2021-02-20, 19:19
Medlem
Jag följer inte Eurovision. Hur ligger dom till? Kommer dom att vinna och representera Sverige? Hur reagerar i så fall Europa på Sveriges etik och moral?

Ja vad tror ni egentligen.
Citera
2021-02-20, 19:26
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag följer inte Eurovision. Hur ligger dom till? Kommer dom att vinna och representera Sverige? Hur reagerar i så fall Europa på Sveriges etik och moral?

Ja vad tror ni egentligen.

KANSKE att något land skulle bry sig, men det finns inte så många ängsligare länder än Sverige vad gäller sexuella ting.
Citera
2021-02-20, 20:19
Medlem
Mr1931s avatar
Heja Mustasch! Nu röstar vi hela Flashback på Ralf och kuppar oss hela vägen till final och visar alla sojalatte-ickebinära hur rock n roll är roligare än genusperspektiv.
Citera
2021-02-20, 20:28
Vad är problemet?
Citera
2021-02-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Heja Mustasch! Nu röstar vi hela Flashback på Ralf och kuppar oss hela vägen till final och visar alla sojalatte-ickebinära hur rock n roll är roligare än genusperspektiv.
Kollar inte på skiten men det här var ju viktigt, hur röstar man?
Citera
2021-02-20, 20:37
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Det kommer ju att leva kvar för evigt då det inte går att få ogjort. Om du menar hur länge det dras upp så beror det ju på hur man sköter det, det hade förmodligen inte ens kommit på tal om det inte vore för att Mustasch har skött det hela katastrofartat.

Klart som fan att tjejen i fråga aldrig kommer att glömma det och hon lär inte förlåta Ralf och låtsas som ingenting. Det är ju dock inte hon som startade det hela på nytt, det var en journalist. Varför du drar upp tjejen på T-shirten förstår jag inte.

Jag har inget emot att de deltar i Melodifestivalen, kritik ska de dock ha för hur de har agerat vilket det får. Jag ser inget problem med det hela.

Fast nu var ju tjejen som vart drabbad en av de som skrev till SVT att slänga ut mustasch 🤔🤔🤔🤔
Citera
2021-02-20, 20:37
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Pingu

Jag kollar inte heller normalt på skiten men gjorde det nu. Det visade sig att deras låt var helt värdelös. Så rösta gärna. Jag tror det kommer ett telefonnummer. När det kommer vet jag inte och jag kommer inte kolla vidare nu när snuskgubbarna har spelat.
Citera
2021-02-20, 20:52
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Pingu

Ring 099-20804 eller i appen Melodifestivalen.
Citera
2021-02-20, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av NordicElfMagic
Så mycket kränkt vit toxisk manlighet i den här tråden. Vita män med högerextrema sympatier måste verkligen ha världens ömtåligaste egon.

Hade i normala fall tyckt bättre om den här musiken än det vanliga i den tävlingen.. men liksom.. hur mycket kan man kalla nånting för hårdrock om det är med i Mello?
Såja. Det är inte vita män med högersympatier som bölar över hur kränkta de blivit av en ölflaska mellan pattarna. Att du kallar regelrätta åsikter för ”toxisk manlighet” avslöjar tydligt vilken skör sojafitta du är, du skulle aldrig våga låta så där om du inte satt skyddad bakom tangentbordet. Fakta.
Citera
2021-02-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Inlägget du svarade på löd:
”Kan du inte berätta vilka andra deltagare i melodifestivalen genom åren som SVT och Aftonbladet inte har ”hängt ut”?”

Jag tolkar dina misslyckade försök som att du faktiskt inte har ett enda exempel.

Nu sitter du uppenbarligen bara och gissar för att du råkar vara förtjust i en av bandmedlemmarna men är man en så menlös man att man inte klarar av att säga nej till en bandmedlem om något så banalt som ett tryck på en T-shirt så är man inte mycket till man. Jag får inte en bättre bild av personen för att du förminskar honom till en feg nolla.

He He, då har man röstat på Mustasch ha ha ha.
Citera
2021-02-20, 21:08
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Första och enda riktigt intressanta inläggen i denna tråd.
Lite besviken, inte mycket till pattar på henne direkt.

Ja snacka om besvikelse... Här har man sett fram mot en riktig pudding med stora lökar och vad får man? En medelmåttig reklamröst...
Citera
2021-02-20, 21:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mananas
Har jag förstått rätt? En snubbe sätter en ölflaska mellan brösten på en kvinna som umgås med dem?

Otrevligt om hon inte var med på det men att kalla det sexuellt utnyttjande är ju löjligt och ett hån mot de som verkligen blivit utsatta. Det är sånt här som får folk att tappa intresset för kvinnofrågor och se feminister som ett gäng avundsjuka grinollar. Min egen uppfattning var präglad av liknande fall innan jag faktiskt träffade folk som blivit utsatta.

Sen skulle jag aldrig kalla mig själv feminist idag ändå.
Det var ett sexuellt ofredande - inte utnyttjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in