2021-02-16, 23:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Redan förra säsongen va studioprogrammet de tråkiga. Kanske för att man redan sett de dom visade redan under veckan. Sista 15min med utröstningen är de som är intressant.
Att höra en panel av tråkiga människor prata om va dom tycker känns helt meningslöst. I år blir det massor av de här och det måste tappa tittare.
Ja tror inte fler betalar för att kolla live bara för att dom väljer att visa mindre på kvällarna.
Får se om man själv orkar kolla. Känns lite som man vill se allt (man har möjlighet att se) eller inget.

*snip*.

De kunde köra 30 min snack och 30 min bara från dagen, eller helst 45 från dagen och 15 snack. De är så överdrivet trevliga så man spyr för mindre! Det är lite mer udd när Dikmen är där för han är iaf lite arg. Två gånger i veckan kommer han vara med. Måndagar och torsdagar tror jag.
2021-02-16, 23:49
Medlem
aina08s avatar
Har Luis förberett sin snarkmaskin inför natten nu eller ska han fumla i mörkret i natt igen?
Han kommer ju inte palla att bara halvsova för att inte störa de andra, och sover han ordentligt utan maskin lär huset skaka sönder.

Och har dom pratat om Kattis snarkande?
2021-02-16, 23:50
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Stephanie, Simon och Luis diskuterar hur de ska få Pedram att prata mer. Simon säger att det bästa är att göra honom obekväm och fråga ex hur många han legat med ”då är man hemma”.

Vilken nolla den där Simon. Vilken tom jävla existens och hjärna man måste ha om "hur många han legat med" är det enda man kommer på om man vill starta en konversation och lära känna någon.
2021-02-16, 23:50
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos sitter och snattrar om att hon gör allt för sina vänner, tar en kula för dem, min vänner är mitt blod, bla bla..

Någon muttrar: - Men det var ju det jag sa till dig.

..
2021-02-16, 23:51
Medlem
Men Big Brother ni får fan ge er, all denna censur och fixa kamera på bakgården. Vi alla vet att det är när man går ut och röker man snackar av sig. Vill ni inte visa rökning så rikta kameran emot väggen så man iallafall kan få höra! Så värdelöst.
2021-02-16, 23:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har inte lyckats hitta den bikten än, men något säger mig att en rejäl skopa verklighetsförankring från en snart 60-årig dam är precis vad den lilla nippertippan behöver.

Precis!

Vassego: https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/katti-om-nardos-d%C3%A4r-har-jag-lite-sv%C3%A5rt/13321651
2021-02-16, 23:52
Medlem
SodaFointains avatar
De kan ej sköta kamerorna som när de var i husbilen förut. Kamera 2 visade ej killarna. Man hörde bara ljudet när de snackade.
2021-02-16, 23:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Stephanie, Simon och Luis diskuterar hur de ska få Pedram att prata mer. Simon säger att det bästa är att göra honom obekväm och fråga ex hur många han legat med ”då är man hemma”.
Haha nog för att han är lite av en vagel i ögat ibland men han kläcker ur sig en hel del underhållande saker ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Premiäråret i Sverige:
Big Brother säsongspremiär 2000: 605.000 tittare

Säsongspremiärrekord:
Big Brother säsongspremiär 2005: 655.000 tittare

Comeback:
Big Brother säsongspremiär 2020: 390.000 tittare

Årets:
Big Brother säsongspremiär 2021: ???.??? tittare

Någon som hittar dessa siffror?
Hittar inte siffrorna någonstans.

https://mms.se/

Men du måste skicka ett mail till dem för att få ett login till siffrorna .
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De kunde köra 30 min snack och 30 min bara från dagen, eller helst 45 från dagen och 15 snack. De är så överdrivet trevliga så man spyr för mindre! Det är lite mer udd när Dikmen är där för han är iaf lite arg. Två gånger i veckan kommer han vara med. Måndagar och torsdagar tror jag.
Dikmen, syrianen som hittar på saker som inte hänt eller sagts efter vad han tror, önskar och hoppas?
(Mitt intryck av honom av de lilla han syntes igår).
Kommer knappast bli bättre med honom.
2021-02-16, 23:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra gissning! De har ändå tur för att Corona innebär att folk ser mer på TV. Dock gick försäljningen katastrofalt dåligt av CMore abonnemang förra året via klick på banners för BB. Vad jag hört är att man kör BB i år är att huset kostade så mycket att de måste få en rimlig avskrivning annars går det under investeringskontot av byggnad. Jag gissar på att TV4 kör nästa gång också och sedan stänger ner. Discovery lär vara intresserade.

Hej Grodis! Om det fetade i ditt inlägg stämmer blir jag jätteglad. Inget bolag kan sköta någonting sämre än PK-fyran. Jag skulle vilja att Liveleak tog över och flaggade det för +18 år, då skulle det kanske kunna bli lite drag...

MVH/Gnomegirl.
2021-02-16, 23:55
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra gissning! De har ändå tur för att Corona innebär att folk ser mer på TV. Dock gick försäljningen katastrofalt dåligt av CMore abonnemang förra året via klick på banners för BB. Vad jag hört är att man kör BB i år är att huset kostade så mycket att de måste få en rimlig avskrivning annars går det under investeringskontot av byggnad. Jag gissar på att TV4 kör nästa gång också och sedan stänger ner. Discovery lär vara intresserade.

Oj, smaskig info. Okej!
Ja, corona gör nog att många tittar, fast stor konkurrens nu jämfört med tidigt 2000-tal då siffrorna var 30-40% högre.

Jag tror inte på någon säsong 2022 tyvärr.
Jag tror att comebacken förra året var halvlyckad och att detta året blir döden 🥴

Gissning på premiärsiffran 2021? Vi tävlar om prestige här! 😃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in