2021-02-24, 09:28
Medlem
Antar att Nadros inte fick nåt straff från att inte klara att fatta reglerna i en freeze igår?
2021-02-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det var 24/7 då.
Minns att man fick köpa ett separat BB-abbonemang (Canal Digital), där dom olika kamerorna hade hade var sin kanalplats så det var väldigt lättsamt att zappa mellan dom. Inte säker men har för mig att det då inte fanns en specifik DC sas?

Ja, fy fan man blir ju deprimerad på riktigt när man tänker tillbaka på "the good old days".
Så ohyggligt mycket bättre produktionen var då, för att inte tala om deltagarna!

2011/12 var ju också otroligt underhållande (fast det var tv4?) jämfört med dom här sista säsongerna som ju TYVÄRR inte håller måttet helt enkelt!

Trodde botten var nådd med förra årets casting, men verkar ju tyvärr ännu värre/sämre i år!?
Var övertygad om att ultrahjärndöda Alex var BBs verbala lågvattenmärke genom tiderna men nä, 4ans "casting" har lyckats hitta en ännu mer korkad och påfrestande ordbajsare i år!!
Narcos tar ju alla jävla bottenrekord, nån mer irriterande människa går nog inte hitta på norra halvklotet och förstör ju hela programmet då hon ska synas och höras JÄMT!
Och våldtar/förstör alla andras försök till konversationer med sina hyperpåfrestande, efterblivna "historier".🤮

Resten av årets deltagare är ju bara en enda stor gäspning jämfört med tidigre årgångar, vissa saker var verkligen bättre förr.

Nu kommer man ju säkert se hela säsongen ändå, men det är djupt tragiskt hur 4an lyckats haverera ett tidigare så intressant och underhållande program med sin helt värdelösa castingavdelning.

Men förhoppningsvis gallras dom största irritationsmomenten ut fort, och produktionen slänger in några intressanta och framförallt intelligenta profiler så detta iallafall blir uthärdligt?

Vet att många tycker som du, men för min del var det oändligt ointressant att se ett gäng identiska bimbos supa, knulla och bråka i tv.

De två senaste påminner mer om de två första som hade en salig blandning av personer och personligheter med mer fokus på socialt samspel, tävlingar och "experiment-delen" av programmet när ett gäng väldigt olika människor ska leva och samsas under samma tak i 100 dagar.
2021-02-24, 09:33
Medlem
Bara jag som stör mig att de skiftar rejält i när de väcker deltagarna? Idag väcktes de typ halv nio.
2021-02-24, 09:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prisbasbelopp
Vet att många tycker som du, men för min del var det oändligt ointressant att se ett gäng identiska bimbos supa, knulla och bråka i tv.

De två senaste påminner mer om de två första som hade en salig blandning av personer och personligheter med mer fokus på socialt samspel, tävlingar och "experiment-delen" av programmet när ett gäng väldigt olika människor ska leva och samsas under samma tak i 100 dagar.
Fast det är inte supandet och knullandet, utan JUST det sociala samspelet med INTRESSANTA samtal som var så ohyggligt mkt bättre förut!

Tex Martin, Simon och Peters extremt underhållande diskussioner 2011, det finns ju inte tillstymmelse av det i förra och årets upplaga. (Eller ja Sami och Glas då, litegrann)

Nu är det ju bara ytliga och skrikande tonåringar känns det som?
Som tävlar om att låta högst, men HELT utan hjärna eller substans tyvärr.
Kanske en generationsfråga?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-02-24 kl. 10:07.
2021-02-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Bög-Joel gillar tydligen att kyssas med tjejer, eller det bara nåt som ingår i hans fånerifasoner?

Det fattar inte jag heller...det är nog oxå därför som många tror att han fejkar sin läggning 🤔
2021-02-24, 10:11
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det fattar inte jag heller...det är nog oxå därför som många tror att han fejkar sin läggning 🤔

Jag är en av dom som ända från början trott att han fejkar sin läggning för att komma nära kvinnor.

Tror även han fejkar sin ljusa röst, fejkar att han är kristen, hela snubbens framtoning är fejk.
2021-02-24, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det var 24/7 då.
Minns att man fick köpa ett separat BB-abbonemang (Canal Digital), där dom olika kamerorna hade hade var sin kanalplats så det var väldigt lättsamt att zappa mellan dom. Inte säker men har för mig att det då inte fanns en specifik DC sas?

Ja, fy fan man blir ju deprimerad på riktigt när man tänker tillbaka på "the good old days".
Så ohyggligt mycket bättre produktionen var då, för att inte tala om deltagarna!

2011/12 var ju också otroligt underhållande (fast det var tv4?) jämfört med dom här sista säsongerna som ju TYVÄRR inte håller måttet helt enkelt!

Trodde botten var nådd med förra årets casting, men verkar ju tyvärr ännu värre/sämre i år!?
Var övertygad om att ultrahjärndöda Alex var BBs verbala lågvattenmärke genom tiderna men nä, 4ans "casting" har lyckats hitta en ännu mer korkad och påfrestande ordbajsare i år!!
Narcos tar ju alla jävla bottenrekord, nån mer irriterande människa går nog inte hitta på norra halvklotet och förstör ju hela programmet då hon ska synas och höras JÄMT!
Och våldtar/förstör alla andras försök till konversationer med sina hyperpåfrestande, efterblivna "historier".🤮

Resten av årets deltagare är ju bara en enda stor gäspning jämfört med tidigre årgångar, vissa saker var verkligen bättre förr.

Nu kommer man ju säkert se hela säsongen ändå, men det är djupt tragiskt hur 4an lyckats haverera ett tidigare så intressant och underhållande program med sin helt värdelösa castingavdelning.

Men förhoppningsvis gallras dom största irritationsmomenten ut fort, och produktionen slänger in några intressanta och framförallt intelligenta profiler så detta iallafall blir uthärdligt?

Håller med om allt.
Hade det inte varit för Coronakarantän så hade jag skippat att kolla i år.
Det enda man har att se fram emot är utröstningarna av Nardos och Joel.
2021-02-24, 10:12
Medlem
Dukanva85s avatar
Så det är okej att tjattra i rökrutan så länge BB tycker samtalsämnet är intressant?
2021-02-24, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Ja, han (Bög-Joel) är en fåne som är ute efter största möjliga uppmärksamhet. Han kommer förmodligen att sitta och runka till den här typen av inlägg, när han har blivit utslängd ur BB-huset.
2021-02-24, 10:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Bög-Joel gillar tydligen att kyssas med tjejer, eller det bara nåt som ingår i hans fånerifasoner?
Tror han tror det är bra tv. Gör allt för "bra tv"
2021-02-24, 10:18
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Första säsongerna av Big Brother sändes inte 24/7 eller gjorde dom? 🤔
Minns att mamma köpte kanalen!
2021-02-24, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85