2021-02-16, 23:20
Bannlyst
Jag vill inte vara elak, det vill jag inte, men Emelie får mig att bli sån 😠
2021-02-16, 23:20
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Aha ! Tack för update !

Herregud, kan inte stava heller! Ska vara Kocken - Judith.

Finns nog fler men jag har inte tittat så mycket idag. Joel har potential också.
2021-02-16, 23:23
Medlem
kermiths avatar
Fan vad mycket inlägg i tråden om fan precis ingenting. Innan Ponne och Jeppe gick in så var ju BB värt för mig en hel del då jag istället för att köpa på mig Disney+ så kunde jag sätta på BB när mina brorsdöttrar var på besök tidigare idag. Har väl inga favoriter just nu men det kommer väl snart. SnarkDos skall väl ut först i alla fall. Funderar på Kunta Kinte senare för han smaskar nästan lika mycket som... ni vet vem och barnen blev rädda när han var i rutan.

Joel tar fram den sovande bögen i mig så jag blir rädd. Iraniern har jag börjat sakta uppskatta efter herrarna från husvagnen kom in så han kanske kan vara till nytta. Therese är intressant så jag kan fatta att köpta tits inte gör en till quinna. Jag får bilda mig mer uppfattning om dessa andra.
2021-02-16, 23:24
Medlem
aina08s avatar
Dagens reflektion.
Studioprogrammet. Seriöst. Sjukt trist.
Ska de visas flera dagar i veckan!?
Man vill ju se vad dom gjort i huset, inte höra deras påhittade analyser om utvalda grejer.
Känns som att se dagens vanliga nyheter på SVT.
Riktigt värdelöst. Känns som ingen jag kommer orka följa.
Blir nog svårt att (vilja) hänga med om man knappt får se va dom gör under halva tiden av veckan.

Kamerorna live.
Kanske är de samma som förra säsongen men varför finns det ingen kamera för köket och utegården?
Man kan se köket från vardagsrummets kamera men de är ju för långt bort.

Censuren.
Så tröttsamt. Hoppades verkligen att man skulle få höra vad dom pratar om utan flera minuters censur om och om igen. Ofta för skitgrejer.

De yngre deltagarna/Peddo och Joel.
Dom är födda i Sverige och har gått i svensk skola men dom har noll koll på stora delar av de svenska språket, inte minst vanlig "slang" och allmänbildning.
2021-02-16, 23:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan vad mycket inlägg i tråden om fan precis ingenting. Innan Ponne och Jeppe gick in så var ju BB värt för mig en hel del då jag istället för att köpa på mig Disney+ så kunde jag sätta på BB när mina brorsdöttrar var på besök tidigare idag. Har väl inga favoriter just nu men det kommer väl snart. SnarkDos skall väl ut först i alla fall. Funderar på Kunta Kinte senare för han smaskar nästan lika mycket som... ni vet vem och barnen blev rädda när han var i rutan.

Joel tar fram den sovande bögen i mig så jag blir rädd. Iraniern har jag börjat sakta uppskatta efter herrarna från husvagnen kom in så han kanske kan vara till nytta. Therese är intressant så jag kan fatta att köpta tits inte gör en till quinna. Jag får bilda mig mer uppfattning om dessa andra.

Luis och du menar Alex från förra året ja.Dom smaskar som fan.Och negrer båda.
Men allmänt tycker jag det är tråkigare än förra året.
2021-02-16, 23:30
Bannlyst
Var farao är Kung Luis? Hittar inte den jäveln i någon kamera...
2021-02-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Var farao är Kung Luis? Hittar inte den jäveln i någon kamera...

dc
2021-02-16, 23:31
Medlem
gaycensur. fuck you tv4
2021-02-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nej Malmö sa han

My bad, han bor i Karlshamn nu.
2021-02-16, 23:32
Medlem
DjPuttes avatar
Vad F*N håller dem på med nu i kontroll rummet....
Censur knappen är poppis denna afton!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Luis och du menar Alex från förra året ja.Dom smaskar som fan.Och negrer båda.
Men allmänt tycker jag det är tråkigare än förra året.

Du prickade rätt. Barnen såg klykan på spargrisen på Kunta de frågade vad den är till men jag hade inget svar. Början av detta suger verkligen fett och nu ännu en gång fel på tekniken med en skylt.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Premiäråret i Sverige:
Big Brother säsongspremiär 2000: 605.000 tittare

Säsongspremiärrekord:
Big Brother säsongspremiär 2005: 655.000 tittare

Comeback:
Big Brother säsongspremiär 2020: 390.000 tittare

Årets:
Big Brother säsongspremiär 2021: ???.??? tittare

Någon som hittar dessa siffror?