Citat:
Ursprungligen postat av
Freducation
Bäste trngw eftersom du tidigare skrivet i tråden att du går runt i Marielund får jag rekommendera dig att ta fler promenader så att du får lite friskluft då o då.
Du har snöat in dig, fast våren är på väg, i dina diskussioner med dig själv så solklara argument.
I inlagan står det klart o tydligt att de inte dokumenterat utan det har bara varit muntligt ang Esbjörns "kognitiva tillstånd" allt enligt Ebba o co.
Ta nu en rejäl promenad för ditt välbefinnande!
Ja, att du lever i en fantasivärld och tror dig ha läst saker som aldrig skrivits är ingen nyhet.
Bara som ett exempel ber jag dig då länka till inlägget jag skriver att jag "går runt i Marielund", samt att ordagrant citera Ebbas inlaga där det "står klart och tydligt att de inte dokumenterat".
Eftersom du inte kommer att lyckas med det, eftersom inget av ovanstående finns, så kan du antingen göra som du brukar och bara kasta en massa skit omkring dig, eller så kan du inse att du har fel och be om ursäkt. Up to you, asshole.
Att det skett en muntlig genomgånd med experterna säger inte ett ord om vad som dokumenterats skriftligen och inte. Men det är väl alldeles för komplicerat för att att förstå.