Citat:
Som en dräktig katt? eller chimpnshona?
Citat:
För om jag är kåt rent allmänt, utan att ha en man i närheten, så lär det inte kunna vara en man som gjort mig kåt?
Som en katt mao
Citat:
Min agenda ser ut som så, att jag följer min sexlust så långt det är möjligt och känns sunt, så länge inte några akuta livsavgörande händelser står i vägen.
Så jag ser inte hur en man blir "belönad" om vår lust råkar sammanfalla emellanåt? '
Så jag ser inte hur en man blir "belönad" om vår lust råkar sammanfalla emellanåt? '
du får väll fråga mannen om han upplevde det som han blev belönad.
Citat:
Och hur förklarar du att kvinnor har sex med män utan att få någon present, varken middag eller halsband, vad är orsaken till att kvinnan har sex med mannen då?
då får du först hitta ett sådant exempel , har du ett?
Citat:
Sen kan såklart en man få mig extra kåt, men jag har min sexlust vare sig jag har en man i närheten eller inte.
som en katt ja.
Citat:
Jag vet inte vad du syftar på i det sista, men jag väljer män med omsorg och vi kommunicerar. Så risken är rätt liten för någon otrevlig överraskning för mannen, för vi vet vart vi har varann om vi ska ha sex. Och vi är rätt överens om när, var och hur innan, så här "metoo-as" ingenting.
Harwey weinstein brukade massera de blivande skådisarna, så det är inte bara du som blir på "humör" av massage.
Att vara "rätt överns" är inte förenligt med svensk lagstiftning. så man kan lungt säga att det "metoo-as"