2021-02-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
https://news.yahoo.com/35-voter-fraud-cases-georgia-220500285.html

Det är inte rättegångar. Det är fall som åklagaren fått till sig för ev. åtal. Om det blir rättegångar får vi väl se. Systematiskt valfusk? Njaa...
2021-02-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Direkt? Joe Biden utsågs som vinnare 7 november

Av media eller?
2021-02-24, 15:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Bildbevis är ingen källa? Detta är ett bevis på att du är efterbliven och du är den som är ointresserad av fakta. Som sagt forsätt lyda dina puppet masters .
Du är lurad, det är inget bildbevis för nått systematiskt valfusk, då man inte vågar gå med det till domstolarna.(Jag förstår du är hopplöst fast nere i ditt rabbithole, och på tal om att lyda puppetmaster)

Det enda du berättar är att du är ointresserad av verkligheten och bevisen om systematiskt valfusk är icke existerande FORTFARANDE och som lyser med sin frånvaro.

Du vet man har försökt med att påvisa valfusk i många decennier nu, och svaret är alltid att det inte existerar nått systematiskt valfusk i dessa utredningar.
Citat:
Av media eller?
Av alla, då det inte fanns något som tydde trumpen ska ta igen gamet.
Dock får man invänta omräkningarna innan man kan säga det är definitivt.
Och när dessa omräkningar var gjorda, så såg precis alla vem som vann valet i USA till president, kanske du ska sluta gråta över att trumpen blev losern?

Som du förstår, att låtsas om saker inte existerar gör inte att det försvinner.
Senast redigerad av klyban 2021-02-24 kl. 15:49.
2021-02-24, 15:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
Av media eller?

Du skrev att media utsåg Biden som vinnare direkt. Valet hölls 3 november, Biden utsågs som segrare 7 november. I alla tider har media rapporterat vinnaren, men du tycker först nu att det är ett problem?
2021-02-24, 15:54
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
SCOTUS domare Clarence Thomas riktar svidande kritik mot Pennsylvania och deras motstånd mot att rätta till systemfel som gjort att oegentligheter kunnat uppstå. Han antyder att de ändringar i vallagen som delstaten godkänt precis innan valet gjort det mottagligt för valfusk och urholkar förtroendet för den demokratiska processen. Han höjer ett varningens finger inför framtida val och de initativ som Demokraterna driver om att utöka poströstningsförfarandena:

https://www.youtube.com/watch?v=LYTy3gL2vJ4

Ja, och du vet väl att det var republikanerna som utökande mail-in ballots i Pennsylvania?

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Du har kanske missat att Powell, Wood och Kellys mål kommer upp i SCOTUS snart va?

Och hur gick det?
2021-02-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du är lurad, det är inget bildbevis för nått systematiskt valfusk, då man inte vågar gå med det till domstolarna.(Jag förstår du är hopplöst fast nere i ditt rabbithole, och på tal om att lyda puppetmaster)

Det enda du berättar är att du är ointresserad av verkligheten och bevisen om systematiskt valfusk är icke existerande FORTFARANDE och som lyser med sin frånvaro.

Du vet man har försökt med att påvisa valfusk i många decennier nu, och svaret är alltid att det inte existerar nått systematiskt valfusk i dessa utredningar.

Av alla, då det inte fanns något som tydde trumpen ska ta igen gamet.
Dock får man invänta omräkningarna innan man kan säga det är definitivt.
Och när dessa omräkningar var gjorda, så såg precis alla vem som vann valet i USA till president, kanske du ska sluta gråta över att trumpen blev losern?

Som du förstår, att låtsas om saker inte existerar gör inte att det försvinner.

Varje val har valfusk om du tror något annat är det nog du som lurad och ointresserad av verkligheten.

Frågan är såklart hur mycket valfusk som skedde , men media sa ju att det inte förekom så det måste vara sant. Föreslåt att du följer ditt råd och slutar låtsas att saker inte existerar , för dem försvinner inte bara på grund av det.
2021-02-24, 16:10
Medlem
Citat:
Du skrev att media utsåg Biden som vinnare direkt. Valet hölls 3 november, Biden utsågs som segrare 7 november. I alla tider har media rapporterat vinnaren, men du tycker först nu att det är ett problem?

Ja det är högst problematiskt att media utropar vem som är vinnaren innan man har kollat så allt gått rätt till. Om du inte kan förstå varför är jag tyvärr ledsen för det intellekt.
2021-02-24, 16:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ja det är högst problematiskt att media utropar vem som är vinnaren innan man har kollat så allt gått rätt till. Om du inte kan förstå varför är jag tyvärr ledsen för det intellekt.

The moment CNN projected Donald Trump is President-elect

Updated 3:12 AM EST, Wed November 09, 2016
https://www.cnn.com/2016/11/09/politics/moment-cnn-projects-trump-u-s-president-cnntv/index.html

The 2016 United States presidential election was the 58th quadrennial presidential election, held on Tuesday, November 8, 2016.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_United_States_presidential_election
Då har vi även bevis för att något var lurt när Trump utsågs som vinnare av media
2021-02-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Och hur gick det?
Svaret:
Citat:
Thank you all! There are still important live cases. Irrefutable proof is coming soon. Keep educating everyone about the facts. Today’s Supreme Court orders were disappointing but we are NOT done, and we will not let this fraud stand. #WeThePeople are supposed to run this country. Our new SuperPAC should be up tomorrow.

It’s to amplify the voice of #WeThePeople across the country. We intend to expose corruption in both parties and support people with the courage to protect our constitutional rights and the Rule of Law. Sign up for updates. Join for as little as $10 a year. Contributors of $200 a year total or less are confidential.

https://defendingtherepublic.org
https://t.me/SidneyPowell/328
2021-02-24, 17:19
Medlem
Citat:
The moment CNN projected Donald Trump is President-elect

Updated 3:12 AM EST, Wed November 09, 2016
https://www.cnn.com/2016/11/09/politics/moment-cnn-projects-trump-u-s-president-cnntv/index.html

The 2016 United States presidential election was the 58th quadrennial presidential election, held on Tuesday, November 8, 2016.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_United_States_presidential_election
Då har vi även bevis för att något var lurt när Trump utsågs som vinnare av media

Ja Trump påstod att det även förekom valfusk efter 2016 så du har nog rätt.
2021-02-24, 17:22
Medlem
klybans avatar
Citat:
Varje val har valfusk om du tror något annat är det nog du som lurad och ointresserad av verkligheten.

Frågan är såklart hur mycket valfusk som skedde , men media sa ju att det inte förekom så det måste vara sant. Föreslåt att du följer ditt råd och slutar låtsas att saker inte existerar , för dem försvinner inte bara på grund av det.
Jag väntar fortfarande att du ska bevisa det systematiska valfusket, och du kommer aldrig med nått har du märkt det?
Vi alla andra har märkt att du pratar om nåt valfusk, men upp till bevis, nope, det sker inte.

Och den slutsatsen jag drar här är att inga bevis når domstolen, och du som sade jag skulle ha kritiskt tänkande

Varje utredning de senaste decennierna berättar samma sak = I N G E T S Y S T E M A T I S K T V A L F U S K EXISTERAR !!!
Och jag märker en sak och att för var inlägg du skriver, så blir det bara mer och mer substanslöst om systematiskt valfusk och dessa bevis man säger sig ha.
Och vi alla andra undrar varför man inte går till rätten med dessa bevis om systematisk valfusk

Så hur länge dröjer det innan vi får bevisen på dessa systamatiska valfusk?
Är det på fredag igen kraken kommer?
2021-02-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag väntar fortfarande att du ska bevisa det systematiska valfusket, och du kommer aldrig med nått har du märkt det?
Vi alla andra har märkt att du pratar om nåt valfusk, men upp till bevis, nope, det sker inte.

Och den slutsatsen jag drar här är att inga bevis når domstolen, och du som sade jag skulle ha kritiskt tänkande

Varje utredning de senaste decennierna berättar samma sak = I N G E T S Y S T E M A T I S K T V A L F U S K EXISTERAR !!!
Och jag märker en sak och att för var inlägg du skriver, så blir det bara mer och mer substanslöst om systematiskt valfusk och dessa bevis man säger sig ha.
Och vi alla andra undrar varför man inte går till rätten med dessa bevis om systematisk valfusk

Så hur länge dröjer det innan vi får bevisen på dessa systamatiska valfusk?
Är det på fredag igen kraken kommer?

Kan det vara för jag aldrig påstått att det förekommer systematiskt valfusk, det är bara något din sjuka hjärna kommit på.

Valfusk och andra smutsiga metoder däremot det finns det gott om bevis på att det förekommit.

https://time.com/5936036/secret-2020-election-campaign/

Fan vad vidrig du är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in