2021-02-26, 01:43
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Har de någonsin haft det?

Hade det åtminstone för 10 år sen.
2021-02-26, 01:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack för en bra sammanfattning. Det jag inte riktigt håller med om angående Tess är att hon faktiskt tog upp problemet med Peddo för andra deltagare. Hon sade att hon har uttryckligen sagt att hon har påtalat upprepade gånger för Peddo att deras "förhållande" är endast på kompisnivå. Han fortsätter dock att nonchalerade det.
Tack Kerm. Men gjorde hon verkligen det ikväll? Då har jag missat det. Det är vad hon sagt tidigare men från vad jag såg idag visade hon motsatsen och med det menar jag inte att hon skulle vara intresserad, för det tror jag inte hon är men hans beteende verkar inte skrämma bort henne i alla fall utan tvärtom. Om det är av ren fåfänga eller taktik det är dock frågan.
2021-02-26, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dessa siffror kommer från mms. Sverige största undersökningsinstitut för mediakonsumtion.
https://mms.se
mms ägs av SVT, TV4 -gruppen, Viasat (NEND), Discovery. Alltså Sveriges största mediahus.
Så dessa siffror stämmer.

Det är siffror på hur många som kollar programmen, inte live.
2021-02-26, 01:46
Medlem
HUR KAN SIMON INTE VAKNA hahahah

Är sjukt avis på hans sovskills. Själv vaknar man bara någon går lite för släpigt på gatan utanför fönstret
2021-02-26, 01:46
Medlem
Helvete vad djupt han sover.
2021-02-26, 01:48
Medlem
Asså jag gråter! Ser ni vad de gör med simon? 🤣🤣🤣
2021-02-26, 01:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tack Kerm. Men gjorde hon verkligen det ikväll? Då har jag missat det. Det är vad hon sagt tidigare men från vad jag såg idag visade hon motsatsen och med det menar jag inte att hon skulle vara intresserad, för det tror jag inte hon är men hans beteende verkar inte skrämma bort henne i alla fall utan tvärtom. Om det är av ren fåfänga eller taktik det är dock frågan.

Hon tog upp det idag igen i poolbaren. Minns inte riktigt vilka var med. Men de var runt 3 eller 4 stycken. Tror Tanja var en av ďom vid närmare eftertanke. Hon är lurig och min känsla är att hon vill ha honom på sin sida vid olika tillfällen som kan gynna henne. Exempelvis vid omröstningar eller diverse val. Så visst hon spelar med honom, tycker jag.
2021-02-26, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HUR KAN SIMON INTE VAKNA hahahah

Är sjukt avis på hans sovskills. Själv vaknar man bara någon går lite för släpigt på gatan utanför fönstret

Detta är så jävla roligt! Älskar Pontus hyss🤣🥳
2021-02-26, 01:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Det är siffror på hur många som kollar programmen, inte live.
Det är totalt. Endast live skulle visa katastrofala siffror.
2021-02-26, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Asså jag gråter! Ser ni vad de gör med simon? 🤣🤣🤣
Hahahahah jag skrattar så jag håller på att kvävas

Det här är så JÄVLA roligt

När Nardos drog runt hans hand i ansiktet
2021-02-26, 01:51
Medlem
Karppas avatar
Säger nåt när tittarsiffrorna i Finland ligger på ca. 300.000 per avsnitt och vi har hälften så många invånare. BB är utdöende i Sverige med nuvarande format, i Finland är det nästan lika populärt som i början.
2021-02-26, 01:51
Medlem
Cents4s avatar
Hahahaha skulle precis stänga och så gör de sådär med Simon. Stackarn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in