2021-02-23, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Det var det bästa programmet jag sett tror jag eller värsta,

Ja, det var faktiskt tufft att se. De är ju totalt slutkörda och oförmögna att tänka klart. Vilken jobbig sits människor kan hamna i ibland, man bara baxnar. Sen slutklämmen var ju speciell..
Citera
2021-02-23, 17:07
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Julia vill inte sluta ta dyra privatlektioner i skridskor och hon kan inte springa eller cykla för att hennes knän är dåliga. Hon kan inte åka kollektivtrafik för att hennes rygg är dålig. Peter fortsätter att stötta hennes naiva drömmar om en egen konståkningsbutik. 15000 kr back i månaden givet deras skulder så kommer deras hus snart vara tillgängligt på exekutiv aktion igen.

"Konståkning är mer än att åka skridskor"
"Jag får ont i ryggen av att åka kommunalt"

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Citera
2021-02-23, 19:17
Medlem
Vart är dessa fantastiska funtade människorna ifrån?
Någon som vet om smartskallarna har instagram, alltid kul att se vad idioter gör med deras liv..
Citera
2021-02-23, 19:34
Medlem
Strangeflowers avatar
Citat:
Det var det bästa programmet jag sett tror jag eller värsta, tacka nej till ett arbete för två veckors eget arbete...
sen tror kvinnan de ska börja tjäna pengar på sina företag ( oklart om båda eller bara hennes)... varför har de inte tjänat något ännu på dem, men lever i tron om att de ska börja dra in pengar där ? 😅
15000 back det ser ljust ut??

Är inloggad men kan inte se avsnittet? Eller kommer det ikväll?
Du gav sken av att redan ha sett det nämligen, så blir lite förvirrad.
Citera
2021-02-23, 19:37
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Är inloggad men kan inte se avsnittet? Eller kommer det ikväll?
Du gav sken av att redan ha sett det nämligen, så blir lite förvirrad.

Har Viaplaykonto 😀
Citera
2021-02-23, 19:38
Medlem
Strangeflowers avatar
Citat:
Har Viaplaykonto 😀

Ah, såklart. Feberhjärnan orkade inte med där. Då är det bara vänta
Citera
2021-02-23, 19:43
Medlem
Brukar stänga av de flesta lyxfällan avsnitt i förtid för man vet ändå vart det kommer sluta i programmet. Men kvällens kan ha varit det bästa/värsta som någonsin visats! Magdalena är härligt hård och tar inget käbbel, hade älskat att höra vad hon tyckte när kamerorna var avslagna.
Citera
2021-02-23, 19:48
Medlem
Nastyboobs avatar
Kvinnan kan ju inte vara helt 100 bakom pannbenet?

"Konståkning är mer än bara skridskor"
"Vi kan inte sälja cykeln för jag vill att min man ska vara med i cykelklubben".
"Vi kan inte sälja bilarna för min man behöver den bensinsnåla till jobbet och jag den stora".

Ni går för helvete 15k back i månaden EFTER att ni fått all hjälp ni motvilligt tar emot. Rätta mig om jag har fel, men tog hon lektioner i Konståkning samtidigt som hon är lärare?

Med tanke på att dom spelade in detta kaos under sommaren så bör dom väl vara utan tak över huvudet idag. Idioter
Citera
2021-02-23, 20:04
Medlem
Piratkorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramalama86
Vart är dessa fantastiska funtade människorna ifrån?
Någon som vet om smartskallarna har instagram, alltid kul att se vad idioter gör med deras liv..

De två i senaste avsnittet bor i Bålsta. Konståkerskan.
Citera
2021-02-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nastyboob

"Vi kan inte sälja cykeln för jag vill att min man ska vara med i cykelklubben".
"Vi kan inte sälja bilarna för min man behöver den bensinsnåla till jobbet och jag den stora".

Ni går för helvete 15k back i månaden EFTER att ni fått all hjälp ni motvilligt tar emot. Rätta mig om jag har fel, men tog hon lektioner i Konståkning samtidigt som hon är lärare?

Med tanke på att dom spelade in detta kaos under sommaren så bör dom väl vara utan tak över huvudet idag. Idioter

Dom verkar fortfarande vara skrivna i huset
Citera
2021-02-23, 20:10
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nastyboob

”Konståkningen” var ju billigare än att åka i grupp - så där var var hon lite ekonomisk i allafall.
Citera
2021-02-23, 20:12
Medlem
Piratkorts avatar
För den intresserade.
https://www.allabolag.se/bolagslista/julia-andersson/6f22f8dbae7980e85342f79f32e2c5b4

https://www.facebook.com/skateshopbyscarlett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in