2021-02-26, 02:30
Medlem
SodaFointains avatar
Nu sover de så nu gick liven ner till noll tittare. De har nog ett räkneverk på cmore så de kan se hur många som kollar. Den tycker jag vi med borde se
2021-02-26, 02:30
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Förra säsongen sökte de ju nya deltagare när de hade varit igång någon vecka. Mejla! Och krydda 🌶 på ditt mejl så att de inte kan motstå dig! Sen får du säga något kodord om du kommer in så vi vet att det är du hihi 😉
Ja man slipper ju Corona där men även om jag gillar Pontus så är han ändå upptagen
2021-02-26, 02:32
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja man slipper ju Corona där men även om jag gillar Pontus så är han ändå upptagen

Justdet jag hade glömt att han var upptagen. Han nämnde det någon gång sen var det rätt tyst. Men han tjatar ju inte om henne som om hon vore Emma så det kanske inte är konstigt att jag inte hade koll .
2021-02-26, 02:33
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Förra säsongen sökte de ju nya deltagare när de hade varit igång någon vecka. Mejla! Och krydda 🌶 på ditt mejl så att de inte kan motstå dig! Sen får du säga något kodord om du kommer in så vi vet att det är du hihi 😉
Jag tänder på musiker
2021-02-26, 02:35
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Justdet jag hade glömt att han var upptagen. Han nämnde det någon gång sen var det rätt tyst. Men han tjatar ju inte om henne som om hon vore Emma så det kanske inte är konstigt att jag inte hade koll .
Men han sa i husbilen iof de gjort slut 3 v innan men inte i huset där har han sagt han har tjej. Men en här skrev med han sa att Tanja vann pH och 500 000 vilket hon ej gjorde. Kanske blanda ihop henne med svenska bettina som vann pH i norge
2021-02-26, 02:35
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Jag tänder på musiker

Är det kodordet? Nu är jag för trött för att fatta haha 😂
2021-02-26, 02:36
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Är det kodordet? Nu är jag för trött för att fatta haha 😂
Nej det är sodafointain
2021-02-26, 02:36
Medlem
Lala.s avatar
Men det känns ju helt sjukt att Frida inte kom in förrän dag 29 ska vi behöva vänta lika länge den här säsongen också för att få in alla deltagare?
2021-02-26, 02:37
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Undrar om Pontus tjej är modell snygg som Therese och Tanja. Nån som vet vad hon heter. Kolla in på facebook. Hon lär ju isåfall om de är ihop ej gilla han är runt de där modell tjejerna
2021-02-26, 02:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jättefin till han spottar i munnen när man har sex med honom. Superhärlig personlighet han visar upp.
Hans sexuella preferenser är som hämtade ur en överdrivet teatralisk rough-porrfilm.

Blod = kuken är stor och har gett samtliga parter mycket njutning.

Spott i tjejens mun = Hon kommer att se honom som en stark krigare som vet vad han vill ha, dvs en kvinna vars mun och svalg inte bara är ett knullhål; det är även ett handfat.
2021-02-26, 02:41
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Men det känns ju helt sjukt att Frida inte kom in förrän dag 29 ska vi behöva vänta lika länge den här säsongen också för att få in alla deltagare?
Nej för förra året kom de in dag 8. Det var Martin och dag 15 Viktoria. Jessica dag 5 och Lennie dag 6 så då måste de varit ersättarna och inte Philip och den tatuerade som kom dag 26 respekt 29 enligt wikipedia
2021-02-26, 02:44
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Lennie och Jessica kom in efter Isabelle och Kim lämnade. De lämnade efter bara 4 dgr. De skulle nog ej kommit in om de ej lämnat. De har alltid reserver ifall några skulle hoppa av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in