2021-02-26, 08:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tess ger dubbla signaler till honom och antyder att hon kanske är intresserad o.s.v. Skulle vara ganska lätt för henne att tydligt säga nej men hon är ganska nöjd med att tala lite i gåtor och få honom att tro att det finns en chans. Dels gillar hon uppmärksamheten hon får och dels handlar det om att skapa allianser och ha få fiender i huset. Detsamma gäller för honom även om han gärna skulle sätta på henne i huset.
Jo jo men problemet är Tess vill inte gå så långt inte även ens på utsidan av huset, Problemen är lite av det du säger Tess använder en kvinnas list men i grund och botten Pedram är stenhårt i en Friend Zone!
2021-02-26, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det forts i samma spår dvs Pedram fattar inte han är friend zonad stenhårt och Tess når inte fram med budskapet, Tror han satt vid nuggen och hängde över 30min det jag såg och well Tess gav svar på tal och Pedram fattade inget och iofs man fattade inte mycket av han fyllesvammel till rant så frågan är när tar Tess bladet ur munnen och säger det rakt ut!

tror fan t.o.m. simon har större chans på tess än den där sliskiga snubben i slutändan

gårdagens vinnare är ju dock joel som fick säsongens hångel av tess
2021-02-26, 08:30
Medlem
FÖRMIDDAG
11.00 Bingolotto med Rickard Olsson. De som sitter säkert tävlar om priser och att få dela ut en immunitet.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Vinnaren av Bingolotto ger immunitet till någon som hänger löst.

Fredagsmys
2021-02-26, 08:31
Medlem
FÖRMIDDAG
11.00 Bingolotto med Rickard Olsson. De som sitter säkert tävlar om priser och att få dela ut en immunitet.

EFTERMIDDAG/KVÄLL

Fredagsmys
2021-02-26, 08:31
Medlem
då hoppas vi ponne simon luis eller stephanie vinner för alla andra räddar joel eller peddot
2021-02-26, 08:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror fan t.o.m. simon har större chans på tess än den där sliskiga snubben i slutändan

gårdagens vinnare är ju dock joel som fick säsongens hångel av tess
Det var sjukt i går jag orkade med till runt midnatt sedan kände jag nej orkar inte se hur trögtänkt Pedram är som inte fattar det Tess säger, Det var ren komik på högnivå där han sliskade sig runt kanten på nuggen men inget gick hem tror han fick sig ngr hysch av Tess på vägen också....
2021-02-26, 08:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
FÖRMIDDAG

EFTERMIDDAG/KVÄLL

Fredagsmys

Hmmmm Bingolotto. Så någon med ren flax kommer att få dela ut en immunitet.

Låt detta inte bli Judith eller Therese för då blir Peddot immun.. Eller iförsig, tänk om Therese skulle få dela ut immuniteten och ger den till Joel istället för Peddot då snackar vi scener!
2021-02-26, 08:37
Medlem
Fan, varje gång dem dricker så kollar jag till typ 22.00 och då har det inte hänt mycket tycker jag, men fasiken varje gång missar jag något på slutet senare på kvällen. Ikväll blir det kolla tills dem alla har somnat!!
2021-02-26, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hmmmm Bingolotto. Så någon med ren flax kommer att få dela ut en immunitet.

Låt detta inte bli Judith eller Therese för då blir Peddot immun.. Eller iförsig, tänk om Therese skulle få dela ut immuniteten och ger den till Joel istället för Peddot då snackar vi scener!

ja men det kommer ju aldrig att hända tyvärr
2021-02-26, 08:45
Medlem
Sladderbrallas avatar
Efter att ha kollat 24/7 sen start så säger jag bara UT med tess!
Tål henne inte. Noll karisma, så genomtänkt varje rörelse så de är rent äckligt.
Va fan hade hon på sig igår?
Hon kan lika gärna gå naken, de är ju de hon vill.
Sminkar å grejar sig i timmar. Yta,yta,yta.......noll substans
En sten hade känts mer lockande att prata med.
Kappvändare som svarar de hon tror folk vill höra....
För mig är de självklart, tess måste ut å de snarast!
Hon har en porrindustri som väntar på henne
2021-02-26, 08:46
Medlem
JamesTrombleys avatar
Nu har Pedram gråtit sig till en immunitet. Skoj!
2021-02-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Nu har Pedram gråtit sig till en immunitet. Skoj!

ja slumpen kommer ju naturligtvis avgöra till hans fördel (ger mig fan på att han har sån satans tur)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in