Citat:
Eller så är det faktiskt precis vad det ser ut som; en sjukdom.Har du några belägg för att gangstalking faktiskt förekommer på riktigt? Jag menar då alltså på det vis som det beskrivs i tråden där exempelvis arbetsgivare, grannar och random folk inne på Konsum stalkar folk till synes helt utan anledning och ofta med totalt verklighetsfrämmande medel så som att plantera röster i huvudet på folk.
Citat:
just för att sådana som du och andra ska kunna dra ett löjets skimmer över de som är utsatta, och goda människor ska fundera sönder sig med med vanlig logik om de stämmer eller inte.
Ja det är ju en hypotetiskt möjlig (ad hoc) förklaring. Belägg?
Sen vill jag poängtera att min avsikt inte är att ”dra ett löjets skimmer” över folk med svår psykisk ohälsa. Jag tycker det är fruktansvärt att en del drabbas av såna här sjukdomar. Men lösningen är inte att spela med och låtsas som om påståendena som görs kan spegla verkligheten när det är så uppenbart att det handlar om psykisk ohälsa. Människor som lider av förföljelsemani behöver vård och inget annat.
Citat:
Vad tror du själv är mest troligt? Ärligt talat?
Precis som jag funderar över tex vad man gjort med den du nämnde "Klaspen" tex , har man dragit hans säng mot utgången och sagt nu ska vi chippa dej och sedan sövt han med kateter i armen och sedan rullat tillbaka sängen för att sedan roa sig med att läsa här om vad han skriver, eller har han inbillat sig allt?
Citat:
Folk som lider av paranoida vanföreställningar brukar påstå en hel del vansinniga saker.
Var ju ett inlägg igår som beskrev en som fått schizofreni diagnos av tre läkare, men då han fick en PET röntgen så kunde en fjärde läkare avskriva den diagnosen, och vore ju rimligt om även han här fick en sådan röntgen då han påstår tex att han hör röster från ett öra och enligt han så kan man inte vara schizofren då.
Påståendet att man inte alls är sjuk därför att rösterna i huvudet bara hörs på ett öra är ett bra exempel.
Vad skulle alternativet vara? Att ett gäng gangstalkare planterar röster i hans huvud som bara hörs på ett öra, med hjälp av sin science fiction teknik?
Att väldigt många ”TI:s” har upplevt gangstalking just inne på psyket är ju för övrigt ganska talande..
Men här kan man ju såklart också hävda att det är exakt enligt gangstalkarnas fiffiga plan.