2021-01-30, 19:58
Medlem
Drozds avatar
Undvik de märken du nämner om det är något prisvärt du söker, de är typiska brandingprodukter där du betalar en massa extra för varumärket. Det enda som skiljer dyra boxershorts mot billiga (vad gäller kvalitet) är resåren. Resåren är det som i praktiken begränsar livslängden på boxershorts, den är slut långt innan tyget.
Jockey är bäst om du vill ha kvalitet utan att betala för ett coolt varumärke, annars kan du lika gärna välja H&M och andra budgetalternativ.
Citera
2021-01-30, 20:10
Medlem
noyellowhatss avatar
Är det märket som är viktigt eller att kallingarna sitter perfekt?
Om perfekt passform och snyggt är vad som räknas och han har schysst häck, så det "Under Armour" som gäller.
https://www.hockeystore.se/produkt/klader-textil/shorts/under-armour-iso-chill-mesh-6-kalsong-herr/

I stort sett det enda märke jag bär
Citera
2021-01-30, 20:27
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Arma osäkra människa

Det är tio gånger bättre än dina H&M-kalsonger.
Citera
2021-01-30, 20:43
Medlem
gilpos avatar
Jag gjorde ett test i höstas, köpte Björn Borg, caterpillar, Resteröds och nåt märke till. Resteröds e by far bäst
Citera
2021-01-30, 22:33
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Det är tio gånger bättre än dina H&M-kalsonger.
Han åsyftade till din osäkerhet att du endast vågar köpa ”märkeskläder”. Det finns dessutom märken med mycket bättre kvalitet än CK när det kommer till design, hållbarhet och komfort.

CDLP har bra kvalitet till ett bra pris.
Citera
2021-01-30, 22:41
Medlem
De svarta från New Body är riktigt bra.
Funkar dessutom till allt, träning, jobb och fritid.
Citera
2021-01-30, 22:51
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Han åsyftade till din osäkerhet att du endast vågar köpa ”märkeskläder”. Det finns dessutom märken med mycket bättre kvalitet än CK när det kommer till design, hållbarhet och komfort.

CDLP har bra kvalitet till ett bra pris.

Vågar? Det kallas för kvalité och hållbarhet.
Folk är så jävla snåla.
Citera
2021-01-30, 22:51
Medlem
Klobbs avatar
Måste slå ett slag för "Man Underwear" som finns på Dressmann (Deras eget märke?)
Snygga, billiga och på riktigt jättebra! Sitter klockrent och håller länge. Enda kalsongerna jag köper numera.
Citera
2021-01-30, 23:08
Medlem
Dundersnubbens avatar
Har slutat bry mig om märken generellt, däremot köper jag för materielet. Har många från A-Z, Tiger of Sweden och liknande dock.

Har nästan helt gått över till merinoull nu och då köper jag modellen Anatomica från Icebreaker. De kostar 450kr styck så lite dyrt men merinoull är fantastiskt. Samma med alla strumpor jag har.

Edit: länk

https://www.icebreaker.com/sv-se/mens-underwear/anatomica-boxers/103029.html
Senast redigerad av Dundersnubben 2021-01-30 kl. 23:12.
Citera
2021-01-30, 23:10
Medlem
Jag köpte ett pack som en rolig grej först men det tog inte lång tid innan jag var in och köpte ett pack till.. bra pris men resåren är lite halv kass och ser att den slits efter några månaders tvätt.

https://www.biltema.se/fritid/fritidsklader/korvklader/boxershorts-biltemakorv-3-st-2000043764
Citera
2021-01-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krekpepsi
Jag köper alltid frank dandy från stadium outlet. Vet inte vilken klass det märket tillhör men jag är nöjd. Vissa kalsonger har gått över 50 tvättar och är fortfarande sköna att använda
Håller helt med. Finns dessutom gott om utrymme för en redig FB-dase i Dandy kallingar.
Citera
2021-01-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panterino
Under Armour, alla dagar i veckan!
Håller med till 100%

Under Armours boxers i funktionsmaterial är de överlägset skönaste kallingarna som går att hitta. Har bytt ut hela min garderob mot UA-boxers.

Enda nackdelen är väl att de kanske inte är de snyggaste. Dock inte de fulaste heller så vågen faller helt klart till deras fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in