2021-02-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahahah jag skrattar så jag håller på att kvävas

Det här är så JÄVLA roligt

När Nardos drog runt hans hand i ansiktet

Samma här! 🤣
Totalt avdeckad!
2021-02-26, 01:51
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker hon kan vara rätt kul och verkar rätt smart också..Men att hon söker och älskar uppmärksamhet är ett faktum. När Pedram eller Simon är i rummet så beter hon sig på ett visst sätt. "Råkar" fastna med t-shirten i trosorna för att sedan puta med röven i någon av deras fejs eller något sådant.

Så sant med att hon ändrar sig när hon är med Pedram och Simon. Man ser på hennes kroppsspråk att hon gör sig till för att folk ska spana in henne. Men hon har ju typ alltid stenansikte och vill verka ointresserad trots att man märker att hon är så beroende av uppmärksamheten.

Sen sitter hon ju alltid och fixar håret i evigheter, smink med. Och byxor verkar hon inte vara så intresserad av. Om Pedram och Simon helt skulle sluta ge henne uppmärksamhet så skulle hon bli stressad.
2021-02-26, 01:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker hon kan vara rätt kul och verkar rätt smart också.. Men att hon söker och älskar uppmärksamhet är ett faktum. När Pedram eller Simon är i rummet så beter hon sig på ett visst sätt. "Råkar" fastna med t-shirten i trosorna för att sedan puta med röven i någon av deras fejs eller något sådant.
Exakt så! Kudos till henne som är nöjd med sin kropp och utseende, det ska hon vara, jag råkar dock störa mig på att hon spelar så ovetandes om att hon gör sådana här saker för att få uppmärksamhet när det är oerhört uppenbart för en annan. Äg det istället
2021-02-26, 01:56
Medlem
kermiths avatar
Undrar vad Eritrea skulle tycka om man gjorde det mot henne, det hon gör på Simon. De flesta har väl förstått att hon är kär i honom
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Exakt så! Kudos till henne som är nöjd med sin kropp och utseende, det ska hon vara, jag råkar dock störa mig på att hon spelar så ovetandes om att hon gör sådana här saker för att få uppmärksamhet när det är oerhört uppenbart för en annan. Äg det istället

Absolut. Det är bra att vara nöjd med sig själv.. Men som du säger så är det så uppenbart att hon gör det och går igång på det, och att hon inte verkar gilla när uppmärksamheten riktas åt annat håll (Steff).
Jag hade en kompis som var likadan. Hon såg sjukt bra ut och fick huvuden att vända sig var hon än gick. När jag fick snubbar efter mig så märktes det så tydligt att hon inte gillade att uppmärksamheten lades på mig och inte henne. Hon blev typ kränkt av det
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Det är siffror på hur många som kollar programmen, inte live.
De är bara vad de gissar de kan ej se hur många som ser ett program på tv. Men på play har de nog räknare
Senast redigerad av SodaFointain 2021-02-26 kl. 01:59.
2021-02-26, 01:57
Medlem
Lala.s avatar
Hur många jokrar tror ni kommer in den här säsongen. Jag har glömt, hur många var det som kom in förra säsongen?
Visst var det väll Frida som kom in sist som joker i förra säsongen, vilken vecka var det?
2021-02-26, 01:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Så sant med att hon ändrar sig när hon är med Pedram och Simon. Man ser på hennes kroppsspråk att hon gör sig till för att folk ska spana in henne. Men hon har ju typ alltid stenansikte och vill verka ointresserad trots att man märker att hon är så beroende av uppmärksamheten.

Sen sitter hon ju alltid och fixar håret i evigheter, smink med. Och byxor verkar hon inte vara så intresserad av. Om Pedram och Simon helt skulle sluta ge henne uppmärksamhet så skulle hon bli stressad.

Ja de andra i huset gör hon sig inte till för på samma sätt då det inte (antagligen) finns någon uppmärksamhet att hämta från dem.
2021-02-26, 01:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
De är bara vad de gissar
Gissar vad?
2021-02-26, 01:58
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Undrar vad Eritrea skulle tycka om man gjorde det mot henne, det hon gör på Simon. De flesta har väl förstått att hon är kär i honom

Är det därför hon inte går och lägger sig?

Tycker att det var konstigt att hon befann sig i poolrummet efter att steffi nämnde att hon och Simon skulle bygga koja där ute....
Hmmmm ska hålla koll imorgon
2021-02-26, 02:01
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hur många jokrar tror ni kommer in den här säsongen. Jag har glömt, hur många var det som kom in förra säsongen?
Visst var det väll Frida som kom in sist som joker i förra säsongen, vilken vecka var det?
De skulle ju ta in 2 till förra året men kunde ej pga av Corona. 2 kom in pga av ersättare till Kim och den andra och skulle ej kommit in om de ej hoppat av de har väl reserv lista ifall nån hoppar av så nu sitter nån där och hoppas nån ska bli utskickade så de får hoppa in
2021-02-26, 02:01
Medlem
Ridnes avatar
Ingen är schysst nog att ge Simon och Steff en säng. Men cockblocka dem hela natten går bra. Halva huset är vakna i vardagsrummet och prankar Simon nu..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in