2021-02-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Finns det statistik på antal procent?
Det kan vara allt från bidragsfusk osv, det är också ett brott.
Ja, det finns rätt mycket statistik. Vägrar dock länka något då en majoritet på detta forum anser att SCB, BRÅ och egentligen alla som inte heter Avpixlat eller Fria Tider ljuger

Det finns en alldeles för stor klick ungdomar som är kriminella och hittar på jävelskap, men en stor majoritet utbildar sig och skaffar jobb.
Citera
2021-02-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Med det uttalandet så visar han vilken vidrig krigshetsande rasistapa han är med tanke på att det finns gott om invandrare som är födda här och som utgör en kulturell belastning.
Alla invandrare som är födda här lever olikt svenskar.

Öhhh "invandrare som är födda här" ?
Hur får du det att gå ihop?
Citera
2021-02-19, 19:33
Awaiting Email Confirmation
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Utrota? Jag vill inte utrota någon.

Jag vill däremot utrota globalism och kulturmarxism.

Att föra Sverige i krig mot andra länder, är inte det en form av globalism och möjligen även kulturmarxism?

I din värld, vad är kulturmarxism till att börja med? Arbetarkultur?
Citera
2021-02-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Det finns inte jobb till alla såvida du inte anser att några skall leva på svältlön för att sopa gatan utanför butiker osv.
Det är inte kina eller Sydkorea vi lever i. Folk som arbetar skall ha bra lön.
Jag har aldrig skrivit att det finns jobb till alla, jag skrev att det finns jobb till alla som vill.

De flesta företag inom hantverkarsektorn bara för att ta ett exempel skriker efter utbildad arbetskraft och väljer att växa i takt med att man hittar personal. Utbildning är dessutom gratis i Sverige.

Om fler jobbar ökar dessutom köpkraften, vilket gör att ännu fler jobb skapas.
Citera
2021-02-19, 19:39
Avslutad
Jag har ett förslag! Alla asylanter ska till Maramö, den gulliga hålan Annie kommer ifrån. Hur många tusen asylanter kan man placera där om man bygger riktigt många och fina baracker?

och vad liberalerna tycker spelar ingen roll. ingen röstar på dem.
Citera
2021-02-19, 19:40
Medlem
happilappis avatar
Han säger något alla håller med om, och alla låtsas som att han är nazist.
Citera
2021-02-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sen glömde du Tyskland 1930-1940 e.Kr. Först hade de tänkt skicka ut folkgrupper till ön Madagaskar, men det visade sig praktiskt omöjligt så de körde ugn-metoden istället.

Gick ju sådär...
Jaha varför bor det miljoner av folkgruppen kvar om det då var ett framgångsrikt exempel? Frågan gällde om det fanns ett enda framgångsrikt exempel i historien och jag gav två. Sänk dig inte till Hultqvists debattnivå.
Citera
2021-02-19, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Nej, mitt emellan är för länge sedan överspelat. Chanser till nyanser är endast ett historiskt privilegium.

Sveriges andel utrikesfödda är numera högre än i USA! Vi gick från att vara Europas mest homogena befolkning till den den mest mångkulturella- under EN ENDA GENERATION!!!

Det här samhällsexperimentet är något helt exeptionellt! Historien kommer döma oss.

Många svenskar begriper inte detta, degvätskan den mest extrem utvecklingen av Sverige någonsin på kortare tid än 50 år så har samhället förändrats totalt.
Samhörighet och gemenskapen är sönderslagen.
Vänsterpacket är ren ondska.
Citera
2021-02-19, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag har aldrig skrivit att det finns jobb till alla, jag skrev att det finns jobb till alla som vill.

De flesta företag inom hantverkarsektorn bara för att ta ett exempel skriker efter utbildad arbetskraft och väljer att växa i takt med att man hittar personal. Utbildning är dessutom gratis i Sverige.

Om fler jobbar ökar dessutom köpkraften, vilket gör att ännu fler jobb skapas.

Analfabeter och personer utan intyg på utbildning får inga jobb.
Sen när är utbildning gratis i Sverige?

Grundskola
Universitet/högskola
Komvux
Yh-utbildningar
Folkhögskola

Dessa är gratis då svenskarna betalar skatt för detta. (så gratis är den ändå inte) Vad är gratis utöver det?
Senast redigerad av Sine-metu 2021-02-19 kl. 19:49.
Citera
2021-02-19, 19:43
Medlem
REWalls avatar
Jimmie Åkesson (SD) har rätt, men han trasslar in sig är han går som katten runt het gröt. Shoot man! Kräv Avskaffad Asylrätt! https://www.youtube.com/watch?v=F4jqgi-SAr8 Man behöver inte krångla med att den ene är bättre eller inte passar in hos den andre etc.
Citera
2021-02-19, 19:44
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Han säger något alla håller med om, och alla låtsas som att han är nazist.

Jag håller inte med, S gör inte heller det och C gör det absolut inte. L håller ej med. Så nej, alla håller inte alls med.
Citera
2021-02-19, 19:46
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jimmie Åkesson (SD) har rätt, men han trasslar in sig är han går som katten runt het gröt. Shoot man! Kräv Avskaffad Asylrätt! https://www.youtube.com/watch?v=F4jqgi-SAr8 Man behöver inte krångla med att den ene är bättre eller inte passar in hos den andre etc.

Hade han gjort det hade vi behövt dras med S och MP i ännu 4 år. Frågor på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in