2021-02-24, 01:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
dom snackar om Grodan i bb nu. he he

Vilken märklig berättelse som kommer ut från Eritrea.
Jag känner mig skändad.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nä. Dikmen har otroligt mycket makt och kommer aldrig ryka sålänge det inte är självmant. Snacka inte skit.

Däremot kommer det i kommande studioavsnitt med honom fyllas i x antal gånger att han är komiker och har en kritisk roll i deras gäng.
Han framstår som en pajas oavsett. Han kan lägga till den där obehagliga accenten om han vill.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Det var som sjutton, det visste jag inte. BB 2011 vet jag i alla gick 24/7, för det följde jag
Jag kollade Live back in tha days.
Då fanns även ett litet chatt fönster bredvid livekameran.
2021-02-24, 01:45
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
gillar inte själv han där dikmen men fan lite skämt får man endå ta sedan har väl han ganska rätt om ''ponne'' .. snubben gick väl in och gömde sig vid poolen hela kvällen vid ballongtävligen som värsta luffaren . sedan lagen så tog han den ''snyggaste tjejen'' och resten killar. hahaha säger sig själv
Hur är det sexistiskt att ta ett vinnande lag? Visst Dikmen kanske skulle ta Kattis och Nardos i sitt lag
2021-02-24, 01:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Det var som sjutton, det visste jag inte. BB 2011 vet jag i alla gick 24/7, för det följde jag

Jag minns att vi skaffade parabol i slutet av 90-talet och något år efter så följde jag det 24/7 när första säsongen sändes. Vi skaffade även det på kontoret för det var en riktig stor händelse och följde det på kontorstid

Ett par år innan sände ZTV en liknande grej där man kunde se en kille i en lägenhet många timmar om dagen. Tror att han bodde i en etta och man följde hans vardag. Riktigt intressant för sådant hade man aldrig upplevt tidigare.
2021-02-24, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Hur är det sexistiskt att ta ett vinnande lag? Visst Dikmen kanske skulle ta Kattis och Nardos i sitt lag
vinnande lag ? jo men hej ska med i ett underhållningsprogram på tv och väljer alla killar i mitt lag och låter tjejerna vara i andra för killar är bättre på att tävla hehehe !! ska plocka hem milljonen!!
självklart sexistiskt och helt efterblivet , det är inte robinsson eller en hockeymatch. vi snackar om big brother

Dikmen däremot kan gärna försvinna
2021-02-24, 01:51
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Undrade när folk skulle börja reagera på dessa "kommentatorer".
Dock har jag bara sett korta fraser med Dikmen. Fullblodsidiot... Så jag har skippat när han varit med.
Men i början (typ första avsnittet på tv4play) så reagerade jag även på tjejen, den rödhåriga. Vad fan hon nu heter... Riktig jävla praktidiot och pratar om deltagarna väldigt nervärderande och hånfullt.
Jag är inte känslig men hon är ju dum i hela huvudet på riktigt. Dikmen har ju iaf ett tonläge som kan få en att ana viss humor och skämt. Eller försök till i a f. När hon pratar om deltagarna ser hon mest äcklad och irriterad ut. Tittar inte ens på avsnitten när det är "studio snack" längre. Hoppas verkligen att Tv4 tar till sig av detta. Fy fan
2021-02-24, 01:56
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
vinnande lag ? jo men hej ska med i ett underhållningsprogram på tv och väljer alla killar i mitt lag och låter tjejerna vara i andra för killar är bättre på att tävla hehehe !! ska plocka hem milljonen!!
självklart sexistiskt och helt efterblivet , det är inte robinsson eller en hockeymatch. vi snackar om big brother

Dikmen däremot kan gärna försvinna
Ja, dumt val för att vinna hela BB men hellre en vinnarskalle som står för de han gör än ett PK val där han väljer två så jämna lag som möjligt. Sen kan jag hålla med om att Judith vore bättre än Luis på nästan alla tävlingar.
2021-02-24, 02:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholiseradArab
Undrade när folk skulle börja reagera på dessa "kommentatorer".
Dock har jag bara sett korta fraser med Dikmen. Fullblodsidiot... Så jag har skippat när han varit med.
Men i början (typ första avsnittet på tv4play) så reagerade jag även på tjejen, den rödhåriga. Vad fan hon nu heter... Riktig jävla praktidiot och pratar om deltagarna väldigt nervärderande och hånfullt.
Jag är inte känslig men hon är ju dum i hela huvudet på riktigt. Dikmen har ju iaf ett tonläge som kan få en att ana viss humor och skämt. Eller försök till i a f. När hon pratar om deltagarna ser hon mest äcklad och irriterad ut. Tittar inte ens på avsnitten när det är "studio snack" längre. Hoppas verkligen att Tv4 tar till sig av detta. Fy fan

Humorn har tyvärr ändrats markant sedan 90-talet. Jag älskade Richard Pryor tidigt när VHS kom. Han var ju trendsättare inom inspelad stand-up för TV och senare video. Nu är jag inte så gammal för att kunna säga att Pryor tillhörde "min tid". Däremot älskar jag humorn från 70-talet och även 80-talet.

Tidigare var humorn utformad att skratta med publiken eller åt själva komikern. Det som har skett, har jag märkt sedan länge, är att skratta åt publiken, vilket gör att humorn inte är lika rolig eller intressant längre. Dessutom att välja ut måltavlor att skratta åt gör den väldigt osmaklig. Det blir helt enkelt inte roligt längre utan patetiskt att göra sig rolig över andra och ens egen publik.
2021-02-24, 02:13
Medlem
Jag bojkottar bb till kanal 5 tar tillbaka det.
2021-02-24, 02:14
Medlem
har nyss börjat titta och tycker deltagarna denna säsongen är så mycket roligare än förra och att säsongen verkar bli riktigt bra men vad händer med avsnitten ? känns som att man knappt får se någonting av vad som händer i huset längre ? eller är det bara jag ?
2021-02-24, 02:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Man vet att det varit en händelserik natt när trådens 6 senaste sidor till 70% handlat om gamla säsonger av BB Men hey jag klagar inte, det var bättre förr!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in