2021-02-16, 23:42
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
åh, Nardos .... någon säger någonting, och hon upprepar samma sex 65 gånger med liknande eller samma ord och tror att hon har bidragit med något
Tycker hon är lite söt
2021-02-16, 23:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
åh, Nardos .... någon säger någonting, och hon upprepar samma sex 65 gånger med liknande eller samma ord och tror att hon har bidragit med något

Retar ihjäl mig på henne och bara väntar på att Kattis ska explodera för det var en av de saker hon retade sig på i bikten. Att hon hörs heeeela tiden.
2021-02-16, 23:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Den självutnämnda Casanovan Peddi har pratat för fulla muggar ikväll, vad PÅGÅR
2021-02-16, 23:45
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Full fart i början TV4.

Få dem ur balans, det här är once in a life time experiment. Jävlas med dem, kör freeze och ta lite smink och stöka!

Jag vet att det bara gått 27 timmar, men lite stök skulle bara uppskattas 🤠
Ge oss det vi vill ha, vi betalar ju för att titta! Vad väntar ni på? 😃

Ekorrehjulet var ju... jättekul.
Produktionen wrap it up ❤️
2021-02-16, 23:45
Medlem
Stephanie, Simon och Luis diskuterar hur de ska få Pedram att prata mer. Simon säger att det bästa är att göra honom obekväm och fråga ex hur många han legat med ”då är man hemma”.
2021-02-16, 23:46
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Håller med totalt! Vem f-n vill se och höra dessa två hjärndöda varelser?
Studion borde slopas helt.

Svensk skola och allmänbildning är två numera helt oförenliga saker.

Och den där förbannade censuren. Man hoppades fyran tagit till sig förra säsongens klagomål, men icke sa Nicke.

MVH/Gnomegirl.
Redan förra säsongen va studioprogrammet de tråkiga. Kanske för att man redan sett de dom visade redan under veckan. Sista 15min med utröstningen är de som är intressant.
Att höra en panel av tråkiga människor prata om va dom tycker känns helt meningslöst. I år blir det massor av de här och det måste tappa tittare.
Ja tror inte fler betalar för att kolla live bara för att dom väljer att visa mindre på kvällarna.
Får se om man själv orkar kolla. Känns lite som man vill se allt (man har möjlighet att se) eller inget.

Tycker de är skrämmande hur dåligt bildade dagens unga är.
Ja var själv värdelös i skolan men nig hade man lite koll. Idag är de bara förortsslang och noll koll på de utanför din komposkrets.

Censuren... De gör att man tappar intresse för att kolla live. Ja förstår att dom kanske måste bryta om dom pratar om personliga saker som kan skada dom och familj. Men samtidigt vet väl alla deras nära att dom är med på tv. Man får väl stå för vad man säger.
Nej sjukt tröttsamt.
2021-02-16, 23:47
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Full fart i början TV4.

Få dem ur balans, det här är once in a life time experiment. Jävlas med dem, kör freeze och ta lite smink och stöka!

Jag vet att det bara gått 27 timmar, men lite stök skulle bara uppskattas 🤠
Ge oss det vi vill ha, vi betalar ju för att titta! Vad väntar ni på? 😃

Ekorrehjulet var ju... jättekul.
Produktionen wrap it up ❤️

Ja precis! Freeze och in med partysvinet!
Medlem
SodaFointains avatar
Men kan direktors cut sluta visa köket det kan man ju se i vardagsrummet kameran. Visa bubbelpoolen som inte har egen kamera
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Okej, tack! Vågar du dig på en gissning?
Vi kan tävla om prestigen.

Jag säger 330k. Vad tror du? 😃

Bra gissning! De har ändå tur för att Corona innebär att folk ser mer på TV. Dock gick försäljningen katastrofalt dåligt av CMore abonnemang förra året via klick på banners för BB. Vad jag hört är att man kör BB i år är att huset kostade så mycket att de måste få en rimlig avskrivning annars går det under investeringskontot av byggnad. Jag gissar på att TV4 kör nästa gång också och sedan stänger ner. Discovery lär vara intresserade.
2021-02-16, 23:48
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Den svarta tjejen (nardos?) Definitionen av asocial pratsamhet. Vill bara göra sin egen röst. Hur är det möjligt att säga samma sak om och om igen. Otroligt
2021-02-16, 23:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Retar ihjäl mig på henne och bara väntar på att Kattis ska explodera för det var en av de saker hon retade sig på i bikten. Att hon hörs heeeela tiden.

Har inte lyckats hitta den bikten än, men något säger mig att en rejäl skopa verklighetsförankring från en snart 60-årig dam är precis vad den lilla nippertippan behöver.
2021-02-16, 23:49
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja precis! Freeze och in med partysvinet!

Ja, partypig! 🐷
Om han tar brudarnas smink tills imorgonkväll blir det garanterat lite drama i huset.

Underhåll oss, produktionen läser ju tråden, det är sen gammalt 😃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in