2021-02-26, 03:01
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Jag tänder på musiker
Är du utvecklingsstörd eller? Gillar du pinnsmala soyboys med mammakomplex?
2021-02-26, 03:18
Medlem
Shit såg nyss boxen och Nardos är ju lätt den porrigaste bruden i huset med sköna rattar och riktigt saftig rumpa
2021-02-26, 03:20
Medlem
fan måste man kolla liven 24/7 denna säsongen för att följa med eller ? visar inte ett skit på avsnitten
2021-02-26, 06:07
Medlem
Emstarheavens avatar
Asså snälla kan äckel Ponne åka ut. Har aldrig skådat en vidrigare människa i mitt liv!! Avrätta aset, människor som honom förtjänar inte att leva
2021-02-26, 06:56
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sov inte. Jag saknar ju en vettig stämma här inne. Orkar inte ens kommentera Narcos vanvett, hon måste leva i en helt annan värld.

Det tar inte ens emot längre att säga att jag gillar din stämma med

Det är nog helt rätt att bara ignorera Narcos upptåg. Fick den där känslan igår som jag fick av Amilia förra året. Att man blir för involverad och det skapar frustration och en känsla av försvarslöshet eftersom man bara är publik. O ännu mer kryddas det på när ingen i huset vågar stå upp/blundar för hennes beteende/inte läser av hur hemsk hon faktiskt är.

Synd att fågelungen som faktiskt är relativt oskyldig valde hennes sida så tidigt. Det skapade en stor uppförsbacke för honom och om Narcos inte hade haft honom i huset så hade hon troligtvis redan gått ut!

Har också en känsla av att Emelie kan gå ut självmant snart. Hon mår inte bra, tyckte att hon såg riktigt obehaglig ut i poolen igår.
Dr Kings avatar

Moderatormeddelande

Postat av Dr King 2021-02-26, 07:14
Moderator
Håll er till att diskutera deltagarna och vad som händer i huset. Påhopp på varandra leder ingenstans. Det leder heller ingenstans att svara på sådana påhopp så undvik det.

MVH,

Moderator
2021-02-26, 07:58
Medlem
Killthepoors avatar
God morgon!
Jag gick till sängs runt 23 igår så allt efter det är missat. Jag var ju bra sugen på att se hur det skulle gå med Tess och Peddo och jag hoppades ju att hon skulle stå på sig.
Men har jag förstått det rätt att Tess sa till Peddo att hon inte var intresserad? Har läst i tråden men är lite förvirrad känner jag..
2021-02-26, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
God morgon!
Jag gick till sängs runt 23 igår så allt efter det är missat. Jag var ju bra sugen på att se hur det skulle gå med Tess och Peddo och jag hoppades ju att hon skulle stå på sig.
Men har jag förstått det rätt att Tess sa till Peddo att hon inte var intresserad? Har läst i tråden men är lite förvirrad känner jag..
Tess har sagt flera gånger att hon ej är intressav av peddot. dags för babben att åka hem.
2021-02-26, 08:11
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tess har sagt flera gånger att hon ej är intressav av peddot. dags för babben att åka hem.

Jag är intresserad av vad som hände just igår, jag vet hur det har legat till innan.
2021-02-26, 08:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag är intresserad av vad som hände just igår, jag vet hur det har legat till innan.
Det forts i samma spår dvs Pedram fattar inte han är friend zonad stenhårt och Tess når inte fram med budskapet, Tror han satt vid nuggen och hängde över 30min det jag såg och well Tess gav svar på tal och Pedram fattade inget och iofs man fattade inte mycket av han fyllesvammel till rant så frågan är när tar Tess bladet ur munnen och säger det rakt ut!
2021-02-26, 08:19
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Är du utvecklingsstörd eller? Gillar du pinnsmala soyboys med mammakomplex?
Nej det är jag inte.
2021-02-26, 08:23
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Tess ger dubbla signaler till honom och antyder att hon kanske är intresserad o.s.v. Skulle vara ganska lätt för henne att tydligt säga nej men hon är ganska nöjd med att tala lite i gåtor och få honom att tro att det finns en chans. Dels gillar hon uppmärksamheten hon får och dels handlar det om att skapa allianser och ha få fiender i huset. Detsamma gäller för honom även om han gärna skulle sätta på henne i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in