Citat:
Ursprungligen postat av
Priviligerad
Man kan ju undra vad Sverige hade befunnit sig i för tillstånd utan SD / Jimmie? Troligtvis hade Sverige som vi känner inte funnits alls längre. Forskare i framtiden kommer aldrig lyckas förstå hur Sverige under så många år kunde bedriva världens mest på alla sätt destruktiva massinvandringsprogram med folk från radikalt annorlunda samhällen. Våra barn kommer knappast förlåta oss. Det Sverige som en gång var ett föredöme internationellt på flera sätt, är nu endast ett exempel på vanskötsel, kaos, splittring och snart anarki. Välfärdssystemen brakar samman när alla överallt ifrån ska ha allt från några få som fortfarande jobbar och betalar skatt. Apokalyptiskt mina vänner. Mycket skrämmande.
Jag tror faktiskt inte det. Sverige har haft en, visserligen rätt hög, men ändå ansvarsfull, invandringspolitik historiskt sett.
Det var först när SD började växa till sig som övriga politiker gick bananas och började tävla med varandra i att vara största motståndaren till SD. Det drogs paralleller till Hitlers framväxt och alla var överens om att detta måste motarbetas till varje pris.
Så ja, jag tror faktiskt att vi hade haft färre invandrare i Sverige om inte SD hade blivit stora.