2022-03-24, 20:23
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag tycker att det är cringe när Dan ska prata om andra europeiska länder. Oavsett om det är Finland eller Ryssland eller vad det nu kan vara.

Turkisk yoghurt... ... det kanske du blir glad av, Offervilja. Det har ju varit ett väldigt turk-simpande förr om åren.
Ja, jag kan bli ganska glad av turkisk yoghurt. När vårens ljumma vind sveper in över Sverige så kan det vara trevligt att på den turkiska grillaftonen ha en yoghurtsås till sin kebab. Under den nationella rörelsens judiska Dumrid & Bögrad-år så drömde jag om att flytta till Istanbul, men det gör jag inte nu längre. Målet nu är att bli öppen med vem jag är och kanske i framtiden bosätta mig i Älgarås.

I den senaste sändningen av Kväll med Svegot så pratade Dan Eriksson om Kiwi och hans falukorvspoetiska musik. Det är absolut ingenting fel med att då och då spela Kiwis skämtlåtar i de nationella poddarna, men när Daniel Frändebög i sina program hela tiden lyfte fram honom som om han vore en riktig musiker så blev det väldigt pinsamt.

Jag har också lagt märke till att Magnus Söderman är väldigt förtjust i Therese Verdun. Det är mycket bra det. Therese är en av dem viktigaste representanterna för den nya och coola The Smiths-nationalismen. Hon som är blond och snygg kan kanske få Sveriges nationalister att förstå att Morrissey är den alternativa människans gud.
Senast redigerad av Offervilja 2022-03-24 kl. 21:17.
Citera
2022-04-07, 15:15
Medlem
Offerviljas avatar
Jag hoppades att Magnus Söderman och resten av Kväll med Svegot-gängets upplyftande av Therese Verdun kanske lite grann skulle handla om att hon har bra smak inför saker och ting, men det gjorde det naturligtvis inte. I det senaste avsnittet äcklade gubbjävlarna upp sig med könsrock från Skaraborg. Inga coola indie-britter alls, bara en massa låtar som handlade om älgar och att knulla tjejer i röven. De tycker att Therese är snygg, mer än så är det inte. Att hennes favoriter är The Smiths, Morrissey, Depeche Mode och Joy Division bryr de sig inte om. Jävla bögjävlar!

https://www.youtube.com/watch?v=13OxjMeoEb4
Citera
2022-04-08, 15:35
Medlem
Offerviljas avatar
Nu blev det fel igen. Min pappa bjöd på lunch igår. Pappa bryr sig mycket mer om mig nu när jag är vuxen. Precis som mamma alltid säger så passade han nog inte till att ha barn. Han tyckte nog att min lillasyster och jag var hemskt jobbiga när vi var små. Vi åt stekt rödingfilé. Då tänkte jag att jag kunde ta två glas vitt vin till det, men gick ju inte alls det. Jag hatar att Magnus Söderman gillar sådan där äckelmusik. Dock är varken Stor-Mange, Danne eller Björnis några bögjävlar för det. Jag älskar dem alla tre!

Nytt avsnitt av Magnus härd:
Citat:
Det kan sitta långt inne men sanningen är den att det finns en väg bort från det elände som många beskriver. Bor man på en plats där folkutbytet satt sina spår ordentligt så kan man ta sig till andra platser. Med detta avklarat så betas krigspropaganda och masshysteri, samt svenskt Natomedlemskap av. Aktuellt så det förslår kring härden denna gång.
https://www.svegot.se/2022/04/08/det-finns-alternativ-till-sverige-ab/
Senast redigerad av Offervilja 2022-04-08 kl. 15:50.
Citera
2022-04-12, 17:41
Medlem
Offerviljas avatar
Påskmys med Jalle Horn:
Citat:
I våra dagar leker barnen påskkärringar, vi målar ägg, några går i kyrkan. Men vad gjorde våra svenska förfäder i bondesamhället under påskveckan? Vad är Dymmelonsdagen för en dag, varför smiskade man varandra med påskris, varför var ägg så viktiga och vad i all sin dar gjorde häxorna på Blåkulla egentligen? Jalle Horn bjuder på en vandring bland gamla goa svenska bönder.
https://www.svegot.se/2022/04/12/paskveckan-pa-bonders-vis/

Jag tycker att påsken är en trevligare högtid än vad julen är, för den innehåller på något vis mindre stress och press och besvikelser.

Precis som alla bra människor här i världen så har Jalle såklart Hälsinglandsblod i kroppen sin. Jag tror också att han är den enda nationalisten som i en podcast har spelat en låt med Hälsinglands stoltheter Perssons Pack.

Nu när vi har lyssnat klart på det här ljuvliga programmet så är det bara att börja ladda upp inför kvällens KMS Live.
Citera
2022-04-12, 19:21
Medlem
Plutonium-239s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Påskmys med Jalle Horn:

https://www.svegot.se/2022/04/12/paskveckan-pa-bonders-vis/

Jag tycker att påsken är en trevligare högtid än vad julen är, för den innehåller på något vis mindre stress och press och besvikelser.

Precis som alla bra människor här i världen så har Jalle såklart Hälsinglandsblod i kroppen sin. Jag tror också att han är den enda nationalisten som i en podcast har spelat en låt med Hälsinglands stoltheter Perssons Pack.

Nu när vi har lyssnat klart på det här ljuvliga programmet så är det bara att börja ladda upp inför kvällens KMS Live.
Vad heter Jalle Horn på riktigt?
Citera
2022-04-12, 19:58
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plutonium-239
Vad heter Jalle Horn på riktigt?
Jag vet inte vad han heter på riktigt.

Nu börjar snart kvällens sändning: https://www.youtube.com/watch?v=PKT8OmI5iA4
Citera
2022-04-23, 20:53
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Sidan 1488!

Är det någon som fortfarande lyssnar på Svegot? Var längesen nu för min del i alla fall.
Citera
2022-06-01, 21:53
Medlem
JonasIndes avatar
Blir förbryllad av att så många verkar bidra till det här projektet. Gänget i Älgarås är helt urvattnade som mellanmjölk. Är inte själv nationell men gillar nationella poddar med lite edge. Radio Nordfront är tusenfaldigt bättre och varken Dan, Magnus eller Björn har bra radioröster eller vidare verbalt flyt. Antar att det är efterblivna boomers som håller allt levande monetärt om inte annat.

Magnus är dessutom otroligt jävla fet - kan inte ha många år kvar att leva, ingen fet förlust förvisso!
Citera
2022-06-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Sidan 1488!

Är det någon som fortfarande lyssnar på Svegot? Var längesen nu för min del i alla fall.

1488 sidor i tråden nu. Dags för...

Citat:
Ursprungligen postat av DanErikssonDFS
[...]

... att hoppa in och säga Hej!
Citera
2022-06-02, 16:34
Medlem
Offerviljas avatar
De här nya dagliga sändningarna är lite utav en succé. Bästa programmet var igår när Dan Eriksson medverkade, men det har varit bra när bara Magnus Söderman och Björn Björkqvist kört tillsammans också. Det är hög klass på de där jävlarna, som min farfar skulle kunna ha sagt. Gillade hatet mot svärjevännerna i dagens program. Att det finns sjuka jävla svin som inte äcklas av människor som Bert Karlsson och Jan-Emanuel Johansson är för mig också helt obegripligt. Radio Svegot är bäst!

https://www.spreaker.com/user/svegot/fraeck-fraeckare-flykting
Citera
2022-06-02, 17:46
Medlem
Offerviljas avatar
Det pratades lite val i den senaste sändningen. Enligt Stor-Magnus och Fin-Björnis så röstar männen rätt och kvinnorna fel, men stämmer det? Är det t.ex. bättre att rösta på Sionistdemokraterna istället för det Nato-hatande Vänsterpartiet?

Jag kommer självklart att rösta på Nordiska motståndsrörelsen i valet. Om de inte hade funnits så skulle det nog bli Vänsterpartiet. Det obehagliga Hahne- och relationscoachspartiet AfS kommer först som alternativ nummer fem, både Nyans och SD är mer intressanta för mig.
Citera
2022-06-02, 19:51
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Att det överhuvudtaget pratas om att rösta på partier och ge sitt stöd till det nuvarande systemet, som både DFS och NMR gör, säger en hel del om de impulser som trots allt bor i bröstet på de "oliktänkande".

I fallet med fläskberget Svammelman och den gotländske grisen gäller det förstås att hålla sina donatorer på en viss nivå av hoppfullhet, uppmuntra dem till att vara med och "rädda Sverige" på olika sätt så att de inte tappar suget och slutar skänka pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in