2021-01-30, 18:20
Medlem
Nu behöver jag er hjälp Flashback-killar!

Min man är utomlands och jobbar och det är dåligt utbud där han är så jag tänkte köpa med mig lite nya underkläder till honom nu när jag ska åka dit och hälsa på. Han gillar såna där boxerkallingar som sitter åt lite, alltså inte de lösa luftiga varianterna.

Han är ganska märkesmedveten så jag vill inte råka köpa något som anses vara gubbkallingar om det finns något märke som anses vara det, och de ska såklart vara sköna också. Och bra kvalitet så de inte blir sladdriga efter tio tvättar.

Vad har du för åsikter om de här märkena som jag har kollat på eller har du några andra favoriter - och är det några som är kassa och dålig kvalitet?

Jack&Jones
Pier One
Ellesse
Emporio Armani
Diesel
Tommy Hilfiger

Jag har kollat lite online på typ Stadium och Zalando och jag hinner inte åka till någon butik för att känna på dem så jag hoppas jag kan få hjälp av den manliga expertisen här på Flashback
Citera
2021-01-30, 18:26
Medlem
Tribolts avatar
Har bara märkeskläder och Calvin Klein är no.1 of all time.

Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Jack&Jones
Pier One
Ellesse
Emporio Armani
Diesel
Tommy Hilfiger
Senast redigerad av Tribolt 2021-01-30 kl. 18:28.
Citera
2021-01-30, 18:27
Medlem
Citat:

Min man är utomlands och jobbar och det är dåligt utbud där han är så jag tänkte köpa med mig lite nya underkläder till honom nu när jag ska åka dit och hälsa på. Han gillar såna där boxerkallingar som sitter åt lite, alltså inte de lösa luftiga varianterna.

Han är ganska märkesmedveten så jag vill inte råka köpa något som anses vara gubbkallingar om det finns något märke som anses vara det, och de ska såklart vara sköna också. Och bra kvalitet så de inte blir sladdriga efter tio tvättar.

Vad har du för åsikter om de här märkena som jag har kollat på eller har du några andra favoriter - och är det några som är kassa och dålig kvalitet?

Jack&Jones
Pier One
Ellesse
Emporio Armani
Diesel
Tommy Hilfiger

Jag har kollat lite online på typ Stadium och Zalando och jag hinner inte åka till någon butik för att känna på dem så jag hoppas jag kan få hjälp av den manliga expertisen här på Flashback
Låt din man köpa sina kalsonger själv. Det blir aldrig bra om någon annan gör det. Om du ska göra det ska du veta vilka han vill ha samt storleken. Vad andra vill ha vill säkert inte din man ha. Tänk själv hur fel det blir när det är tvärtom. Det finns ju postorder/nätet så nog kan han själv!
Senast redigerad av KamratBlue 2021-01-30 kl. 18:30.
Citera
2021-01-30, 18:28
Medlem
Turbomachines avatar
Använder själv bambu boxers från Engelsons, tycker de är sköna.
Citera
2021-01-30, 18:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Jack&Jones
Pier One
Ellesse
Emporio Armani
Diesel
Tommy Hilfiger

Bruno Banani
https://www.timarco.com/se/underkl%C3%A4der/kalsonger/bruno-banani-check-line-2-0-string?colid=445
Citera
2021-01-30, 18:40
Medlem
Jag köper alltid frank dandy från stadium outlet. Vet inte vilken klass det märket tillhör men jag är nöjd. Vissa kalsonger har gått över 50 tvättar och är fortfarande sköna att använda
Citera
2021-01-30, 18:43
Bannlyst
Derek Rose eller Hanro.
Citera
2021-01-30, 18:47
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Låt din man köpa sina kalsonger själv. Det blir aldrig bra om någon annan gör det. Om du ska göra det ska du veta vilka han vill ha samt storleken. Vad andra vill ha vill säkert inte din man ha. Tänk själv hur fel det blir när det är tvärtom. Det finns ju postorder/nätet så nog kan han själv!
Brukar ofta få skräpkallingar av tjejen, men tycker bara det är kul. Jag tycker inte alls man kan jämföra det med att köpa fel underkläder till en tjej. Sen när har vi män blivit så kräsna att vi har lika höga krav på kallingar som tjejer har på underkläder?

Vi män använder kallingar som vi använder verktyg. Oavsett kvalité så finns det alltid användning för dom. Alla kallingar jag får av tjejen har jag i jobbet eller när jag sportar. Pågrund av att de sällan håller lika länge som kvalitékallingar är de perfekta att ha vid tillfällen då man sliter lite extra på dom.
Citera
2021-01-30, 18:50
Medlem
Brukar oftast löpa Tommy Hilfiger eller Hogo Boss.
Citera
2021-01-30, 18:54
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Har bara märkeskläder och Calvin Klein är no.1 of all time.
Arma osäkra människa
Citera
2021-01-30, 19:02
Medlem
sommarlovs avatar
Det är först efter något år man vet om man gjorde rätt val.
Och då kan det vara svårt att hitta flera av samma modell.

Jag är dock på tredje beställningen av dessa.
https://www.dilling.se/Herrunderklader/Boxershorts-i-bomull-svart.html?listtype=search&searchparam=3000-137-999

Att de både är ekologiska, rätt billiga och dessutom har 20% rabatt just nu är trevligt!
Citera
2021-01-30, 19:57
Medlem
Under Armour, alla dagar i veckan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem