2021-02-23, 00:48
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist

Jag undrar dessutom i likhet med ovanstående skribent ifall oljeporträtten är målade och upphängda vid Svenskarnas Korvrullningsmaskin än?

Offervilja har ju bidragit med 180 papp genom åren så det vore inte mer än rätt att hon får sitt oljeporträtt upphängt på hedersplats i huset. Det vore en fin gest av Dan och Magnus.
Citera
2021-02-23, 08:58
Medlem
Batong8s avatar
När ska Magnus "HHHHHHHHHHH" Svammelman förbjudas att vara med i den ordinarie måndagskvällssändningen? Hur kan någon med gnutta självrespekt orka lyssna på denna barnsliga, extremt ohälsosamma & överviktiga, flyttgubbe i över 5 minuter utan att tappa tålamodet med karln?

Dan och Björn försöker hålla en seriös, intellektuell nivå på diskussionerna. Magnus bryter dock in väldigt ofta med sina barnslighetet, skrattar okontrollerat, svär i varannan mening m.m.

Man ska inte fortsätta med Magnus bara för att det varit "tradition" under lång tid när han helt klart är den mest ointressanta att lyssna på och som drar ner podden till en barnsligt låg nivå. Därför tycker jag helt klart Magnus spelat ut sin roll i dessa sändningar och kan gott lämna över pinnen till någon mer intressant och vettig att var ordinarie i programmet.
Citera
2021-02-23, 22:47
Medlem
Offerviljas avatar
Världens finaste Dan Eriksson hatade britter något fruktansvärt mycket i det senaste avsnittet av Kväll med Svegot. Det var med skoj och spex i rösten som han gjorde det, men jag tror tyvärr faktiskt också att det finns en äkta avsky i hans kropp mot britter. Ända sedan Radio Framåt-tiden har han hållit på så där. Jag blir ledsen av det där snacket.

Vit brittisk genialitet med bandet Slowdive:

https://www.youtube.com/watch?v=MKYY0IlTMw4

Enormt mycket kärlek från min sida till svensken Dan Eriksson och engelsmannen Neil Halstead! ❤️ ❤️ ❤️
Citera
2021-02-24, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Jaså, Frändelöv är borta? Är hon den grötiga skånskan också borta, Eva-Marie? Och Offerviljas favorit i hela världen, Ingrid och hennes släpvagn Maria. Vem är kvar av originaluppsättningen som presenterades när föreningen startade? Är anabolabögen kvar?

Jag undrar dessutom i likhet med ovanstående skribent ifall oljeporträtten är målade och upphängda vid Svenskarnas Korvrullningsmaskin än?

1. Vad är en korvrullningsmaskin?
2. Varför har frändelöv slutat? Var han bara borta en dag?
Citera
2021-02-24, 10:42
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Varför har frändelöv slutat?
Den förståndshandikappade tönten Daniel "Conrad" Frändebög har lagt av med att podda i Radio Svegot eftersom han till slut inuti sin dumma hjärna lyckades förstå att Dan Eriksson och de andra i gänget tycker att han är helt jävla värdelös. Motgiftgänget inledde inte samarbetet med Dumrid & Bögrad för att de tyckte att de var bra, utan för att de ville komma åt deras boomerlyssnare. Det var horaktigt och avskyvärt gjort av dem att sälja sig på det viset, men nu är varenda en av de där nerkissade Kiwi-lyssnarna borta och allting är bra igen. Hur kan det här vara så svårt att räkna ut? Usch, vilka efterblivna människor det finns alltså...

Alla de här äcklen är borta från Radio Svegot:

Dumrid Sionistqvist
Zlatan-Maria
Falukorvs-Kiwi
Daniel Frändebög
Patrik "jag vaknade upp genom att lyssna på Ingrid Carlqvist" Larsson
Eva-Marie Olsson

Det är slut med counterjihadism och sånger som handlar om falukorvar i fittan nu. Radio Svegot har typ gått från att ha varit Kikki Danielsson till att bli The Clash. Förnedringens tid är över och i sommar ska jag delta på Det fria Sveriges midsommarfest. Dan och Magnus kommer att tycka om mig, det är jag helt säker på.
Senast redigerad av Offervilja 2021-02-24 kl. 11:01.
Citera
2021-02-24, 13:57
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den förståndshandikappade tönten Daniel "Conrad" Frändebög har lagt av med att podda i Radio Svegot eftersom han till slut inuti sin dumma hjärna lyckades förstå att Dan Eriksson och de andra i gänget tycker att han är helt jävla värdelös. Motgiftgänget inledde inte samarbetet med Dumrid & Bögrad för att de tyckte att de var bra, utan för att de ville komma åt deras boomerlyssnare. Det var horaktigt och avskyvärt gjort av dem att sälja sig på det viset, men nu är varenda en av de där nerkissade Kiwi-lyssnarna borta och allting är bra igen. Hur kan det här vara så svårt att räkna ut? Usch, vilka efterblivna människor det finns alltså...

Dumrid Sionistqvist
Zlatan-Maria
Falukorvs-Kiwi
Daniel Frändebög
Eva-Marie Olsson

Det är slut med counterjihadism och sånger som handlar om falukorvar i fittan nu. Radio Svegot har typ gått från att ha varit Kikki Danielsson till att bli The Clash. Förnedringens tid är över och i sommar ska jag delta på Det fria Sveriges midsommarfest. Dan och Magnus kommer att tycka om mig, det är jag helt säker på.

Har du inte tänkt på att det är just boomerlyssnarna som skänker pengar till svegojerna, pengar så att dom kan gå och lalla omkring i sitt ruckel i obygden Älgarås?
Skänk nu inte mer pengar till dessa parasiter som lurat av dig 180k.
Citera
2021-02-24, 14:28
Bannlyst
Man får lätt intrycket av att Älgaråsarna sitter och läser här på FB med tanke på hur de i program efter program går ut och förklarar att det absolut går att komma förbi huset och att alla självklart är välkomna in, om än i begränsat antal.
Citera
2021-02-24, 16:56
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Har du inte tänkt på att det är just boomerlyssnarna som skänker pengar till svegojerna, pengar så att dom kan gå och lalla omkring i sitt ruckel i obygden Älgarås?
Skänk nu inte mer pengar till dessa parasiter som lurat av dig 180k.
DFS/Svegot kommer nu när de är så otroligt bra att locka till sig en massa nya och coola nationalister som är villiga att bidra ekonomiskt till kampen istället för boomersarna. Svenskar från boomergenerationen är de sämsta människorna som någonsin har levt på jorden, medan jag märker att de tjejer och killar som är tonåringar idag är bättre än på väldigt länge. Medelåldern på medlemmarna i DFS håller på att sänkas något enormt. Ert samhälle ruttnar, vi bygger ett nytt!

Nu har det plockats fram Sydafrikanskt rödvin och italienska godsaker (Prosciutto Crudo, Coppa och Salame Milano), för det ska nämligen lyssnas på det senaste avsnittet av finpodden På gamla och nya stigar.

https://www.svegot.se/2021/02/23/egil-skallagrimsson-en-viking-pa-fyllekalas-i-varmland-pa-gamla-och-nya-stigar-8/
Citera
2021-02-25, 00:30
Medlem
Citat:

Dumrid Sionistqvist
Zlatan-Maria
Falukorvs-Kiwi
Daniel Frändebög
Eva-Marie Olsson

De har behållit ärke-boomern och snuskgubben Jalle Horn.
Citera
2021-02-25, 10:35
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VildaWebben
De har behållit ärke-boomern och snuskgubben Jalle Horn.
Jalle Horn ska vara kvar. Han är alldeles utmärkt i podden På gamla och nya stigar. Dessutom är han en väldigt intressant och läsvärd skribent. Jalle tillhör väl inte heller en av dem som "vaknade upp" av att ha lyssnat på Ingrid & Conrad-dårarnas visdom? Jag kommer aldrig att glömma Ronie Berggrens och den stackars ynkliga lilla Frändisgubbens hyllningsprogram till George W. Bush. Fy fan, det är egentligen inte ett dugg konstigt att jag blev psyksjuk och ville dö.
Citera
2021-02-25, 13:54
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:

Dumrid Sionistqvist
Zlatan-Maria
Falukorvs-Kiwi
Daniel Frändebög
Eva-Marie Olsson

Vet man varför Patrik Larsson har lämnat?
Citera
2021-02-25, 14:24
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Vet man varför Patrik Larsson har lämnat?
Både Patrik Larsson och Eva-Marie Olsson är kvar i Det fria Sverige, men de tillåts inte längre att sitta och vilseleda människor i poddarna. Min hjälte Dan Eriksson har rensat bort varenda Ingrid & Conrad-knäppis från Radio Svegot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in