Tröskverket Katti vill ligga och dra timmerstockar själv i sin säng men ingen annan får låta i rummet eller ens prassla med täckena De måste nog byta rum om de ska få sova ihop.
Nej man ska inte bidra med snusk så det är rätt att de inte får dela säng
Jag blev förvånad av att Nachos ikväll sa att hon var oskuld trots att hon tidigare pratat om massa killar hon dejtat och att hon gillar att vara dominant. Är ni med mig?
Att va med i bb är som att sitta i en bil med tonade rutor. De kan se ut men ingen ser dem i bilen. Som vi på Dc cut och de andra kamerorna nu vi ser dem men de ser ej oss
En till sak som är mycket bättre i Finska BB, sex är tillåtet att visa, dock med täcket på. Förrförra säsongen höll ett par konstant på i ett par veckor varje natt. Men skall sluta tjata nu.
Jo men kommer nog bara komma in 5 i år inte 7 som förra för 2 var ersättare för de 2 som blev utsparkade
Hoppas inte de väntar länge med nästa joker. Jag är trött 😴 på att det bara är gulli-gull stämning 95% av tiden. Någon måste komma in och röra om i grytan och skapa dramatik.
Hoppas inte de väntar länge med nästa joker. Jag är trött 😴 på att det bara är gulli-gull stämning 95% av tiden. Någon måste komma in och röra om i grytan och skapa dramatik.
Går gärna in som joker. Kan man mejla sitt intresse?
En till sak som är mycket bättre i Finska BB, sex är tillåtet att visa, dock med täcket på. Förrförra säsongen höll ett par konstant på i ett par veckor varje natt. Men skall sluta tjata nu.
Ja.. Så var det ju förr i svenska BB också. Linda Rosing körde rodeo på sin franske älskare för full publik. Jag tycker iallafall inte att det är så fel att två stycken gosar under ett täcke. Har inga problem med det.
Går gärna in som joker. Kan man mejla sitt intresse?
Förra säsongen sökte de ju nya deltagare när de hade varit igång någon vecka. Mejla! Och krydda 🌶 på ditt mejl så att de inte kan motstå dig! Sen får du säga något kodord om du kommer in så vi vet att det är du hihi 😉