Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag tycker att det är cringe när Dan ska prata om andra europeiska länder. Oavsett om det är Finland eller Ryssland eller vad det nu kan vara.
Turkisk yoghurt...

... det kanske du blir glad av, Offervilja. Det har ju varit ett väldigt turk-simpande förr om åren.
Ja, jag kan bli ganska glad av turkisk yoghurt. När vårens ljumma vind sveper in över Sverige så kan det vara trevligt att på den turkiska grillaftonen ha en yoghurtsås till sin kebab. Under den nationella rörelsens judiska Dumrid & Bögrad-år så drömde jag om att flytta till Istanbul, men det gör jag inte nu längre. Målet nu är att bli öppen med vem jag är och kanske i framtiden bosätta mig i Älgarås.
I den senaste sändningen av Kväll med Svegot så pratade Dan Eriksson om Kiwi och hans falukorvspoetiska musik. Det är absolut ingenting fel med att då och då spela Kiwis skämtlåtar i de nationella poddarna, men när Daniel Frändebög i sina program hela tiden lyfte fram honom som om han vore en riktig musiker så blev det väldigt pinsamt.
Jag har också lagt märke till att Magnus Söderman är väldigt förtjust i Therese Verdun. Det är mycket bra det. Therese är en av dem viktigaste representanterna för den nya och coola The Smiths-nationalismen. Hon som är blond och snygg kan kanske få Sveriges nationalister att förstå att Morrissey är den alternativa människans gud.