32 927 besökare online
857 880 medlemmar • 45 857 470 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Silentservice
Medlem
Silentservices avatar
Den här tråden är en logisk fortsättning på den adnra tråden som tog upp de mest populäraste grupperna där asiaterna tydligen var allas favoritval för utomeuropeisk invandring. Den här tråden kanske redan finns men då får mod klippa ihop den.

Baserat på mina erfarenheter och observationer och JA jag är utbildad på universitet och JA jag har rest runt i världen, ungefär så här är min uppfattning.

1. Araber

Fy fan vad jag hatar dessa "människor" Här ingår också iranier även om jag vet att dessa rent tekniskt inte räknas som araber så sorterar jag dem där, för de är fan inte ett dugg bättre. Värst bland araberna är nog irakierna - usch

2. Kosovo-albaner

Rent slödder

3. Negrer

Somalier spelar i en egen division här

4. Zigenare

Pack

5. EX-juggar, turkar, assyrier och syrianer

Ex juggar kan man umgås med men resten usch

Hur ser eran lista ut?

intemartin
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentservice
Den här tråden är en logisk fortsättning på den adnra tråden som tog upp de mest populäraste grupperna där asiaterna tydligen var allas favoritval för utomeuropeisk invandring. Den här tråden kanske redan finns men då får mod klippa ihop den.

Baserat på mina erfarenheter och observationer och JA jag är utbildad på universitet och JA jag har rest runt i världen, ungefär så här är min uppfattning.

1. Araber

Fy fan vad jag hatar dessa "människor" Här ingår också iranier även om jag vet att dessa rent tekniskt inte räknas som araber så sorterar jag dem där, för de är fan inte ett dugg bättre. Värst bland araberna är nog irakierna - usch

2. Kosovo-albaner

Rent slödder

3. Negrer

4. Zigenare

Pack

Hur ser eran lista ut?

+1