Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Det finns säkerligen domar som rent horribelt gått åt andra hållet. Jag tycker mig ha sett sådana fall där pedofiliåtal inte nått till fällande dom och som man fanimej kräkts över. Hur förhåller du dig till de domarna? Har du någon gång tyckt en sådan dom varit åt helvete? (på tal om nackskott man sett vina omkring härinne)
Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
Ja har sett såna fall som man kräkts över att pedofiler och pederaster inte dömts.
Nackskott är enda boten för sådant och dom skotten viner inte omkring.
Nu var det ju inte nackskott på pedofilen i fallet jag kräktes över som tillämpades av bekanta, men han gör inget barn illa någonsin mer då han sover bland liljorna.
Det enda som nästan är lika illa är dom pedofilvurmare som krälar omkring bl.a på FB.
Ja se där, fick dig på kroken! Du erkänner alltså att domstolar kan döma fel! Så sluta då upp med att kalla Esbjörns ombud för pedofil, för domen mot honom är utan minsta tvekan helt åt helvete feldömd. Eller du kanske, ensidig som du tycks vara, vill hävda att det aldrig någonsin dömts fel åt det hållet?
Smaklös är smutskastningen som du upprepat håller på med i inlägg efter inlägg. Antagligen har du och dina gelikar som flaxar kring här i tråden likt den där Kalle Anka fågeln lyckats smitta ner Ebba med dem och till ett ordentligt aber för henne.