2021-02-26, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Personen som sköter mikrofonerna och kamerorna idag har troligen en kromosomavvikelse. Det går inte smidigt.

riktiga idioter när det r 6 pers i ett rum väljer dem att zooma in 1 person dem är fan efterblivna
2021-02-26, 09:19
Medlem
Good morning gänget! 🥳
Läst igenom vad som skrivits sedan jag gick och la mig så har nu några frågor som jag hoppas ni kan svara på 😁
1. Vad gjorde dem med Simon? Läste inget konkret bara prank
2. Sov inte steph och Simon ihop i slutändan? Byggde hon koja och sedan la sig i sängen för att Simon inte vakna eller vad?
3. Tanja sov bredvid Joel, hur skedde det? Och blev peddot ledsen eller vad?

I övrigt: fan vilken härlig morgonstart med Judith och Tanja! Älskar att Judith drog upp Joel och klädde på han och han var helt morgonvirrig "jag måste ut i solen" 😂🙌
2021-02-26, 09:19
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det forts i samma spår dvs Pedram fattar inte han är friend zonad stenhårt och Tess når inte fram med budskapet, Tror han satt vid nuggen och hängde över 30min det jag såg och well Tess gav svar på tal och Pedram fattade inget och iofs man fattade inte mycket av han fyllesvammel till rant så frågan är när tar Tess bladet ur munnen och säger det rakt ut!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tess ger dubbla signaler till honom och antyder att hon kanske är intresserad o.s.v. Skulle vara ganska lätt för henne att tydligt säga nej men hon är ganska nöjd med att tala lite i gåtor och få honom att tro att det finns en chans. Dels gillar hon uppmärksamheten hon får och dels handlar det om att skapa allianser och ha få fiender i huset. Detsamma gäller för honom även om han gärna skulle sätta på henne i huset.

Okej så inget rakt och tydligt svar från Tess igår då alltså. Och ja, jag håller med, Tess ger dubbla signaler, i alla fall gjorde hon det igår men så länge hon har läget under kontroll och inte Peddo får som han vill så är jag nöjd.
2021-02-26, 09:20
Medlem
Va gjorde Emelie igår?
2021-02-26, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Fan, varje gång dem dricker så kollar jag till typ 22.00 och då har det inte hänt mycket tycker jag, men fasiken varje gång missar jag något på slutet senare på kvällen. Ikväll blir det kolla tills dem alla har somnat!!

Vad hände för speciellt?
2021-02-26, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vad hände för speciellt?
Det vet inte jag ju🤣, har bara läst en del och det verkar hänt lite roliga grejer.
2021-02-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Det vet inte jag ju🤣, har bara läst en del och det verkar hänt lite roliga grejer.

Jaha, trodde du hade ett riktigt jävla scoop
2021-02-26, 09:23
Medlem
avixs avatar
Varför sitter Emelie och ser ut som att hon vill dö?
2021-02-26, 09:29
Medlem
Pedram-”i dont snitch” bokstavligen 5 sekunder senare ”han visade rövhålet igår”
2021-02-26, 09:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Blir det autonomineringar idag för paktandet igår? Spännande
2021-02-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Blir det autonomineringar idag för paktandet igår? Spännande

aldrig
2021-02-26, 09:31
Medlem