Citat:
Ursprungligen postat av
SisterJones
Berätta mer - var det något större fel på BMW cabben? Mil?
O matpengar 10,000 kr/mån - är det mörkat spel eller hur mycket o vad äter hon/dom hur
många dom nu var - som hon bor är det väl inte så lätt att åka på lokal o äta varje dag o
gården borde ge ett bra mått av dagligt käk
Jag hade svårt att tro att 10,000kr i månaden spenderades på mat men hon har en tendens att skämma bort djuren och sen vet jag inte hur mycket hon fikade när hon jobbade. Hennes jobb var att köra till en diverse olika butiker runtom i Skåne/Blekinge/Småland och packa upp/beställa varor. Plus att både jag och Roger hade för det mesta stått för vår egen mat i typ 6 månader innan Lyxfällan kom på besök.
Roger jobbade för Samhall och jag studerade på Lunds Universitet. Dock fick Roger bara 1200 i månaden från februari-juni då arbetsförmedlingen inte kunde få tummarna ur bakändan och ge honom riktig lön. Dock hade han ärvt 200,000kr från hans farfars bror för ett antal år sedan. Roger flyttade till en lägenheten i Simrishamn i augusti 2020 och har nu en stabil inkomst på 15,000kr i månaden.
Bilen hade stått där sedan Gert-Åke dog 11/9-2017 och den var inte besiktad, mer än så har jag ingen riktig koll på. Jag vet bara att årsmodellen är 2008 och vi köpte den för 350,000 augusti 2010.