2021-02-25, 22:01
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyktertLiv
Gangstalking så som det beskrivs i den här tråden går inte jämföra med ett prank.

Vilken ny teknik är det du pratar om? Planterade röster i folks huvud? Hur fungerar den tekniken?

Nej, denna tråd handlar om huruvida gangstalking existerar eller ej.

Läs om DDR och tänk mer än en gång.

För mig personligen så var det nästan tur att man fortsatte enda tills i dag, hade inte haft så mycket bevis annars och kanske inte heller viljan till att sätta dit dem tidigare . Jag känner ännu motvilja att tala om tjejerna i synnerhet, men de måste få chans att antingen stödja denna sekt i Sverige eller fördöma den, genom att få veta allt vad de gjort.

Motiven har varierat förmodligen, nummer 1 nu är högst troligt att de vill inte behöva gömma sig efter missdåden. En polis sade att han inte ville träffa CU och därefter så började dessa DDR metoder löpande efter svårt hot innan och lite andra metoder som var uttröttande.

Om du ska hyra en lägenhet så ser de till att det är bara en redan preparerad lägenhet du får tag i, samma sak med jobb.
Citera
2021-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Vad/vilka saker tänker du på?
Sakerna du påstår i inlägget jag citerade.
Exempelvis:

Citat:
Du missar att dessa brott som exempelvis involverar voice to skull görs av olika anledningar (det finns motiv).

Citat:
Problemet är att det tyvärr inte handlar om sjukdomar; tortyren och övergreppen fortsätter oavsett tvångsinlåsning på psyket

Citat:
Mycket talar för att det faktiskt finns avancerade material som 'av sig självt' växer till sig inom en människa och därmed bidrar till att i ökad grad göra denne till en hybrid, tänk hälften människa, hälften maskin.
Citera
2021-02-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Läs om DDR och tänk mer än en gång.

För mig personligen så var det nästan tur att man fortsatte enda tills i dag, hade inte haft så mycket bevis annars och kanske inte heller viljan till att sätta dit dem tidigare . Jag känner ännu motvilja att tala om tjejerna i synnerhet, men de måste få chans att antingen stödja denna sekt i Sverige eller fördöma den, genom att få veta allt vad de gjort.

Motiven har varierat förmodligen, nummer 1 nu är högst troligt att de vill inte behöva gömma sig efter missdåden. En polis sade att han inte ville träffa CU och därefter så började dessa DDR metoder löpande efter svårt hot innan och lite andra metoder som var uttröttande.

Om du ska hyra en lägenhet så ser de till att det är bara en redan preparerad lägenhet du får tag i, samma sak med jobb.

”Läs om DDR” är inte en godtagbar förklaring.
Vart är bevisen?
Citera
2021-02-25, 22:11
Medlem
regafras avatar
Citat:
”Läs om DDR” är inte en godtagbar förklaring.
Vart är bevisen?

Du är alldeles för ung för att hänga på dessa sidor då du inte lärt dig tänka själv. Läs på om DDRs metoder , var mycket som jag kände igen då jag hittade dem.

Syftar du på mina bevis så är det exklusivt bara för de som bor nära dem och utredarna.
Citera
2021-02-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Nja. Det är ingen mani när man blivit förföljd på riktigt. Dock tror jag att överkonsumtion av cannabis gör en mer mottaglig för diverse onda saker.
Det gör en mer mottaglig för paranoia. Särskilt om man redan lider av en sådan sjukdom.

Citat:
Det måste ju finnas ett större svar än att det är inbillat. För många upplevelser som inte kan förnekas eller skyllas på hasch.

Det finns inget i den här tråden som inte kan förklaras med att det rör sig om vanföreställningar. Faktum är att det är den enda förklaringen som faktiskt är rimlig och högst sannolik.
Citera
2021-02-25, 22:18
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Det gör en mer mottaglig för paranoia. Särskilt om man redan lider av en sådan sjukdom.

Det finns inget i den här tråden som inte kan förklaras av att det rör sig om vanföreställningar. Faktum är att det är den enda förklaringen som faktiskt är rimlig och högst sannolik.

Tyvärr så är det en blandning av vanföreställningar och verklig stalking.

Därför bör man bruka droger med måtta på ett moget sätt. Marijuana förvärrar ofta ens perspektiv och tar en bort från den sanna situationen.

Det är ju perfekt för stalkarna att skylla på droger så att måltavlan får mindre trovärdighet. Används ofta inom psykvården som är korruptionens smältdegel och främsta vapen mot vissa individer.
Citera
2021-02-25, 22:20
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Tyvärr så är det en blandning av vanföreställningar och verklig stalking.

Därför bör man bruka droger med måtta på ett moget sätt. Marijuana förvärrar ofta ens perspektiv och tar en bort från den sanna situationen.

Det är ju perfekt för stalkarna att skylla på droger så att måltavlan får mindre trovärdighet. Används ofta inom psykvården som är korruptionens smältdegel och främsta vapen mot vissa individer.

Tar du droger och pratar om stalking så blir det inte seriöst. Lägg ner ett av dem.
Citera
2021-02-25, 22:25
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Tar du droger och pratar om stalking så blir det inte seriöst. Lägg ner ett av dem.

Kanske stämmer till viss del. Marijuana gör en andligt mottaglig så att ickemänskliga entiteter kan besitta ens hjärta. Då blir det svårt att se trovärdig ut. Dock lovar jag dyrt och heligt att organiserad stalking är på riktigt.

Flashback censurerar dock bra inlägg så att alla som skriver här får en skev bild av fenomenet.
Citera
2021-02-25, 22:26
Medlem
Citat:
Du är alldeles för ung för att hänga på dessa sidor då du inte lärt dig tänka själv. Läs på om DDRs metoder , var mycket som jag kände igen då jag hittade dem.
Jaså? Stalkade DDR folk med science fiction vapen som ”voice to skull”, till synes helt utan anledning?

Citat:
Syftar du på mina bevis så är det exklusivt bara för de som bor nära dem och utredarna.
Du kanske kan beskriva vilken typ av bevis det är du har då? Utan att presentera själva bevisen?
Citera
2021-02-25, 22:38
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jaså? Stalkade DDR folk med science fiction vapen som ”voice to skull”, till synes helt utan anledning?

Du kanske kan beskriva vilken typ av bevis det är du har då? Utan att presentera själva bevisen?

Men V2K är ju en patenterad teknik liksom ljudduschar som används i varuhus med mera. Science fiction tycker jag , nu som icke insatt , mer skalärvågor är. Men jag vet inget om dessa.

Mina bevis går inte att lägga fram här. Jag vet ju inte om de gjort specifika händelser för mig. Jämför med ligan som testar om du är informatör och lägger ett falskt bete bara till dej.
Citera
2021-02-26, 20:12
Medlem
Gangstalking förekommer. Detta kan en gangstalkad(TI) bli drabbad. Gangstalkarna kartlägger offret, alla beteenden, vänner och familj. Oftast så beror det på att TI uppvisar någon slags vanföreställning och/eller paranoidadrag.
Olika sätt man blir gangstalkad på kan vara att en främling kan dyka upp på gatan och visa på något sätt att hen iakttagit dig. Tuta med bilar när du går förbi, inbrott hos dig och sno något eller möblera om. Sprida falska rykten om dig till grannar, få grannar att mobba dig/hota dig, bosätta sig som din nya granne och trakassera dig 24/7 genom att tydligt visa att de har kontroll över dig med hackning av dina mobila enheter/dator, hota dig ständigt (oftast om att mörda dig osv). Syftet med gangstalkingen är att du ska förlora kontrollen och ta självmord eller hamna på sjukhus och få en diagnos som schizofreni, vilket ger förövaren mer kontroll med tanke på att du då aldrig kommer bli trodd. Dessa gangstalkare kan vara vilka som helst, oftast har de dock kontakter överallt som polis, sjukvård(psykiatrin), militär som backar denna stalkning på något sätt. Just det framtida vapen används också samt olika typer av tekniker för att du ska höra vad dem säger på avstånd(v2k), någon form av ljuddusch eller ännu mer avancerat. Sen tror jag att de utvecklat någon teknik som gör att de kan se det vad du ser på, krävs då dock att du har microchip inplanerat, och just implantat kan ske också mot din vilja utan att du vet om det som gangstalkad.
Citera
2021-02-26, 20:23
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Gangstalking förekommer. Detta kan en gangstalkad(TI) bli drabbad. Gangstalkarna kartlägger offret, alla beteenden, vänner och familj. Oftast så beror det på att TI uppvisar någon slags vanföreställning och/eller paranoidadrag.
Olika sätt man blir gangstalkad på kan vara att en främling kan dyka upp på gatan och visa på något sätt att hen iakttagit dig. Tuta med bilar när du går förbi, inbrott hos dig och sno något eller möblera om. Sprida falska rykten om dig till grannar, få grannar att mobba dig/hota dig, bosätta sig som din nya granne och trakassera dig 24/7 genom att tydligt visa att de har kontroll över dig med hackning av dina mobila enheter/dator, hota dig ständigt (oftast om att mörda dig osv). Syftet med gangstalkingen är att du ska förlora kontrollen och ta självmord eller hamna på sjukhus och få en diagnos som schizofreni, vilket ger förövaren mer kontroll med tanke på att du då aldrig kommer bli trodd. Dessa gangstalkare kan vara vilka som helst, oftast har de dock kontakter överallt som polis, sjukvård(psykiatrin), militär som backar denna stalkning på något sätt. Just det framtida vapen används också samt olika typer av tekniker för att du ska höra vad dem säger på avstånd(v2k), någon form av ljuddusch eller ännu mer avancerat. Sen tror jag att de utvecklat någon teknik som gör att de kan se det vad du ser på, krävs då dock att du har microchip inplanerat, och just implantat kan ske också mot din vilja utan att du vet om det som gangstalkad.

Vadå microchip som ser vad du ser ? Vanföreställningar? Du svamlar som värsta sossen som vill att dessa tekniker ska fungera genom att idiotförklara de som råkar ut för dessa. Visa patentet på dessa chip innan du snackar om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in