Citat:
Ursprungligen postat av
Sandkaka
Ebbaklanen blir verkligen mer och mer desperat.
På vilket sätt skulle jag ha påstått att AB ljuger i mitt inlägg:
För oss som inte är för förblindade av Ebba är det uppenbart att hon är lika god kålsupare som resten av de inblandade i den här härvan. Offret och den ende det är synd om är Esbjörn. Man går helt enkelt inte på en 81-åring.
Ok jag är förkyld och inte direkt klar i formuleringarna, tar det en sista gång. Det aktuella området har ont om fastigheter ute på marknaden. Att då försöka köpa en övergiven fastighet verkar inte alls konstigt för mig. Snarare bra för hela området då ett ruckel inte direkt höjer värdet på området generellt sett.
Jag tror att EB har ärliga avsikter här.
Motståndarlaget då? En tant som jagar underskrift på testamente på ensamma äldre mäns dödsbädd?
Ett juridiskt ombud som inte verkar vara jurist? Och som dessutom verkar insyltad med andra personer som har ekonomiska intressen i frågan? Som dessutom mer eller mindre verkar ute efter att omyndigförklara sin egen klient.
Klienten som förövrigt beskrivs som glasklar av folk som känner honom?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Ky3dxM/hela-sanningen-om-ebba-buschs-huskop-ar-inte-berattad
Ja vem ska man tro på tro på tro på....jäääättesvårt att välja????
Nu är jag förkyld och orkar inte käbbla mer om det här, det är uppenbart att folk som har ekonomiska intressen i frågan har hittat till tråden, det har INTE jag.