2021-02-25, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
1. Vad är en korvrullningsmaskin?
Det är en korvgrill som fungerar som så att man lägger de råa korvarna på en häll som består av roterande ”rullar”. Sedan ligger korvarna där och rullar hela dagen och varmhålls tills någon kommer och köper dem. De här sortens maskiner är skitdyra och vanliga på bensinmackar och Pressbyråer.

Hittade en bild.
http://www.allans.se/rullgrill-med-9-rullar

Som du kan se så kostar korvrullningsmaskinen nästan åttatusen kronor ex moms av medlemmarnas pengar, för att stå i ett hus som ingen besöker utom de allt fetare före detta flyttgubbarna som säkerligen låter den gå varm från morgon till kväll.
Citera
2021-02-25, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Det är en korvgrill som fungerar som så att man lägger de råa korvarna på en häll som består av roterande ”rullar”. Sedan ligger korvarna där och rullar hela dagen och varmhålls tills någon kommer och köper dem. De här sortens maskiner är skitdyra och vanliga på bensinmackar och Pressbyråer.

Hittade en bild.

Som du kan se så kostar korvrullningsmaskinen nästan åttatusen kronor ex moms av medlemmarnas pengar, för att stå i ett hus som ingen besöker utom de allt fetare före detta flyttgubbarna som säkerligen låter den gå varm från morgon till kväll.
Fast den är ju oumbärlig. Lite som den där gymdockan för 6 papp som fungerar som t-shirthållare i butiken.
Citera
2021-02-25, 19:01
Medlem
Offerviljas avatar
Arkhamist känns väldigt ledsen och besviken nu när hans bögiga favoritsnubbe Daniel Frändebög har lämnat Radio Svegot. Låt för i helvete den ljuvliga Stor-Magnus äta god korv i fred! Jag har förresten via fina antisemitiska kontakter som jag har skaffat mig genom åren fått berättat för mig att korvrullningsmaskinen är en gåva från en medlem. När Mange går på sushirestauranger så äter han 30 stycken sushibitar och blir ändå inte helt mätt. Själv äter jag kanske omkring en tredjedel så mycket som han gör och blir belåten och nöjd.

Det stora sushi-debaclet i Mariestad:

https://peakd.com/hive-160357/@magnussoderman/sushi-debaclet-i-mariestad-en-dagsfaersk-beraettelse-med-inslag-av-svastika

Jag är mycket förtjust i det häftiga sushisvinet från Kallhäll! Nu är jag mycket yngre än vad Söderman är, men annars hade jag när jag var liten kunnat sprungit hem till honom på typ nolltid. Ungefär 17 km från varandra är vi uppväxta. Det hade bara varit att dra ner till Rotebro i Sollentuna och sedan tagit sig rakt över gärderna. Magnus Söderman är underbar!
Senast redigerad av Offervilja 2021-02-25 kl. 19:05.
Citera
2021-02-25, 19:12
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Både Patrik Larsson och Eva-Marie Olsson är kvar i Det fria Sverige, men de tillåts inte längre att sitta och vilseleda människor i poddarna. Min hjälte Dan Eriksson har rensat bort varenda Ingrid & Conrad-knäppis från Radio Svegot.

Dan har alltså plockat bort dem efter ett tag, insåg väl hur skadligt deras budskap till lyssnarna var och bestämde sig för att sköta den biten själv. Han kritiserade ju Svärjevännerna nyligen för att de vill göra goda demokrater av främlingarna.
Larsson/Olsson-typer fattar kanske inte att de egentligen bara är med för att locka boomers till föreningen.
Citera
2021-02-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist

Hittade en bild.

Tackar! Då vet jag.
Citera
2021-02-25, 22:23
Medlem
Försvann Conrad på samma sätt som Myrstedt (eller vad han nu kallade sig) som var med lite då och då för fem år sen typ? Ung, begåvad kille som hade Jonas som stor idol kändes det som. Dvs att han bara försvann utan att komma tillbaka.

Eller försvann han på samma sätt som Jonas (med huvudet före)?
Citera
2021-02-26, 03:15
Avslutad
Citat:
Arkhamist känns väldigt ledsen och besviken nu när hans bögiga favoritsnubbe Daniel Frändebög har lämnat Radio Svegot.
Offervilja är underbar! Vem annars kan få in ordet ”bög” två gånger i en ganska kort mening? En ung kvinna men ack så ful i munnen. Det är något tilltalande med en kvinna som kan svära som en sjöman.
Citera
2021-02-26, 16:30
Medlem
okok1s avatar
Ingrid lämnade utan att berätta varför. Conrad lämnade utan att berätta varför. Var det en sekt de lämnade? Man får inte prata om det?
Citera
2021-02-26, 17:24
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingrid lämnade utan att berätta varför. Conrad lämnade utan att berätta varför. Var det en sekt de lämnade? Man får inte prata om det?

Ingrid förklarade, om än vagt, varför hon lämnade.
Citera
2021-02-26, 18:59
Medlem
Offerviljas avatar
Kvällens avsnitt av Fredagstinget kommer nog att bli riktigt bra. Tre stycken superintressanta ämnen ska diskuteras:
Citat:
Fredagstinget räds inga ämnen och gör i kväll upp med så väl massan och dennes karaktär, projekt i den nationella sfären med utlänningar som företrädare samt västerlandets död och vår roll i framtiden.
https://twitter.com/erikssondan/status/1365291502797262864

Det här tror jag att Nyreggadjude kommer att tycka om. Radio Svegot är radikalast och bäst, ingen protest!
Citera
2021-02-27, 18:58
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Kvällens avsnitt av Fredagstinget kommer nog att bli riktigt bra. Tre stycken superintressanta ämnen ska diskuteras:

https://twitter.com/erikssondan/status/1365291502797262864

Det här tror jag att Nyreggadjude kommer att tycka om. Radio Svegot är radikalast och bäst, ingen protest!

Björn verkar ha urvattnats helt och hållet, lyfter fram Chang Frick, Bali och Tino som positiva röster.

Är det verkligen bra, som de säger i podden, att någon sådan rasfrämling gör "bra" saker?
Det bästa vore om de inte gjorde det, istället för att ge partierna/systemet legitimitet och falskt hopp hos oroliga. I och med att de gör någon liten bra skitsak så behåller massan både tillit till demokratin och sina rasistalibin i form av dessa främlingar, istället för att kasta bluffen om "rasism" på skrothögen.
Senast redigerad av Nyreggadjude 2021-02-27 kl. 19:16.
Citera
2021-02-27, 22:10
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Förstår att Dan och Magnus är butthurt när exempelvis Chang Frick eller Arga Blatten når ut till fler än dom.

20 års kämpande för att rädda Sverige och detta är tacken? Fyfan svenska folket. :
Senast redigerad av Kvillebacken1 2021-02-27 kl. 22:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in