2021-02-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det för skumt med att bli ihjälkörd av ett rattfyllo?

Welll Eliten styr världen enkelt pga folk tror på allt dom läser.
Citera
2021-02-21, 12:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Typsik cover up, tror du på allt du läser i tidningen? Jag förstår ditt perspektiv, men vem har skrivit dessa artiklar? Hur vet du att dessa stämmer? Som sagt, alla har åsikter jag har min, du har din. Ingen vet vad som är sant.

Det behövs inga skeptiker för det, det räcker med att läsa John Macks och Hinds redogörelser så framkommer det.
Citera
2021-02-21, 12:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Welll Eliten styr världen enkelt pga folk tror på allt dom läser.

Det kanske är den där ”eliten” som fått dig att tro på denna ufo-historia..
Citera
2021-02-21, 13:01
Medlem
Citat:
Det kanske är den där ”eliten” som fått dig att tro på denna ufo-historia..

Det kan vara sant, dom pushar UFO agendan mer och mer. Det har jag märkt.

Men dom har inte "marknadsfört" detta event , skulle eliten vilja det skulle det blir mer slagkraft.
Citera
2021-02-21, 13:04
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Som så ofta när man tar upp gamla händelser, så finns det redan en tråd... (FB) Ruwa Zimbabwe, Ariel School encounter
Ja, och händelsen har blivit ifrågasatt, de flesta barn och vuxna på skolan såg faktiskt ingenting!
Citera
2021-02-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ja, och händelsen har blivit ifrågasatt, de flesta barn och vuxna på skolan såg faktiskt ingenting!

Cover upp, det är enkelt och muta afrikaner. Här har du 10000 dollar, du såg inget, OKEJ?
Citera
2021-02-21, 13:12
Medlem
Lite liknande när barns, först ganska lokala, fantasier tragiskt nog gav upphov till häxbränningar och myten om blåkulla. Det hände här i Sverige.

https://podcasts.nu/avsnitt/svenska-...erna-gOBGtSenT
Senast redigerad av B.Dowie 2021-02-21 kl. 13:17.
Citera
2021-02-21, 13:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Om någon är intresserad på allvar så kan de läsa Cynthia Hinds redogörelse av händelsen här: http://www.ufoafrinews.com/pdfs/UFO_AFRINEWS11-150.pdf
Citera
2021-02-21, 13:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Cover upp, det är enkelt och muta afrikaner. Här har du 10000 dollar, du såg inget, OKEJ?

Du är helt ute och far som vanligt - Ariel School var en dyr privatskola med barn från förmögna, ofta vita, familjer, så om man ville muta någon vore säkert 99% av alla afrikanska skolor lämpligare..
Citera
2021-02-21, 14:14
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Typsik cover up, tror du på allt du läser i tidningen? Jag förstår ditt perspektiv, men vem har skrivit dessa artiklar? Hur vet du att dessa stämmer? Som sagt, alla har åsikter jag har min, du har din. Ingen vet vad som är sant.

Nu får du väl för helvete ge dig!

Det är en sak att vara öppen för möjligheter och att tänka utanför boxen.

Men en helt annan sak att släppa logik och skeptiskt tänkande såpass att din hjärna ramlar ur skallen på dig.

Det finns ett bra talesätt.... Having an open mind is like having an open window, without a good screen you get all sorts of weird bugs.
Citera
2021-02-21, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Nu får du väl för helvete ge dig!

Det är en sak att vara öppen för möjligheter och att tänka utanför boxen.

Men en helt annan sak att släppa logik och skeptiskt tänkande såpass att din hjärna ramlar ur skallen på dig.

Det finns ett bra talesätt.... Having an open mind is like having an open window, without a good screen you get all sorts of weird bugs.

Okok du har rätt
Citera
2021-02-21, 14:36
Medlem
yz44s avatar
Med tanke på den utbredda vidskepligheten i Afrika är det inget att förvånas över.
Om man vill kan det säkert dras paraleller med häxjakterna förr i europa då barn var de främsta förespråkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in