2021-02-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Den senaste valfuskutredningen lade man ned i panik för en domare sade att utredningen så måste alla i utredningen ha tillgång till allt material.

Och ja, jag säger det uppenbara som alla ser, det finns inga bevis som håller för kritik och därför de aldrig når rätten.
Jag vet inte ens varför du är här, då du pratar om nått med sådan frenesi och så finns det inte ens bevis för det.(Och youtube är inge källa eller bevis för nått )

Ser du fortsätter med ad hominem i hopp ingen ska se dessa ad hominem har ersatt argument för sak.
Vi står här förfarande med din "åsikt" som du aldrig ens snuddar på att bevisar.

Varför man säger det är det säkraste valet, det är rätt enkelt och för att man inser det varit så med all övervakning och allt tal om valfusk före valet.
Och sen är det val och sen inser man det samma efter valet, säkraste valet och detta enligt de med insyn som Barr tex.

Vad gör du här?
Undrar då du säger en sak men aldrig ens nära påvisar ett valfusk som ändrat resultatet av delstatens röster.
Och sen gjorde du ett sista desperata försök och prata om valfusk i svart och vitt, och tron det skulle påverka valutgången

Som du förstår så står vi här fortfarande med ett påstående du inte ens snuddar av att påvisa, och du inbillar dig ord på en rad utan grund är bevis för valfusk.
Och ändå står vi här utan bevis om detta systematiska valfusket som kan påverka en valutgång.
Att de få som fuskar(Republikaner i majoritet) inte ändra valutgången vet du redan om också.

Undrar hur långe vi ska vänta på dessa bevis.
Och att du är i ett rabbithole är inget ad hominem, du är bara inte medveten om det.

Ja men om du säger så måste det vara så haha.

Ganska roligt att du säger att det inte finns bevis på valfusk när vi har en komiker på youtube som åkte till några "adresser" som visade sig inte existera. Det var det enda han kunde bevis utan att bli bannad från big tech , och ändå så bannade twitter honom tills han advokat gick lös på honom och dem släppte det.

Tänk vad en rikgtigt journalist skulle kunna hitta om dem ville? det vill säga om inte Youtube och Twitter förbjöd folk från att prata om valet.

Men visst säkraste valet någonsin haha. Det är darför man har censur och vägrar låte folk prata om det , slängde ut valobservatörer, kurerade mail in votes mm. och så klart ändrade lagar.

Ni är extremt trångsynta så det nästan är läskigt , ni förtjänar verkligen era svenska politiker.
Senast redigerad av TheSmoker 2021-02-25 kl. 10:39.
2021-02-25, 10:38
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Svaret:

https://t.me/SidneyPowell/328

"Irrefutable proof is coming soon" absolut, det där har man sagt i tre månader nu men vi kanske får se om de kommer i morgon för då är det ju fredag.

Tror du uppriktigt forfarande på vad Powell och Woods säger?
2021-02-25, 10:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Exakt äntligen fattar du , och du tror alltså en icke existerande adress betyder att dem är hemlös , sä jävla långsökt.

Nej, det tror jag inte att det betyder. En sådan adress kan användas av vem som helst då det är fullkomligt lagligt att uppge en sån beskrivning, och det i sin tur underlättar för hemlösa som inte har en fast residence address. Men jag märker att du har svårt att tolka både det svenska och det engelska språket, så lita du på dina youtubekanaler
2021-02-25, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Nej, det tror jag inte att det betyder. En sådan adress kan användas av vem som helst då det är fullkomligt lagligt att uppge en sån beskrivning, och det i sin tur underlättar för hemlösa som inte har en fast residence address. Men jag märker att du har svårt att tolka både det svenska och det engelska språket, så lita du på dina youtubekanaler

Snarare du som har problem med språket om du tror four corners betyder att man kan hitta på apartment number och adress nummer.
2021-02-25, 11:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men vad har det med icke existerande adresser att göra din nolla?
Det här är nog bara toppen på isberget av valfusket , synd att ingen riktigt journalsit gräver i det.
Vilket valfusk?
Och vilket systematiskt valfusk är det du pratar om?
Undrar då du aldrig påvisar nått du säger med nått som sker i verkligheten.
Och kom inte med menlösa youtube igen och tro det berättar nått och när man inte tar det till domstolen.

Det finns inget systematiskt valfusk, och de få som fuskar saknar betydelse för utgången i SAMTLIGA delstater.
Hur känns det att diskutera nått som inte existerar?
Citat:
Ja men om du säger så måste det vara så haha.

Ganska roligt att du säger att det inte finns bevis på valfusk när vi har en komiker på youtube som åkte till några "adresser" som visade sig inte existera. Det var det enda han kunde bevis utan att bli bannad från big tech , och ändå så bannade twitter honom tills han advokat gick lös på honom och dem släppte det.

Tänk vad en rikgtigt journalist skulle kunna hitta om dem ville? det vill säga om inte Youtube och Twitter förbjöd folk från att prata om valet.

Men visst säkraste valet någonsin haha. Det är darför man har censur och vägrar låte folk prata om det , slängde ut valobservatörer, kurerade mail in votes mm. och så klart ändrade lagar.

Ni är extremt trångsynta så det nästan är läskigt , ni förtjänar verkligen era svenska politiker.
Den som är trångsynt måste vara den som lyfter en fantasi som aldrig bevisas.
Eller kommer det imorgon Fredag igen?
Men det är värt att notera att vi är nu uppe i 17st Fredagar där man lovar kraken kommer, och sen står vi där med inget igen.

Och innan du i kvantifierar valfusket så berättar du inget, men verkar som du inte har något intresse att diskutera verkligheten.
Vilket bara stödjer min teori om att du är nere i ett rabbithole och inte ens fattar det själv.(Deleta youtube är ett gott råd för dig.(och liknande))

Du borde egentligen inte ens visa dig i tråden innan du har nått att visa upp, men nått säger mig det aldrig kommer ske av och av uppenbara anledningar i att inget systematiskt valfusk existerar, och vad det ska ge oss och prata om valfusk som enskilda individer och som är republikanska i majoritet.
Det vet inte jag, vet du, kan du förklara hur det du pratar om skulle ändra valresultatet.

För fakta är att inget du säger ens berättar om nått annat än Joe Biden vann och vann enkelt.
2021-02-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
"Irrefutable proof is coming soon" absolut, det där har man sagt i tre månader nu men vi kanske får se om de kommer i morgon för då är det ju fredag.

Tror du uppriktigt forfarande på vad Powell och Woods säger?
Donera en slant och se vad som händer, sen kan du tala om det för mig!
2021-02-25, 12:26
Medlem
Senaten i New Hampshire röstade precis 24-0 till en granskning av Windham County.

New Hampshire Senate Votes 24-0 to Force the State to Perform Audit of Windham November 3rd Elections
2021-02-25, 12:27
Medlem
Citat:
Ändå röstade folk från falska adresser, ganska enkelt att förstå

Och vad har det ö.h.t. med något att göra? Du kan inte bevisa något strukturellt genom att peka på indicier?
2021-02-25, 13:17
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Och vad har det ö.h.t. med något att göra? Du kan inte bevisa något strukturellt genom att peka på indicier?

Användaren förstår inte att "falska adresser" inte är olagligt, så det är inte ens indicier som tas upp
2021-02-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vilket valfusk?
Och vilket systematiskt valfusk är det du pratar om?
Undrar då du aldrig påvisar nått du säger med nått som sker i verkligheten.
Och kom inte med menlösa youtube igen och tro det berättar nått och när man inte tar det till domstolen.

Det finns inget systematiskt valfusk, och de få som fuskar saknar betydelse för utgången i SAMTLIGA delstater.
Hur känns det att diskutera nått som inte existerar?

Den som är trångsynt måste vara den som lyfter en fantasi som aldrig bevisas.
Eller kommer det imorgon Fredag igen?
Men det är värt att notera att vi är nu uppe i 17st Fredagar där man lovar kraken kommer, och sen står vi där med inget igen.

Och innan du i kvantifierar valfusket så berättar du inget, men verkar som du inte har något intresse att diskutera verkligheten.
Vilket bara stödjer min teori om att du är nere i ett rabbithole och inte ens fattar det själv.(Deleta youtube är ett gott råd för dig.(och liknande))

Du borde egentligen inte ens visa dig i tråden innan du har nått att visa upp, men nått säger mig det aldrig kommer ske av och av uppenbara anledningar i att inget systematiskt valfusk existerar, och vad det ska ge oss och prata om valfusk som enskilda individer och som är republikanska i majoritet.
Det vet inte jag, vet du, kan du förklara hur det du pratar om skulle ändra valresultatet.

För fakta är att inget du säger ens berättar om nått annat än Joe Biden vann och vann enkelt.

Vilket ordbajs , säg mig för femte gången var jag sa att det förekomm systematiskt valfusk? Det vet vi ju inte för man får inte granska eller prata om det din nolla.

Och ja valfusk har ju förekommit definitvt det vet vi ju. Finns bildbevis som sagt , finns pågående rättegångar och videos. Men du forsätter skrika säkraste valet någonsin , ganska fantastiskt.

Du kanske borde lämna tråden om du inte ens någon läsförståelse förmåga på ditt egna språk , otroligt underhållande.
2021-02-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon

"personer" ( som antagligen inte existerar ) röstar från icke existerande adresser men såklart är det lugnt enligt dig. Fantastiskt.

Kanske för man inte får utreda något annat, det är bara toppen på ett isberg. Bildbevis är ganska svårt för twitter och youtube att censurera , (twitter gjorde dock det ändå)

Världens säkraste val din clown haha
Senast redigerad av TheSmoker 2021-02-25 kl. 14:20.
2021-02-25, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Användaren förstår inte att "falska adresser" inte är olagligt, så det är inte ens indicier som tas upp

Det är ju olagligt , visa mig lagen där det står att man får hitta på adress nummer och lägenhetsnummer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in