2021-02-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha! Samma problem här. Hade hunnit, och borde ha gjort flera av mina måsten men är fortf sittande i soffan i väntan på tävlingarna 🤣 Har blivit alldeles för beroende av skiten redan...hur ska detta sluta 🙈

Haha, saaame 😂 dock så "litade" jag på att BB skrev eftermiddag så drog och handla så😁
2021-02-23, 13:39
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Varje måltid. Är det till exempel pannkakor eller bolgoneise kan jag lätt trycka in mig en liter

Glöm inte nybakta kanelbullar och mjölk.
Medlem
Citat:
Vad tror ni förresten att Jesper har för diagnoser? 🤔
Grov adhd, känns som mer än så dock...
Han borde även se över sin alkoholkonsumtion egentligen, tror han har problem där
Ingen ADHD alls tror jag inte. Hans personlighet känns väldigt påklistrad, skrattet är falskt och alltid nära till hands så det har han nog övat in. Jag skulle inte kalla han för narcissist men han är nog väldigt beroende av att hans omgivning ska gilla honom.

Som när han sprängde ballongen för att ge Ponne 15k o sedan smällde upp dörren likt en hjälte promenerade han ut "jag smällde min egen! Min egen ballong!"
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Ja, och hur hon betedde sig sedan emot steph och Simon. Hon sjönk en del med det beteendet igår
Vem, Katti?
2021-02-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ingen ADHD alls tror jag inte. Hans personlighet känns väldigt påklistrad, skrattet är falskt och alltid nära till hands så det har han nog övat in. Jag skulle inte kalla han för narcissist men han är nog väldigt beroende av att hans omgivning ska gilla honom.

Som när han sprängde ballongen för att ge Ponne 15k o sedan smällde upp dörren likt en hjälte promenerade han ut "jag smällde min egen! Min egen ballong!"

HAHAHAHAHAHA
2021-02-23, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jasså, Emelie är bi. Kanske nåt för Judith då?

Nej hon är inte bi
2021-02-23, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag har det i kaffet men dricker inte det så ofta som jag borde. Det är ju bra för kroppen

Har också i kaffet. Kanske med flingor på morgonen.. Men har typ aldrig stött på ngn i vuxen ålder som dricker det bara sådär rakt upp och ned eller till maten. Så därför jag undrade, för alla där inne verkar ju göra det..
2021-02-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Ja fan va det såg falskt ut haha, han vill bara få tv publikens beundran.
Och dom andra köpte det med hull och hår.
Fast han verkar va en schysst snubbe med för lite självförtroende tror jag.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Glöm inte nybakta kanelbullar och mjölk.
Önskar jag gillade bakverk och desserter. Men gillar inget sånt
Medlem
Citat:
Hon blev bi igårkväll men inte idag tydligen 🤣

Det kan ha varit en fyllegrej
2021-02-23, 13:43
Medlem
När börjar tävlingen ????
2021-02-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vem, Katti?

Ja, skitkul med hennes sexskapader men att sedan sura ihop och lägga sig på soffan för hon inte vill höra massa "prassel". Bara ok när hon bestämmer tydligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in