2021-02-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmoelma
Problemet är att den bara är FÖR jävla bra, helt enkelt. Jag har använt Pregabalin under många, många år. Ligger tyvärr på rätt höga doser. Pregabalin är så helt jävla perfekt!! Precis som du säger så kan man liksom helt plötsligt göra ALLT man önskar när man tagit det. Efter si sådär 3 timmar så har skiten kickat in och ångest och rädsla har liksom bara försvunnit. Overkligt!

Men jag tror aldrig att jag kommer bli av med skiten. Det finns fan ingen värre drog att ta sig bort från. Och detta med att leva i en ständig oro över att inte ha ett litet lager hemma.

Jag är där nu. Den nätshop jag köper från, den sidan var helt plötsligt "suspended" och ingen svarar längre på mail. Och här sitter jag, helt jävla livrädd och vet att om några dagar har jag inget kvar här hemma och då vill jag bara dö när ångesten kastar sig över mig.

Ni som funderar på att testa, för fan - börja aldrig med den här skiten!!!

Käkar det som det vore godis, funkar bra, fuck framtida jag ändå.
Citera
2021-02-22, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian
Käkar det som det vore godis, funkar bra, fuck framtida jag ändå.
Du kommer garanterat att säga samma sak när du blir tvungen att tända av från det
Citera
2021-02-22, 01:15
Medlem
Citat:
Problemet är att den bara är FÖR jävla bra, helt enkelt. Jag har använt Pregabalin under många, många år. Ligger tyvärr på rätt höga doser. Pregabalin är så helt jävla perfekt!! Precis som du säger så kan man liksom helt plötsligt göra ALLT man önskar när man tagit det. Efter si sådär 3 timmar så har skiten kickat in och ångest och rädsla har liksom bara försvunnit. Overkligt!

Men jag tror aldrig att jag kommer bli av med skiten. Det finns fan ingen värre drog att ta sig bort från. Och detta med att leva i en ständig oro över att inte ha ett litet lager hemma.

Jag är där nu. Den nätshop jag köper från, den sidan var helt plötsligt "suspended" och ingen svarar längre på mail. Och här sitter jag, helt jävla livrädd och vet att om några dagar har jag inget kvar här hemma och då vill jag bara dö när ångesten kastar sig över mig.

Skriv in dig på avgiftning alt kontakta psykiatrin eller en husläkare för att få det utskrivet lagligt.
Citera
2021-02-23, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du kommer garanterat att säga samma sak när du blir tvungen att tända av från det

Slutade för två dagar sen. Ingen nämnvärd AT förutom lite trist väder.
Citera
2021-02-23, 13:50
Medlem
Citat:
Då kan du inte ha stått på det länge alternativt hög dos.
Citera
2021-02-23, 18:04
Medlem
Citat:

Vill inte oroa dig men Pregabalinabstinens brukar oftast inte bli riktigt jävlig förrän efter ca 3-4 dagar. Sen som ovan säger är det kanske att du antingen inte tagit under särskilt lång tid eller så är du en av dem FÅ och lyckliga som inte får så mycket abstinens ifrån det. Jag håller tummarna!
Citera
2021-02-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Vill inte oroa dig men Pregabalinabstinens brukar oftast inte bli riktigt jävlig förrän efter ca 3-4 dagar. Sen som ovan säger är det kanske att du antingen inte tagit under särskilt lång tid eller så är du en av dem FÅ och lyckliga som inte får så mycket abstinens ifrån det. Jag håller tummarna!

Har kört i ca 2 veckor med doser runt 800, tillsammans med 1g tram kanske. Har blåbär för att hantera eventuell AT.

Men nu ska jag ta en längre period helt borta från piller, även om jag fucking älskar skiten, känns sunt.
Senast redigerad av Nithian 2021-02-23 kl. 18:07.
Citera
2021-02-23, 18:55
Medlem
Citat:
Har kört i ca 2 veckor med doser runt 800, tillsammans med 1g tram kanske. Har blåbär för att hantera eventuell AT.

Men nu ska jag ta en längre period helt borta från piller, även om jag fucking älskar skiten, känns sunt.

Okej, men då beror det på det. Att ta lyrica under två veckor på doser runt grammet kan helt klart kännas av lite grann, men brukar ta längre tid för att uppleva abstinens. Säg kanske två månader, då hade du nog känt av det betydligt mer.
Jag vet att Lyrica är underbart men var försiktig med det. Det är en vidrig drog att bli fysiskt beroende av och jag har tänt av från en del, men Lyrica tar nog första pris.
Så simma lugnt, och blanda inte Lyrica och Tramadol förresten! Kan leda till kramper.
Citera
2021-02-23, 19:32
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:

Precis som du säger, förjävla bra till en början. När jag gick CT efter 2-3 år på över grammet om dagen ville jag dö i 2 veckor. Det var som en blandning av Opi och Benz AT fullfräs. Pendlade mellan duschen, sängen och spyhinken.

Nu för tiden kan jag ta nån gång per kvartal men köper bara 10 st 300mg sen är det slut så jag inte åker på AT. Den är fullkomligt vidrig.
Citera
2021-02-23, 19:50
Medlem
Citat:

Jag körde tre veckor i sträck med doser runt 2g/dag och jag fick en extrem avtändning. Var nästan på samma nivå som abstinensen efter långvarigt bensomissbruk.
Så bra beslut att hålla dig borta från skiten, ty det är verkligen inte värt det. Hur illa man än föreställer sig att en avtändning på Lyrica är, så kommer det vara tusen gånger värre.
Citera
2021-02-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyktertLiv
Jag körde tre veckor i sträck med doser runt 2g/dag och jag fick en extrem avtändning. Var nästan på samma nivå som abstinensen efter långvarigt bensomissbruk.
Så bra beslut att hålla dig borta från skiten, ty det är verkligen inte värt det. Hur illa man än föreställer sig att en avtändning på Lyrica är, så kommer det vara tusen gånger värre.

Aight, aaa och det kostar ju skjortan dessutom.
Men fan jag blir verkligen superhuman på lyrica+tram. den känslan är rätt häftig.
Citera
2021-02-23, 20:02
Medlem
Citat:
Aight, aaa och det kostar ju skjortan dessutom.
Men fan jag blir verkligen superhuman på lyrica+tram. den känslan är rätt häftig.
Ja visst mår man bra, men förr eller senare får man lida något oerhört för det.

Lyrica + tram är ju ingen vidare smart blandning heller. Är ju som att be om ett krampanfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in