Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Dessa 10-15 stycken har Herr Apa själv intervjuat nere på en bordell i Tyskland. Och de sa att de hatar feminister och sexköpslagen.
Helt plötsligt är det jätteviktigt vad kvinnorna själva tycker och tänker.
Nej jag har inte intervjuat någon. Jag hänvisar snarare till de sexarbetarorganisationer som prostituerade är anslutna till. Nswp.org t ex som har tusentals rapporter om ämnet.
Skillnaden som du inte får in i din lilla hjärna angående vad kvinnor säger om attraktion och vad de säger om sitt yrke förklarade jag för dig i ett annat inlägg häromdagen. Men då det inlägget drog ner byxorna på dig fullständigt valde du förstås att ignorera det och låtsas som att det regnar. Du kan ju läsa det en gång till så slipper jag dra det igen.
Men ja, prostituerade tycker säkert jättemycket om feminister som vill ta bort deras inkomstmöjligheter. Eller vad tror du?
Finns den del prostituerade som är feminister också, men de hatar också sexköpslagen, för tro det eller ej, ingen som säljer något tycker det är särskilt trevligt att det man säljer är olagligt att köpa. Är det information som din hjärncell klarar av att bearbeta?
Fascinerande hur du tycker det är jätteviktigt och vetenskapligt värdefullt vad kvinnor själva har att säga om attraktion och status, medan det är totalt irrelevant vad kvinnor som säljer sex har att säga om sitt yrke. Det spelar ingen roll att tiotusentals av dem engagerar sig i organisationer som kämpar för deras rättigheter till trygg arbetsmilö, osv.
Det roliga är att du alltid exponerar vilken hycklare du själv är varje gång du försöker exponera någon annan. I bästa fall är du en precis lika stor hycklare som den du försöker exponera. I de flesta fall, som i detta, är du den enda av oss som hycklar. Du lyckas helt enkelt alltid bita dig själv i arslet.
Ett par tips:
1. Sluta jämför äpplen och päron.
2. Försök höja nivån lite om du vill bli tagen på allvar.