Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Har du sett den?
Hur kan du annars påstå att den är efterdaterad?
Vad anser du om att Densias värdering har olika datum?
Vad anser du om att Densia anser att värderingen inte kan användas i en tvist och friskriver sig från ansvar?
Precis, återigen en trådsanning som ni sinnessvaga skapar för att täcka luckorna i er påhittade bild av den store ledaren Ebba Buschs hantering av affären med Esbjörn.
Märkligt att Ebba Busch kan påstå att hon gått varsamt fram när pris och försäljning mer eller mindre blev klart på några få dagar och genom ett väldigt ovanligt tillvägagångsätt.
Esbjörn känner sig lurad och uppger att hon tjatade, det är raka motsatsen till var Ebba Busch påstår.
Denisias värdering har det datum den är gjord på, jag var den första i tråden att påpeka att priset på den var utifrån januari 2021. Jag försöker hålla mig objektiv och försvarar inte Majkgårdmaffian eller Binninges historik på det viset som ni gör, jag ifrågasätter allt.
Som jag skrivit förr, två fel blir inte ett rätt.
Ebba Busch har mest troligt manipulerat Esbjörn att sälja fastigheten.
Majkgårdsmaffian pressar mest troligt på Esbjörn från andra hållet.
Men som vanligt så kan ni i Ebba Busch-sekten inte kontrollera er när någon ifrågasätter er store ledare! Hon är äckligt falsk och vidrig i sin retorik, ovärdigt för en partiledare för Kristdemokraterna. Att använda sina barns utsatthet som slagträ i TV äcklar mig, det är jävligt lågt. Lovar dig att dom inte svälter utan har det väldigt bra och går i skolan och har människor kring dom som bryr sig, något långt från alla andra barn har tillgång till i Sverige. Skulle varje ensam mamma ha rätt att annektera ett hus just för att dom e hemlösa?