2021-02-26, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Hade det åtminstone för 10 år sen.

2011?
2021-02-26, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ingen är schysst nog att ge Simon och Steff en säng. Men cockblocka dem hela natten går bra. Halva huset är vakna i vardagsrummet och prankar Simon nu..

Varför ska man ge bort en säng
Medlem
SodaFointains avatar
20 var det totalt bortsett från Jocke enligt Flashback så 6 nya kom in. 2 räknas ej då de ersatte Kim och isabell och skulle nog ej kommit in egentligen om de ej blitt utkastade. De som ersatte dem var väl mes killen med glasögon och den tatuerade tjejen. Men 2 till skulle kommit in men fick ej pga av Corona. De kanske får komma in denna säsong istället
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ingen är schysst nog att ge Simon och Steff en säng. Men cockblocka dem hela natten går bra. Halva huset är vakna i vardagsrummet och prankar Simon nu..

Jag förstår verkligen inte varför de inte kan få en säng. Det är väll fyra dubbelsängar i varje rum och alltså 16 sovplatser och de är 13 personer i huset. Då borde det ju finnas tre lediga sovplatser i sängarna om jag inte tänkt helt fel?
Katti och Louie kan väll sova ihop, det skulle vara gulligt tycker jag. Med två snarkare ...
2021-02-26, 02:06
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hur många jokrar tror ni kommer in den här säsongen. Jag har glömt, hur många var det som kom in förra säsongen?
Visst var det väll Frida som kom in sist som joker i förra säsongen, vilken vecka var det?
Frida kom in dag 29
2021-02-26, 02:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Varför ska man ge bort en säng

Varför ska man INTE kunna byta säng om någon vill kramas? Förstår inte problemet. Bara byt, och sen är det bra med det. De behöver inte hoppa från säng utan bara switcha så att Steff och Simon kan få sova tillsammans. Tycker de är egoistiska som inte kan ge dem det.
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gissar vad?
Ja hur många som ser de kan ej se hur många som ser ett visst program som är på linjär tv
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
2011?

Ja, de hade åtminstone en skolvecka, o andra uppdrag som varade i flera dagar, minns inte mer exakt.
2021-02-26, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Ja, de hade åtminstone en skolvecka, o andra uppdrag som varade i flera dagar, minns inte mer exakt.

Ok
2021-02-26, 02:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag förstår verkligen inte varför de inte kan få en säng. Det är väll fyra dubbelsängar i varje rum och alltså 16 sovplatser och de är 13 personer i huset. Då borde det ju finnas tre lediga sovplatser i sängarna om jag inte tänkt helt fel?
Katti och Louie kan väll sova ihop, det skulle vara gulligt tycker jag. Med två snarkare ...

Tröskverket Katti vill ligga och dra timmerstockar själv i sin säng men ingen annan får låta i rummet eller ens prassla med täckena De måste nog byta rum om de ska få sova ihop.
Medlem
1754s avatar
Bra att produktionen sa åt spinkisen att ta bort grejerna från Simon. Annars hade det kanske kunnat gått illa.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
20 var det totalt bortsett från Jocke enligt Flashback så 6 nya kom in. 2 räknas ej då de ersatte Kim och isabell och skulle nog ej kommit in egentligen om de ej blitt utkastade. De som ersatte dem var väl mes killen med glasögon och den tatuerade tjejen. Men 2 till skulle kommit in men fick ej pga av Corona. De kanske får komma in denna säsong istället

Jo alla deltagare från förra året räknas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in