2021-02-18, 00:11
Medlem
Crapmagics avatar
Det är för lite kvinnli fägring i podden, jag vill att dom womansplainar för mig

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-149
16:57 in, "tror du din lilla bög"
var kommer den droppen ifrån?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-18 kl. 00:32.
Citera
2021-02-18, 00:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Kan ni som påstår er vara sverigevänner (i brist på bättre uttryck) snackar ned podden ? Min teori är att ni en gång gillat det ni hör men av någon anledning blivit kränkta och vill hämnas.
En teorin jag har är att runkande flugmän inte uppskattats av poddaren
Vad är en flugman?
Citera
2021-02-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är en flugman?

Mesar.
Citera
2021-02-18, 12:55
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Det är för lite kvinnli fägring i podden, jag vill att dom womansplainar för mig

Citat:
Vad är en flugman?

Jag tror det är Emil Hagberg från nmr som svarar vid någon aktivitet när det kom fram en person som skulle "ta dom". En flugman är en person som är alltför influerad av den här världen. Typ sitter hemma och kollar på serier, följer skvallerblaskor och äter chips. En allmänt fjantig och degenererad person typ
Citera
2021-02-18, 13:03
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Vad är en flugman?

Det är Timbro-liberaler som Caspian Rehbinder.
Citera
2021-02-18, 14:26
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Jag tror det är Emil Hagberg från nmr som svarar vid någon aktivitet när det kom fram en person som skulle "ta dom".

https://www.youtube.com/watch?v=ffkktXX6atE&ab_channel=ValterVit

Vet dock inte på stående fot vilken specifik aktion det är från.
Citera
2021-02-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
En flugman är en person som är alltför influerad av den här världen. Typ sitter hemma och kollar på serier, följer skvallerblaskor och äter chips.

Låter misstänkt likt poddens upphovsman själv...
Citera
2021-02-18, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Är Herr D Och Farmen Vincent samma person?
Citera
2021-02-18, 23:06
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Vad är en flugman?

Google är din vän.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bugmen
Citera
2021-02-19, 01:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Google är din vän.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bugmen
En fluga översätter inte bug, till mitt försvar
Citera
2021-02-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Låter misstänkt likt poddens upphovsman själv...

Lyssnar du på podden eller vad gör du här?
Citera
2021-02-26, 17:48
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Homosnusket Christoffer Dulny blir mer foliehattig för var avsnitt som går av VP. Kan det bero på att han har med Herr D i varje avsnitt nu som drar Dulny åt det hållet? Herr D är tillsammans med antivaxxern Freja, som ska kommas ihåg att sådana människor brukar ifrågasätta mer än bara vaccin - formen på vår jord som exempel.

Någon måste påminna bögen om att det finns en åsiktskorridor att förhålla sig till i den nationella rörelsen också. Vi ska ej förknippas med knäppskallar som ser Rockefeller och judarna bakom varje buske i exakt alla ämnen. Det finns också en prioriteringsordning på saker och ting. Folkutbytet och åttaklöverns korruption är längst upp på den ordningen.

Dulny kan ju fråga sig varför han sällan blir inbjuden till dom mer nationella poddarna längre. Vi vill ej ha med foliebögar som Kvi Bono att göra.

Det är bra att Christoffer vågar ta ut svängarna lite och undersöker fler ämnen än enbart dom nationella frågorna så som folkutbytet och politiken. Lögnerna och bedrägeriet mot oss människor finns på alla plan och i alla frågor - man kan ta i stort sett vilket ämne man vill idag, skrapa lite på ytan och hitta information som undanhålls från oss, för att berika några få och behålla kontroll över mänskligheten.

Dom senare avsnitten har han tittat på energimarknaden, som givetvis är kontrollerad från höga intressen, och b.la. lyft upp Rockefellers tidiga inflytande och kontroll över världens oljetillgångar. Dock håller jag inte med honom om att etanol är ett korkat bränsle. Dom första traktorerna och jordbruksmaskinerna som tillverkades av Ford Motor Company på 1910-talet var skapta för att just gå på etanol. Det var tänkt att bönderna världen över skulle bli självförsörjande på även bränsle. Men innan detta fick ta fart så av en slump kom 'Förbudstiden' i Usa som förbjöd all typ av alkohol och bönderna fick använda bränsle skapat från olja igen.

I samband med att oljan gick från att enkom vara ett smörjmedel till ett bränsle så lanserade Rockefeller teorin i slutet på 1800-talet att olja inte är en mineralprodukt men istället kommer från fossiler och därför är ett fossilt bränsle. Detta för att senare kunna skrämmas med 'Peak oil' propaganda som var högst aktuellt på 1970-talet där Kissinger & Rockefeller menade att oljan är högst begränsad och är på väg att ta slut, för att kunna kontrollera marknaden och lansera 'Petrodollarn' och sätta ett världsoljepris (som Saddam Hussein och Muammar al-Gaddafi mördades för när dom försökte överge). Peak oil som för övrigt visat sig vara just propaganda och inte stämmer. Vi känner idag till fler oljekällor än någonsin förr men p.g.a. lagstiftning och olika bestämmelser så får man inte pumpa upp oljan.

Oljan är förmodligen till närmast obegränsad och är en mineralprodukt som regenererar sig själv inuti jorden. Idag borrar de flesta efter olja på runt 3000 meters djup som är där fossiler sägs finnas enligt den etablerade vetenskapen. Men när Sovjet föll så prövade Ryssarna lyckan och började borra efter olja djupare än vad man någonsin gjort förr, 7-8-9000 meter ner i jorden där fossiler inte sägs finnas - och idag är Ryssland bland världens största olje- och gastillverkare.

Geologist Chris Landau explains the real 'origin of oil':
https://anticorruptionsociety.files.wordpress.com/2010/08/rense_landau_081810.mp3

Så som sagt. Lögnerna ligger som en våt filt över exakt alla frågor idag och det glädjer mig att Chris vågar ta steget vidare och tittar på fler ämnen som alla kanske inte tänker på så mycket. Om det gör honom till "foliebög" så vem bryr sig. Den nationalistiska rörelsen är överlag livrädd att ta i ämnen kritiskt som vetenskapen säger något annat i, men vem styr vetenskapen kan man fråga sig då. Så stoppa upp den där nationella åsiktskorridoren i din röv Annie för här ska allt undersökas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in