Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-20, 16:18
Medlem
RadhusRolands avatar
Ralf Gyllenhammar...
Vilken jävla fjant.
Citera
2021-02-20, 16:25
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Gyllenhammar är ju en notoriskt obehaglig person. Med detta sagt tycker jag ändå att han ska få vara med på melodifestivalen. Jag föreslår att nån trycker in ett helrör mellan skinkorna på honom, tar en bild och gör tishor. Det vore väl roligt och lite rockenroll sådär.

Det har jag också hört. Dessutom från flera oberoende källor som på olika sett haft med honom att göra. Ingen rök utan eld.
Citera
2021-02-20, 16:40
Medlem
johnjohns avatar
Pissdålig "musik" framfört av ett bögfula gubbar.
Citera
2021-02-20, 16:40
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Benny Fredriksson hängdes ut utan rättegång och tog sitt liv.

I filmen i tråden där gitarissten i bandet uppfostrat lungt interviuas, syns det tydligt att det är RG
som står för det dåliga beteendet i bandet.
Jag har pratat med basisten på krogen flera gånger och även varit på samma efterfest och aldrig
sett han bete sej dåligt heller.

Inget säger att övriga medlemmar i bandet tyckte det va en bra ide att trycka den tröjan och
förövrigt var pinupp tatueringar på modet för 15-20 år sedan.

När deltog Benny Fredriksson i Melodifestivalen? Eller var det svårt att hitta exempel där media har mörkat en deltagares kriminella förflutna för att de är kvinnor eller har en mörkare hudfärg än dig?

De har alla kunnat tycka till, om basisten är en skit som tyckte att det var en bra idé eller om han är en fegis som inte vågade säga emot vet jag inte. Svagt beteende oavsett som han förhoppningsvis har dragit lärdom om.

Vad pinupp-tatueringar för 15-20 år sedan har med saken vet jag inte. Jag har inget emot själva motivet, det är anspelningen på domen som är det problematiska med valet. Ingen av medlemmarna har gjort något vidare intryck när kritik kom inledningsvis och inte heller i samband med att det kom upp på nytt nu.
Citera
2021-02-20, 17:10
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men varför lägga en hel intervju på det, 4 år senare? En intervju som skall röra deras medverkan i melodifestivalen?

Tobbe bygger karriär och känner tjejen, som också bygger karriär
Citera
2021-02-20, 17:12
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
När deltog Benny Fredriksson i Melodifestivalen? Eller var det svårt att hitta exempel där media har mörkat en deltagares kriminella förflutna för att de är kvinnor eller har en mörkare hudfärg än dig?

De har alla kunnat tycka till, om basisten är en skit som tyckte att det var en bra idé eller om han är en fegis som inte vågade säga emot vet jag inte. Svagt beteende oavsett som han förhoppningsvis har dragit lärdom om.

Vad pinupp-tatueringar för 15-20 år sedan har med saken vet jag inte. Jag har inget emot själva motivet, det är anspelningen på domen som är det problematiska med valet. Ingen av medlemmarna har gjort något vidare intryck när kritik kom inledningsvis och inte heller i samband med att det kom upp på nytt nu.

Hur länge ska det leva kvar då? Är ju bara tjejen som inte lyckas gå vidare (trots vunnen dom) och Aftonhoran ser möjlighet till klick.

Man har heller inte intervjuat tjejen vars pattar faktiskt pryder t-shirten. Hon kanske också är kränkt nu på något sätt.
Citera
2021-02-20, 17:16
Medlem
online_alwayss avatar
Kollar man exempelvis Eagles of death metals omslag Zipper down, där f.d porrskådisen Tuesday posserar, ser man tydligt var Mustasche fått sin inspo ifrån. Rock n roll handlar om öl och pattar. Det här är åter en ickediskussion som pågår tack vare drevkulturen i landet falukorv. Ingen orkar snart bry sig längre om någonting.
Citera
2021-02-20, 17:20
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Hur länge ska det leva kvar då? Är ju bara tjejen som inte lyckas gå vidare (trots vunnen dom) och Aftonhoran ser möjlighet till klick.

Man har heller inte intervjuat tjejen vars pattar faktiskt pryder t-shirten. Hon kanske också är kränkt nu på något sätt.

Det kommer ju att leva kvar för evigt då det inte går att få ogjort. Om du menar hur länge det dras upp så beror det ju på hur man sköter det, det hade förmodligen inte ens kommit på tal om det inte vore för att Mustasch har skött det hela katastrofartat.

Klart som fan att tjejen i fråga aldrig kommer att glömma det och hon lär inte förlåta Ralf och låtsas som ingenting. Det är ju dock inte hon som startade det hela på nytt, det var en journalist. Varför du drar upp tjejen på T-shirten förstår jag inte.

Jag har inget emot att de deltar i Melodifestivalen, kritik ska de dock ha för hur de har agerat vilket det får. Jag ser inget problem med det hela.
Citera
2021-02-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings

Alla vet att inte Lotta Brome och Soran Ismail mängdes ut under metoo,
men att män inte bryr sej i småsaker och polisanmäler gör att kvinnor inte går att hänga ut.
Vilka män hatar Mia Parnevik för att hon konstant kramas och klänger på yngre män
utan att fråga och skojar om sex och plaskar runt med hängbrösten i polen på bästa sändningstid.
Hade en man gjort samma sak hade han varit sliskig och hatad.

Det är Ralf G som har bristande social kompetens, resten av bandet är ok.
Anledningen att han kunde vara otrevlig mot journalisten i filmen var att han bestämmer
och tar besluten i bandet.
Musiker låter en bestämma och styra bandet annars blir det kaos och att hela bandet
är skyldiga till inköpet av tröjan med trycket är knappast troligt.
Det var ju Ralf G som var missnöjd med domen.
Citera
2021-02-20, 18:17
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Alla vet att inte Lotta Brome och Soran Ismail mängdes ut under metoo,
men att män inte bryr sej i småsaker och polisanmäler gör att kvinnor inte går att hänga ut.
Vilka män hatar Mia Parnevik för att hon konstant kramas och klänger på yngre män
utan att fråga och skojar om sex och plaskar runt med hängbrösten i polen på bästa sändningstid.
Hade en man gjort samma sak hade han varit sliskig och hatad.

Det är Ralf G som har bristande social kompetens, resten av bandet är ok.
Anledningen att han kunde vara otrevlig mot journalisten i filmen var att han bestämmer
och tar besluten i bandet.
Musiker låter en bestämma och styra bandet annars blir det kaos och att hela bandet
är skyldiga till inköpet av tröjan med trycket är knappast troligt.
Det var ju Ralf G som var missnöjd med domen.

Inlägget du svarade på löd:
”Kan du inte berätta vilka andra deltagare i melodifestivalen genom åren som SVT och Aftonbladet inte har ”hängt ut”?”

Jag tolkar dina misslyckade försök som att du faktiskt inte har ett enda exempel.

Nu sitter du uppenbarligen bara och gissar för att du råkar vara förtjust i en av bandmedlemmarna men är man en så menlös man att man inte klarar av att säga nej till en bandmedlem om något så banalt som ett tryck på en T-shirt så är man inte mycket till man. Jag får inte en bättre bild av personen för att du förminskar honom till en feg nolla.
Citera
2021-02-20, 18:46
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Om Mustasch inte ville prata om det hade de ju kunnat skita i att trycka tröjan, typ.
Citera
2021-02-20, 19:06
Medlem
RadhusRolands avatar
Ralf Gyllenhammar...
Största pajasen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem