2021-02-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har också i kaffet. Kanske med flingor på morgonen.. Men har typ aldrig stött på ngn i vuxen ålder som dricker det bara sådär rakt upp och ned eller till maten. Så därför jag undrade, för alla där inne verkar ju göra det..

Ok. Jag kan dricka mjölk bara sådär till vissa maträtter
2021-02-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Nej hon är inte bi
Jo rammi, hon är bi. Kollar du ens BB i år?
2021-02-23, 13:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Hur otippat är det inte att Jesper och Narkos bondat på sistone ändå?
Medlem
Fan vad dom torskar detta uppdraget

Men dom kommer vinna det ändå, bara för att. Så varför ska vi ta det seriöst
Medlem
Citat:
Har också i kaffet. Kanske med flingor på morgonen.. Men har typ aldrig stött på ngn i vuxen ålder som dricker det bara sådär rakt upp och ned eller till maten. Så därför jag undrade, för alla där inne verkar ju göra det..

Jag kan dricka iskall mjölk till när jag äter en stark gryta eller soppa, då tycker jag det är nice! (Dock lättmjölk&#128514
Medlem
Vrf sprang alla in på toaletten haha??
Medlem
elimes avatar
Vad är grejen med att dom trycker ihop sig inne på toaletten när BB spelar cirkus musik?
2021-02-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ingen ADHD alls tror jag inte. Hans personlighet känns väldigt påklistrad, skrattet är falskt och alltid nära till hands så det har han nog övat in. Jag skulle inte kalla han för narcissist men han är nog väldigt beroende av att hans omgivning ska gilla honom.

Som när han sprängde ballongen för att ge Ponne 15k o sedan smällde upp dörren likt en hjälte promenerade han ut "jag smällde min egen! Min egen ballong!"

Mm, möjligt 🤔
Det är svårt att få nån riktig uppfattning om honom tycker jag. Men han är ett intressant "ämne" att studera. Han är så otroligt stissig, flackig med blicken, kan inte sitta still överhuvudtaget. Han är nog otroligt osäker på sig själv i grunden iallafall tror jag.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
No offense, men har du invandrarbakgrund? Jag kan inte ens gissa när det började, men jag skulle tro att de skandinaviska länderna har druckit mjölk separat och till mat i hundratals år, ända sedan man domesticerade kor. T o m innan dess antar jag, då kanske det var fårmjölk..?

Men sett till hela jordens befolkning så har jag sett uppgifter på att 95% eller mer av den vuxna populationen är laktosintoleranta.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Citat:
Ursprungligen postat av elime
Vad är grejen med att dom trycker ihop sig inne på toaletten när BB spelar cirkus musik?

En utmaning dom fått. När musiken spelas - alla in på toa.
2021-02-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jo rammi, hon är bi. Kollar du ens BB i år?

Nej det är hon inte
2021-02-23, 13:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Citat:
Ursprungligen postat av elime
De ska springa till toan varje gång musiken spelas och lyckas de med uppdraget kommer de få ett pris ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in