2021-02-17, 09:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Hej,

Intressant att höra vilka som är världens sämsta folkslag egentligen.

Själv tycker jag nog att Somalier är rätt värdelösa. Men sen så börjar man tänka på kineser och ryssar som också är en mardröm att ha runt sig. Vet fan inte, vilket är världens sämsta folkslag?
Jag skulle nog säga finnar.
Citera
2021-02-17, 09:16
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
Det gör ont att säga, om ett en gång så stolt och framåt folk, men vi svenskar är som nation numer i kvalgruppen.
Skitsnack, svenskar är ännu en av de bästa folkslagen på jorden. Lugna, lojala, plikttrogna, omtänksamma och kompetenta. Skulle du välja att byta valfri svensk mot en colombian, en nigerian, en spanjor, en thailändare eller en afghan?
Citera
2021-02-17, 09:18
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Judar har ju lite halvtaskigt rykte.
Citera
2021-02-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag skulle nog säga finnar.

Ja kanske. De smyger lite under radarn. Ägnar sig väl mest åt att piska varandra medan de super. Vad gör de mer? Fult språk i och för sig
Citera
2021-02-17, 09:21
Medlem
Svårt att säga men vi har massor av dem här i vårt land. Importerade att rösta på S.
Citera
2021-02-17, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Judar har ju lite halvtaskigt rykte.
+1 Judar. De som är tvåa kan te sig som ett bra folk. Judar är astronomiskt sjuka i huvudet, psykopater, groteskt ohederliga, destruktiva och enormt farliga. Alla andra invandrare är bra människor i jämförelse. Judar är ett universellt hot mot allt och alla att den enda lösningen är faktiskt att utrota dem. Man kan inte lösa judefrågan på något annat sätt.
Senast redigerad av normalllekman 2021-02-17 kl. 09:56.
Citera
2021-02-17, 09:28
Medlem
note-its avatar
Romer, överlägset sämst.
Citera
2021-02-17, 09:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Ja kanske. De smyger lite under radarn. Ägnar sig väl mest åt att piska varandra medan de super. Vad gör de mer? Fult språk i och för sig
Precis.
Nakna män sitter och svettas i en sauna och sedan piskar man varandra med björkris. Efteråt är det kutym att sära på varandas skinkor.

Språket är, precis som du säger, det fulaste språket i världen. Arabiska framstår som ett mycket vackert språk i jämförelse.

Det finska köket ska vi inte ens fördjupa oss i. Leverlåda, Kålrotslåda, och liknande trams. Till påsken serveras en finsk delikatess som ser ut och smakar som avföring. Finnarna kallar det Mämmi.

Sen kommer vi till utseendet. Jag låter denna länk tala för sig själv: (Obs! Öppnas på egen risk!)

https://www.is.fi/kuntavaalit2012/art-2000000553463.html
Senast redigerad av Carl Serung 2021-02-17 kl. 09:32.
Citera
2021-02-17, 09:30
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Skitsnack, svenskar är ännu en av de bästa folkslagen på jorden. Lugna, lojala, plikttrogna, omtänksamma och kompetenta. Skulle du välja att byta valfri svensk mot en colombian, en nigerian, en spanjor, en thailändare eller en afghan?

Med den logiken är dronten en av världens bästa djurarter.

Citera
2021-02-17, 09:31
Medlem
Några har nämnt somalier, judar, romer m.fl.

Jag skulle vilja tillägga indier. Jävligt tacksam att vi inte haft massimport av dem.
Citera
2021-02-17, 09:46
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Precis.
Nakna män sitter och svettas i en sauna och sedan piskar man varandra med björkris. Efteråt är det kutym att sära på varandas skinkor.

Språket är, precis som du säger, det fulaste språket i världen. Arabiska framstår som ett mycket vackert språk i jämförelse.

Det finska köket ska vi inte ens fördjupa oss i. Leverlåda, Kålrotslåda, och liknande trams. Till påsken serveras en finsk delikatess som ser ut och smakar som avföring. Finnarna kallar det Mämmi.

Sen kommer vi till utseendet. Jag låter denna länk tala för sig själv: (Obs! Öppnas på egen risk!)

https://www.is.fi/kuntavaalit2012/art-2000000553463.html
Humoristiskt inlägg, dock något överdrivet, finnar har ju många goda egenskaper också, annars skulle deras land vara på U-landsnivå..
Citera
2021-02-17, 09:51
Moderator
Ancistruss avatar
Tråd infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem