2020-07-24, 07:27
Medlem
9zs avatar
Var Anita Wall på besök hos Hans Klinga?
Citera
2020-07-24, 07:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Märkligt att ingen har forskat i vem denne pojkvän är och det borde ju i sin tur också ge en ledtråd vem den trånande 80-åriga skådespelerskan är.
En man och boende i Stockholmsområdet är de ledtrådar vi har. Hur tycker du man ska forska vidare?
Citera
2020-07-24, 14:17
Medlem
MollyMaes avatar
Synd att vi inte fått fram vem detta är. 80-åriga damer som kör omkring berusade hör förhoppningsvis inte till vanligheterna. Man blir ju lite nyfiken.
Citera
2020-07-24, 15:40
Medlem
Inte för att jag vet vad jag har i den här tråden att göra men om nu GW påstår att kvinnan varit med i någon av hans filmer så borde det vara A.W som flera också har påpekat.

Det är bara att klicka vidare på filmer och sedan på rollistor.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_G.W._Persson
Senast redigerad av Konrad 2020-07-24 kl. 15:54.
Citera
2020-07-24, 18:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Inte för att jag vet vad jag har i den här tråden att göra men om nu GW påstår att kvinnan varit med i någon av hans filmer så borde det vara A.W som flera också har påpekat.

Men hon är ju gift med Lars Lind.
Citera
2020-07-24, 21:04
Medlem
Barney Calhouns avatar
Det mesta brukar ju listas ut ganska snabbt på flashback men efter över 350 inlägg finns inget konkret.
En 80-årig tant har lyckats ducka oss😄.
Citera
2020-07-25, 04:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Det mesta brukar ju listas ut ganska snabbt på flashback men efter över 350 inlägg finns inget konkret.

Rätt iskallt ändå det
Citera
2020-07-25, 09:09
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Hon bor på Östermalm så det är nog inte A.W.
Citera
2020-07-25, 21:07
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackgruppen
Rätt iskallt ändå det

Inte dåligt gjort av damen ändå. Inte bilkörningen på fyllan men att undgå FBs detektiver!
Citera
2020-07-26, 08:35
Medlem
DoktorNos avatar
Kan det vara P*ul* Br*ndt? (*=a)

Hon är visserligen bara 74 år (75 i december) men har varit på Dramaten och har haft en roll i en av Leif GW Perssons tv-serier. Bosatt i Bromma, ogift och har bil.

Så det är inte riktigt 100% vad gäller det inofficiella signalementet men det är i alla fall ingen av de sämre gissningarna i den här tråden
Senast redigerad av DoktorNo 2020-07-26 kl. 08:38.
Citera
2020-07-26, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Kan det vara P*ul* Br*ndt? (*=a)

Hon är visserligen bara 74 år (75 i december) men har varit på Dramaten och har haft en roll i en av Leif GW Perssons tv-serier. Bosatt i Bromma, ogift och har bil.

Så det är inte riktigt 100% vad gäller det inofficiella signalementet men det är i alla fall ingen av de sämre gissningarna i den här tråden
Bromma räknas väl som Stockholmsområdet men jag kanske tolkar det här fel, "besökte hon en man i Stockholmsområdet". För mig låter det som hon bor utanför Stockholmsområdet.
Citera
2020-07-26, 09:07
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bromma räknas väl som Stockholmsområdet men jag kanske tolkar det här fel, "besökte hon en man i Stockholmsområdet". För mig låter det som hon bor utanför Stockholmsområdet.
Visst är det en tolkningsfråga, då det ingenstans står var hon själv bor, bara att hon vinglade omkring på Ekerövägen på väg hem.
Å andra sidan finns det uppgifter att hennes tänkta färd hade ett avstånd på bara ca två mil. Det tyder ju på att hon själv bor i "Stockholmsområdet", vilket är ett hyggligt stort område.

Hon kanske var på kalas på Ekerö och tog bilen hem till Bromma? Hur långt ut på Ekerö är man om man är två mil från P*ul* Br*ndts hem i Bromma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in