2021-02-24, 01:24
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Kollar inte på studio avsnitten, kan nån förklara vad Dikmen sagt? Är det verkligen mobbning han gör eller är det dagens PK media publik som är lättkränkta?
Visst hade de vart för 20 år sedan hade ingen lyft på ögonbrynen men för att vara idag är det grova saker han säger. Som i senaste när han sa att Loui låter som han sprungit ett marathonlopp varje gång han andas. Skämtar om att han borde sluta andas. Att Ponne spelar en dålig roll och har en offerkofta. Skämtar om att han och rödhåriga bruden i studion är "mobbade" osv.

Sen snackar han om att ponnes val av lag var sexistiskt Ponne tog de han hade störst chans att vinna med och dom körde över de andra laget.
Avslutad
Första säsongerna av Big Brother sändes inte 24/7 eller gjorde dom? 🤔
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Han är inte direkt populär bland folk just nu, tror han ryker rätt snart med tanke på de låga tittarsiffror dem redan har.. MEN konstigt nog ser jag hellre honom än den där mesiga kvinnan som var förra året..

Jag skall ta reda på denna person mer imorgon.
Men visst den där Moa var ju, ja vad säger man, egentligen ingenting.
2021-02-24, 01:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Första säsongerna av Big Brother sändes inte 24/7 eller gjorde dom? 🤔

Vad jag minns var det 24/7.
2021-02-24, 01:30
Bannlyst
[quote=Lunatic|74788684]kan du länka mail'en till TV4, så fler kan klaga.
Om man får posta den här.[/QUOT
info@tv4.se
2021-02-24, 01:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mer från Facebook

” Vill bara meddela att jag i förra veckan mailade tv4 och Aftonbladet kring missnöjet jag och många här hade gällande studioprogrammet. Antar att fler hört av sig? För på kvällen, ca 14h efter mailet så kom ett svar från tv4 via aftonbladet.

Imorse drog jag iväg ett långt mail till Aftonbladet igen men också till tv4. Så nu vet tv4 att jag varit i kontakt med bladet igen. I mailet skrev jag bland annat

"
Hur mycket kan programledarna få tala illa om deltagarna? Vi tittare tycker det är skamligt. Mobbning på bästa sändningstid. Men skriver man en kommenter på deras Facebooksida om att Filip Dikmen pratar fort och mobbar deltagare i huset så raderas ens kommentar.

Hur kan detta vara ok?

Hur I hela friden tänkte tv4? Det sjukaste av allt är att de verkar tro att vi tittare vill ha detta upplägg? Att vi vill se programledare där det mobbas friskt. Och en så kallad "expert", eller vad nu tv4 valt att kalla honom som också ägnar sig åt mobbning. "

Jag skrev vidare

" När vi tecknade upp oss så gjorde vi det för att se Big Brother 24/7.

Det vi fick var inte 24/7 för så mycket avbrott det varit på liven är ofattbart. Inte ens Big Brother USA har det såhär under en hel säsong och det har bara gått en vecka.

Och det vi framförallt fick var mobbnings tv.

Det är ok för programledare att mobba deltagare men skriver du på deras Facebooksida att Filip pratar snabbt och att Filip mobbar deltagare med sina kommentarer så raderas ens kommentar.

Och återigen till tv4, ni kunde läsa om kritiken i media men innan dess fick ni mail från mig och flera andra.
Bort med era studiprogram tisdag-torsdag. Ingen vill se det. Absolut ingen som följer Big brother vill se det. Ställ frågan i Big Brother världen så kommer ni se minst 90% som föredrar dagliga sammanfattningar än två kvinnor i tv som ska förnedra deltagarna. Jag har spelat in alla era studioprogram och efter 5 program (premiären, studioprogrammen tisdag - torsdag förra veckan samt gårdagens veckofinal) så har jag tillräckligt med material för att kunna göra ett 40 minuters program med enbart programledarna mobbning. "

Jag hoppas de lyssnar. Studioprogrammet var mycket bättre ifjol med Malin som ensam programledare. Där sköt tv4 sig själva i foten.”

Gillar verkligen din formulering. Är det något jag kan göra så skriv eller skicka ett PM.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Han är inte direkt populär bland folk just nu, tror han ryker rätt snart med tanke på de låga tittarsiffror dem redan har.. MEN konstigt nog ser jag hellre honom än den där mesiga kvinnan som var förra året..

Nä. Dikmen har otroligt mycket makt och kommer aldrig ryka sålänge det inte är självmant. Snacka inte skit.

Däremot kommer det i kommande studioavsnitt med honom fyllas i x antal gånger att han är komiker och har en kritisk roll i deras gäng.
Medlem
Lunatics avatar
dom snackar om Grodan i bb nu. he he
2021-02-24, 01:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
info@tv4.se
Borde man få. efter som Tv4 har med BB att göra.
Ska också skicka mail till dom. Filip ska bort.
2021-02-24, 01:38
Medlem
Addebooii88s avatar
TV4 ville stå på stort och fylla invandrarkvoten rejält bland programledarna och experterna. Tre av fyra har utländskt ursprung och ingen vit man! Full pott.

Komiskt bara att de går åt helvete när man anställer på kvotering istället för färdigheter.
2015 var visserligen en skit säsong men jämför Adam Alsing med Dikmen. Aj klass skillnad alltså.
2021-02-24, 01:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vad jag minns var det 24/7.

Det var som sjutton, det visste jag inte. BB 2011 vet jag i alla fall gick 24/7, för det följde jag
2021-02-24, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Visst hade de vart för 20 år sedan hade ingen lyft på ögonbrynen men för att vara idag är det grova saker han säger. Som i senaste när han sa att Loui låter som han sprungit ett marathonlopp varje gång han andas. Skämtar om att han borde sluta andas. Att Ponne spelar en dålig roll och har en offerkofta. Skämtar om att han och rödhåriga bruden i studion är "mobbade" osv.

Sen snackar han om att ponnes val av lag var sexistiskt Ponne tog de han hade störst chans att vinna med och dom körde över de andra laget.
gillar inte själv han där dikmen men fan lite skämt får man endå ta sedan har väl han ganska rätt om ''ponne'' .. snubben gick väl in och gömde sig vid poolen hela kvällen vid ballongtävlingen som värsta luffaren . sedan lagen så tog han den ''snyggaste tjejen'' och resten killar. hahaha säger sig själv
Senast redigerad av Bombaclap 2021-02-24 kl. 01:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in