2021-02-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
En vuxen människa flirtar inte på det viset på ett dagis, som en gatuhora. Ok kompis?

Det finns andra arenor och mer subtila dagisraggningsknep. Det skrikeeeeeeeer personlighetsstörning ok? Alla som vill leka rockstjärneliv på COOP är störda, inte rebelliska.
Trams gubbe ! Att flörta och vara vänlig är inte gatuhora vibbar.
Störd kanske hon blev av alla droger till sist. Denna lilla flört var 95-96 och jag uppfattade det endast på ett fint och bra sätt.
Detta var mitt sista svar i denna polemik. Mvh
Citera
2021-02-18, 21:32
Medlem
Vem är tantens "kille"?
Citera
2021-02-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det var din fina flirt dansandes naken på Cafeet. En vuxen kvinna som gör så ör väl jävligt frisk? Hade du inte lämnat diskussionen? Alltså, du får samma beteende du fick från Paula när du skulle hämta ditt barn som du får av kvinnorna på Walking Street, Pattaya:" Handsome man, sexy man!" Paula har knarkat och horat, du hade tur som inte lät benen bli för knäsvaga, lite Hepatit C och HIV mindre liksom .......

Lägg ner din översittarattityd.Du verkar olycklig och söker strid och bråk och vill bara orera om ingenting. Att ingen kvinna flörtat och sagt snälla saker till dig verkar bero på att du är en fullskalig och otrevlig dåre mot din omgivning. Klart slut.
Citera
2021-02-18, 22:17
Moderator
Schlesiens avatar
Där är tråden till misstänkta Monicas ena dotter --> (FB) Ex-skådespelerska misstänkt för rån (Paula Nielsen)
Citera
2021-02-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Där är tråden till misstänkta Monicas ena dotter --> (FB) Ex-skådespelerska misstänkt för rån (Paula Nielsen)
Ok Vi gick ot. Sorry
Citera
2021-02-19, 08:50
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Tragiskt ! Ska kort berätta en sann historia ; Möte henne på dagiset .. Hon säger till mig .. Vilken vacker man och tittade mig rakt in i ögonen. Hon var grymt snygg själv på den tiden. Jag blev knäsvag men det blev inget mer. Var 95-96 !

Så här i retrospektiv skulle jag säga att det inte kan ha varit någon större förlust oavsett hur vacker hon var.
Citera
2021-02-19, 20:37
Bannlyst
Tror inte folk fattar att de flesta "kändisar" har missbruk i sina liv. Många lever i missär, glättiga reportage är bara till för att sälja klick ock lösnummer!
Jobbar man med kändisjournalistik så vill man INTE umgås med kändisar!
Citera
2021-02-20, 04:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Fruktansvärt "off topic" de senaste inläggen här. Tråden handlar väl för fan om en skådespelerska i 80 års åldern som kört rattfull och nu fått ett milt straff. När blev det en "sanning" att det handlar om Monika Nielsen, eftersom vart och varannat inlägg här handlar om hennes döttrar och deras drog vanor? Är det fastlagda att Monika jobbat något på Dramaten?

När vi läste stämningsansökan mot Monika Nielsen som finns i tråden.
Bara att läsa om du inte tror att det är hon!

PUST!!!!
Citera
2021-02-21, 08:40
Medlem
Hur hon ens kunde få ha bil är obegripligt.hon är en gammal allkis tant.
Citera
2021-02-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

Hade hon åkt dit för rattfylla tidigare då? Och förresten, har man blivit över åttio så kan det inte ha varit så mycket "alkoholistiskt" att tala om. Hon har väl inte varit stämplad i några papper som just alkoholist!?
Citera
2022-06-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Jag säger alkoholmissbrukare, men nämner om alkoholister som haft betydligt högre ‰-nivåer.

Vad jag kan och inte kan om alkohol, alkoholmissbruk och alkoholism är du inte rätt person att säga ett dyft om. En ‰-nivå på 1,35 hos en kvinna i 80-årsåldern är en hög nivå, även om den naturligtvis hade kunnat vara betydligt högre när polisen väl tog hand om henne.

Det har under senare år införts många skärpningar i fråga om alkoholbruk och trafiken i många länder. Allt fler har insett sambandet mellan trafikolyckor och alkoholmissbruk.
Herregud människa. Du är inte medveten om att 1,35 får du lätt av återställarna (helst Arboga 10,2) på mörra efter en blöt natt.
Haha,
Prata alkoholism utifrån 1,35....?
Öppna skolböckerna pöjk!
Citera
2022-06-12, 14:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

"Få ha bil" Vad menar du, hur skall en vuxen människa kunna förhindras från att äga en bil i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in