2021-02-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hans macka imorse... 100 G smör, en halv tub majo och så några köttbullar som han klippte med sax som grädden på moset. När dom dessutom sedan zoomade in hans mun och höjde ljudet(?) när han slafsade i sig den har lite satt sig på min näthinna under hela morgonen
Vilken tid var det? Innan hade han tryckt i sig ett paket köttbullar. Han har ändå en anmärkningsvärd kroppshydda som kräver en del mat för att upprätthålla.
2021-02-23, 13:49
Medlem
Vore intressant att veta vad ni tror/hoppas att de kommer få göra i Gladiatorerna!
Jag hoppas ju på typ sitta på en stång och kuddkrig typ 😁 tror ni alla kommer gå in samtidigt eller två och två?
2021-02-23, 13:52
Medlem
HatarIslams avatar
Ajaj, Pedo och Therese gav varandra nyfikna blickar nu i sängen.

Det här går till listan av småsaker Therese gör som KAN orsaka att hon till slut "faller" vid nåt svagt tillfälle.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-02-23 kl. 13:54.
2021-02-23, 13:52
Medlem
Citat:
Har också i kaffet. Kanske med flingor på morgonen.. Men har typ aldrig stött på ngn i vuxen ålder som dricker det bara sådär rakt upp och ned eller till maten. Så därför jag undrade, för alla där inne verkar ju göra det..
Tror att det är vanligare än man tror. Känner ganska många vuxna som dricker mjölk. Tror dock inte det är så vanligt att göra det utanför hemmet eller prata om det då det upplevs konstigt. Själv dricker jag inte mjölk, möjligtvis ett iskallt glas lättmjöl till nybakta kanelbullar.
2021-02-23, 13:53
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Vore intressant att veta vad ni tror/hoppas att de kommer få göra i Gladiatorerna!
Jag hoppas ju på typ sitta på en stång och kuddkrig typ 😁 tror ni alla kommer gå in samtidigt eller två och två?

Med tanke på det begränsade utrymmet de har så tror jag något liknande, nån sorts balanshistoria och fight med kuddar.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Jag tror det blir dueller, en mot en i olika grenar, och att de försöker göra duellerna någorlunda jämna. Jag tror inte de kommer sätta exempelvis Nardos mot Katti i vare sig en tävling som kräver snabbhet, eller styrka/massa ..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
No offense, men har du invandrarbakgrund? Jag kan inte ens gissa när det började, men jag skulle tro att de skandinaviska länderna har druckit mjölk separat och till mat i hundratals år, ända sedan man domesticerade kor. T o m innan dess antar jag, då kanske det var fårmjölk..?

Men sett till hela jordens befolkning så har jag sett uppgifter på att 95% eller mer av den vuxna populationen är laktosintoleranta.

Nej, jag är 100% svensk. Barn, ja. Vuxna? Nej. Inte i mina umgänges kretsar iallafall.

Du menar att det skulle vara normalt att beställa ett glas mjölk till maten när man går ut och äter då också eller? Bara undrar
2021-02-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vilken tid var det? Innan hade han tryckt i sig ett paket köttbullar. Han har ändå en anmärkningsvärd kroppshydda som kräver en del mat för att upprätthålla.

Vid 10 kanske..
2021-02-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
En utmaning dom fått. När musiken spelas - alla in på toa.
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De ska springa till toan varje gång musiken spelas och lyckas de med uppdraget kommer de få ett pris ikväll.
Ahaaa. Tack!

Vet man vad priset är? Känns som att BBs definition av "pris" inte är sådär jätteexciting haha.
2021-02-23, 13:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Judith - "Min katt Elvis är en riktig casanova"
Peddot - "Han har lärt sig från mig"
*crickets*

2021-02-23, 13:57
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Nej, jag är 100% svensk. Barn, ja. Vuxna? Nej. Inte i mina umgänges kretsar iallafall.

Du menar att det skulle vara normalt att beställa ett glas mjölk till maten när man går ut och äter då också eller? Bara undrar
Oj du anar inte hur många gäster vi har på resturangen som beställer in ett stort glas iskall mjölk till rårakan med stekt fläsk.
Senast redigerad av Dukanva85 2021-02-23 kl. 14:00.
2021-02-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Judith - "Min katt Elvis är en riktig casanova"
Peddot - "Han har lärt sig från mig"
*crickets*

riktig tönt är grabben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto