2021-02-05, 20:14
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Vågar? Det kallas för kvalité och hållbarhet.
Folk är så jävla snåla.
Vakna och inse att märken i sig inte innebär bättre kvalitet. Köper du Gucci-klockor också? Det finns bra skjortmärken, slipsmärken och ja även kalsongmärken. Men du verkar mest bry dig om att det ska vara ett välkänt märke. Det kännetecknar vilken samhällsklass du tillhör (och vilken du inte tillhör).
Citera
2021-02-05, 23:09
Medlem
BeardzBeardeds avatar
Själv använder jag nästan bara Levi’s kalsonger. Konstigt att ingen nämnt det än...
Citera
2021-02-06, 20:05
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Vakna och inse att märken i sig inte innebär bättre kvalitet. Köper du Gucci-klockor också? Det finns bra skjortmärken, slipsmärken och ja även kalsongmärken. Men du verkar mest bry dig om att det ska vara ett välkänt märke. Det kännetecknar vilken samhällsklass du tillhör (och vilken du inte tillhör).

Du har ingen jävla aning om vad du snackar om så det kanske är bättre att du diskuterar klockor nån annanstans? Precis som alla andra idioter så är du bara sotis och en patetisk fattiglapp.
Senast redigerad av Tribolt 2021-02-06 kl. 20:09.
Citera
2021-02-07, 19:13
Medlem
Tullamores avatar
Tommy Hilfiger är väldigt sköna. Tyvärr håller dom inte så länge.
Citera
2021-02-08, 20:03
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Du har ingen jävla aning om vad du snackar om så det kanske är bättre att du diskuterar klockor nån annanstans? Precis som alla andra idioter så är du bara sotis och en patetisk fattiglapp.
Tjänar nog betydligt mer än dig med tanke på hur osäker du är. Skillnaden är att jag köper kvalitetsprodukter, du köper märken.

Efter 30 sekunders koll av dina trådar är du alltså överviktig, har varit inlagd på psyket i 3 år, borderline autist med ADHD. Skriker ju verkligen höginkomsttagare om dig (du som tog upp det själv).
Senast redigerad av mediekrati 2021-02-08 kl. 20:09.
Citera
2021-02-10, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Tack så mycket för alla goda råd! Jag frågade faktiskt maken till slut, hade tänkt att det skulle bli en överraskning men så hade jag så svårt att välja när jag hade klickat hem de jag gillade i shoppingkorgen, så vi gjorde det sista urvalet tillsammans. Han valde faktiskt just de som jag också gillade mest

Så det blev ett tiotal kallingar av några olika märken och nu ser jag fram emot att få se på när han provar dem

Så vilka blev det då?
Citera
2021-02-17, 21:32
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Nu behöver jag er hjälp Flashback-killar!

Min man är utomlands och jobbar och det är dåligt utbud där han är så jag tänkte köpa med mig lite nya underkläder till honom nu när jag ska åka dit och hälsa på. Han gillar såna där boxerkallingar som sitter åt lite, alltså inte de lösa luftiga varianterna.

Han är ganska märkesmedveten så jag vill inte råka köpa något som anses vara gubbkallingar om det finns något märke som anses vara det, och de ska såklart vara sköna också. Och bra kvalitet så de inte blir sladdriga efter tio tvättar.

Vad har du för åsikter om de här märkena som jag har kollat på eller har du några andra favoriter - och är det några som är kassa och dålig kvalitet?

Jack&Jones
Pier One
Ellesse
Emporio Armani
Diesel
Tommy Hilfiger

Jag har kollat lite online på typ Stadium och Zalando och jag hinner inte åka till någon butik för att känna på dem så jag hoppas jag kan få hjälp av den manliga expertisen här på Flashback

Sluta slumma köp Turnbull & Assers boxershorts, 85€ paret, hur sköna och snygga som helst, och hållbara, samma tyg som i deras skjortor.

LL
Citera
2021-02-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Så vilka blev det då?

Det blev ett 5-pack Pier one (superbilliga och snygga, 175 kr för 5) och några par Esselle och Diesel.

Han blir nog jättesnygg i dem

Men jag tar fått massor med bra tips här, ska kolla den här tråden när det är dags att shoppa igen
Citera
2021-02-19, 00:53
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Sluta slumma köp Turnbull & Assers boxershorts, 85€ paret, hur sköna och snygga som helst, och hållbara, samma tyg som i deras skjortor.

LL

Varför inte köpa 6-7 par från CT i samma stil och utförande för samma pris?
Citera
2021-02-19, 07:11
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Varför inte köpa 6-7 par från CT i samma stil och utförande för samma pris?

Ekonomiskt ett bättre alternativ, T&A är marginellt skönare, men mycket dyrare, trendiga är inget av märkena.

CT har resoren på insidan, synlig, som hos Sunspel, T&A har den insydd i en kanal, skönare.
LL
Senast redigerad av LagomLat 2021-02-19 kl. 07:17. Anledning: Komplettera
Citera
2021-02-19, 21:53
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Ekonomiskt ett bättre alternativ, T&A är marginellt skönare, men mycket dyrare, trendiga är inget av märkena.

CT har resoren på insidan, synlig, som hos Sunspel, T&A har den insydd i en kanal, skönare.
LL

Kan tänka mig det. Har ett dussintal CT-kallingar, men stör mig på att paketet inte hålls på plats.
Framförallt sommartid med vita och beigea byxor, i linne eller sommarull, blir det ett problem.
Citera
2021-02-19, 22:00
Medlem
Puma boxer . Kanon .
Leon "boxer" . Värsta (om du har en dick)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in