Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag har haft mellan 6-12 mer eller mindre seriösa kärleksrelationer. Så, nej, det är nog snarare du som är verklighetsfrånvänd och lever i en bubbla.
Både män och kvinnor blir kåta, helt utan att man ger dem middagar eller dyrbara presenter. Sedan finns det naturligtvis individuella skillnader på vad olika individer "går igång" på. Finns väl många sätt att göra en partner kåt på. Halverotiska sms, sensuell pardans, massage, bada tillsammans i badkar, blickar, beröring, ligga nakna vid varandra.
Jag hoppas att du någon dag får uppleva sex där kärlek eller iaf. äkta respekt och ömhet för varandra är involverat. Då behövs inga dyrbara gåvor. Då behövs bara ömsesidig kåthet och att man är fin mot varandra i hur man pratar med varandra och umgås. Man "belönar" sex med sex i sådana relationer.
Har jag sagt att man varje gång måste ge dyra presenter? Nej, det har jag inte. Och nej, det finns inga större skillnader i vad folk går igång på. Det är väldigt universella saker. Och halverotiska sms, sensuell pardans, massage, bada tillsammans i badkar, blickar, beröring spelar ingen roll om inte mannen först visat sig värdig genom sina prestationer. Du förstår ingenting om mekanismerna bakom attraktion. "Man ligger för att man är kåt

" Ja DET ÄR VÄL KLART men VARFÖR blev man kåt? För att mannen genom sina prestationer triggat instinkten i din hjärna som du upplever som attraktion eller "kärlek". Med andra ord, kvinnor BELÖNAR mannen som visat sig värdig genom sina prestationer med sex. Sen finns det såklart också de fall med t ex hemmafruar som ställer upp på sex just tillräckligt ofta för att mannen ska fortsätta finansiera hennes livsstil. Dvs hon belönar mannen för att han försett henne med denna livsstil.
Återkom när du lärt dig att tänka.