32 927 besökare online
857 880 medlemmar • 45 857 470 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Silentservice
Medlem
Silentservices avatar
Den här tråden är en logisk fortsättning på den adnra tråden som tog upp de mest populäraste grupperna där asiaterna tydligen var allas favoritval för utomeuropeisk invandring. Den här tråden kanske redan finns men då får mod klippa ihop den.

Baserat på mina erfarenheter och observationer och JA jag är utbildad på universitet och JA jag har rest runt i världen, ungefär så här är min uppfattning.

1. Araber

Fy fan vad jag hatar dessa "människor" Här ingår också iranier även om jag vet att dessa rent tekniskt inte räknas som araber så sorterar jag dem där, för de är fan inte ett dugg bättre. Värst bland araberna är nog irakierna - usch

2. Kosovo-albaner

Rent slödder

3. Negrer

Somalier spelar i en egen division här

4. Zigenare

Pack

5. EX-juggar, turkar, assyrier och syrianer

Ex juggar kan man umgås med men resten usch

Hur ser eran lista ut?

intemartin
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentservice
Den här tråden är en logisk fortsättning på den adnra tråden som tog upp de mest populäraste grupperna där asiaterna tydligen var allas favoritval för utomeuropeisk invandring. Den här tråden kanske redan finns men då får mod klippa ihop den.

Baserat på mina erfarenheter och observationer och JA jag är utbildad på universitet och JA jag har rest runt i världen, ungefär så här är min uppfattning.

1. Araber

Fy fan vad jag hatar dessa "människor" Här ingår också iranier även om jag vet att dessa rent tekniskt inte räknas som araber så sorterar jag dem där, för de är fan inte ett dugg bättre. Värst bland araberna är nog irakierna - usch

2. Kosovo-albaner

Rent slödder

3. Negrer

4. Zigenare

Pack

Hur ser eran lista ut?

+1

men jag sätter zigenare som 1a då jag har haft missnöjet att ha dom ingifta i 15år så jag vet om någon vilket pack de är.

nej jag har inte gått på univesitet men har rest mkt och har chefsposition inom ett större företag.

Srbijaaa
Avstängd
Srbijaaas avatar
Med ex-juggar så menar du väl bosniaker?

Per-Engdahl
Medlem
Per-Engdahls avatar
1. Somalier och Zigenare
2. Araber, albaner
3. Kurder
3. Bosniaker och annat östeuropeiskt pack
4. Serber, kroater
5. Sydostasiater

Onkel-Ben-ny
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
1. Somalier och Zigenare
2. Araber, albaner
3. Kurder
3. Bosniaker och annat östeuropeiskt pack
4. Serber, kroater
5. Sydostasiater

Mycket bra men Turkar bör väl gå in där som 3-4?
Sedan ser jag gärna latinamerikaner före asiater.

Quid pro quo
Medlem
Quid pro quos avatar
Saknar iranier på listorna. Går inte på deras inställsamma stil.

I skolen icke geffua hundomen thet heligt är
och idhra perlor skolen j icke kasta för swijn

Poeten-Ske
Medlem
Poeten-Skes avatar
Citat:

Bland iranierna finns det ju två grupper man kan tala om, dräggen (pizza-bagarna, knarkarna, wigger-gängen) och de som faktiskt är väldigt assimilerade och ofta högutbildade. I den senare gruppen vet jag inte riktigt vad det finns att ogilla, men de är mindre här i Sverige än vad de är i t ex USA. Varför har jag ingen aning om. Dessutom så är iranier inte en enhetlig grupp vilket gör det ännu svårare att prata om dem, du har kurder (som är en grupp för sig i Sverige, balucher (om än färre) och givetvis perserna. Min pappa är perser och jag kan ärligt säga att han ej förtjänar att vara i Sverige då han numera tillhör drägg-gruppen, tidigare var han helt assimilerad och gifte sig svenskt med mera. Idag så har han återvänt rent kulturellt och beter sig som en äkta drägg-iranier (därav bröt jag kontakten).

Bland araber så kan jag rent ärligt inte säga att det är samma sak, där finns det väl en grupp och det är drägg. Detsamma gäller somalier. Naturligtvis finns det enskilda individer som inte hör till drägg-gruppen ifrån dem, men de är inte så många att de är en egen grupp.

Citat:
Saknar iranier på listorna. Går inte på deras inställsamma stil.

Lite komiskt, man måste väl belöna folk som faktiskt anpassar sig. Här på FB så fördöms å ena sidan de riktiga dräggen som inte har något här att göra och å andra sidan så fördömer man de som anpassar sig och blir svenskar (de som lämnar sin MENA-kultur efter sig). Så vad än en invandrare gör så gör de fel.
18 Alltså är han barmhärtig mot vem han vill, och vem han vill förhärdar han. 19 Nu torde du säga till mig: »Vad har han då att förebrå oss? Kan väl någon stå emot hans vilja?» 20 O människa, vem är då du, som vill träta med Gud? Icke skall verket säga till sin mästare: »Varför gjorde du mig så?» 21 Har icke krukmakaren den makten över leret, att han av samma lerklump kan göra ett kärl till hedersamt bruk, ett annat till mindre hedersamt?
Senast redigerad av Poeten-Ske 2009-08-18 kl. 13:02.

kELLk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentservice

1. Araber

2. Kosovo-albaner

Rent slödder

3. Negrer

4. Zigenare

Pack

Hur ser eran lista ut?

Men varför? Känns värt att diskutera om alla gör en 1-5 lista och säger:

Det här är dina "motivationer":
Citat:
1. usch

2. Rent slödder

3. Somalier spelar i en egen division här

4. Pack

5. Ex juggar kan man umgås med men resten usch

Eller vill du bara göra en lista med ditt hat utan att ha något att backa upp det på?

LasseLibra
Avstängd
LasseLibras avatar
1. Araber

Utan tvekan, ingenting att disskutera. Så jävla vidrigt folk

2. Kurder

Inte mycket bättre än araber, egentligen samma skit

3. Zigenare

Äckliga parasiter som luktar väldigt illa

P.S iranier är ett bra folk som vet hur man ska integrera sig och som visar respekt mot andra människor

Varnagel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten-Ske
Min pappa är perser och jag kan ärligt säga att han ej förtjänar att vara i Sverige då han numera tillhör drägg-gruppen, tidigare var han helt assimilerad och gifte sig svenskt med mera. Idag så har han återvänt rent kulturellt och beter sig som en äkta drägg-iranier (därav bröt jag kontakten).

Ser man på, nu kryper det fram i alla fall! Var det inte du som var helt svensk när IvanLendl mycket riktigt misstänkte att många "Euro Fascister" i Sverige själva var blattar? Det är nästan lite trist att "vi" alltid har rätt.

Alla som försvarar "kulturnationalism" och andra anti-svenska, anti-vita och anti-europeiska dumheter har oftast någon egen agenda verkar det som. Antingen är de själva icke-vita eller gravt svartmuskiga Euroblattar, eller så har de en thailändsk fru eller liknande.

Poeten-Ske
Medlem
Poeten-Skes avatar
Citat:
Ser man på, nu kryper det fram i alla fall! Var det inte du som var helt svensk när IvanLendl mycket riktigt misstänkte att många "Euro Fascister" i Sverige själva var blattar? Det är nästan lite trist att "vi" alltid har rätt.

Alla som försvarar "kulturnationalism" och andra anti-svenska, anti-vita och anti-europeiska dumheter har oftast någon egen agenda verkar det som. Antingen är de själva icke-vita eller gravt svartmuskiga Euroblattar, eller så har de en thailändsk fru eller liknande.

Det har jag skrivit på en hel del ställen, du som inte läser på andra delar av forumet bara. Det är inte alla som sympatiserar med ditt rashat när du även fördömer individer som sköter sig väl (då blir de "husnegrer"). Brukar inte kalla mig iranier då jag inte är född där, inte är uppfostrad med iranier, inte har två iranska föräldrar utan snarare är så svensk man kan bli utöver att jag har en förälder från ett utomeuropeiskt land (hade givetvis ingen bestämmanderätt över vem som skulle skapa mig).

Tur nog så är ni rasfixerade islamälskare ytterst få i det här landet och resten av Europa.
18 Alltså är han barmhärtig mot vem han vill, och vem han vill förhärdar han. 19 Nu torde du säga till mig: »Vad har han då att förebrå oss? Kan väl någon stå emot hans vilja?» 20 O människa, vem är då du, som vill träta med Gud? Icke skall verket säga till sin mästare: »Varför gjorde du mig så?» 21 Har icke krukmakaren den makten över leret, att han av samma lerklump kan göra ett kärl till hedersamt bruk, ett annat till mindre hedersamt?
Senast redigerad av Poeten-Ske 2009-08-18 kl. 13:24.

Sunrise01
Medlem
Sunrise01s avatar
Minst hälften av alla sk "realister" här på I&I verkar vara personer med invandrarbakrund som höjer sitt eget (eller föräldrarnas) folk till skyarna samtidigt som alla andra är barbarer

Svara på ämne
Topp Dela »