2021-02-16, 19:06
Medlem
HatarIslams avatar
Jahapp... Joel började prata om att komma ur garderoben och nämner sin farsa och då avbryts sändningen.
Medlem
Lobbaaans avatar
Oj vad Joel letar efter en mamma i huset som kan ta hand om honom. Hoppas verkligen ingen nappar på det erbjudandet.
Medlem
"Jag är ute ur garderoben, ute ur lådan, ute ur allt"

Nej men Joel
Han är ju en jävla gullis ändå va.
2021-02-16, 19:08
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Han är så jobbig va! Har han smugit in lite mycket uppåt eller är han så där sjukt oskön?!
Bara oskön snubbe killen är för trist för att knapra partydrogar.
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Om han är bjuden på festen ja...
Touche.
2021-02-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag är ute ur garderoben, ute ur lådan, ute ur allt"

Nej men Joel
Han är ju en jävla gullis ändå va.

Klart han har sina fina sidor också! Det är ju dock det stora hela man dömmer och då är han tyvärr lite dryg.
2021-02-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Klart han har sina fina sidor också! Det är ju dock det stora hela man dömmer och då är han tyvärr lite dryg.
Fast jag tycker inte det. Han verkar genomsnäll och go. Hans "problem" tror jag är att han:
1. Är ung, han har verkligen en 20-åringsnaiv approach
2. Har ett behov av att vara en del av ett sammanhang - därför blir han "too much" ibland
3. Tänker för mycket

Han är DEFFFF en av mina favoriter och kommer nog så förbli, om han inte kör en Pätzy och flippar och kallar folk hora och hotar att våldta typ.
2021-02-16, 19:11
Avslutad
Citat:
Simons röst är JÄTTElik någon annan realityprofils/kändis? När jag inte kollar och bara hör honom så kopplar jag till någon annan men kommer fan inte på vem.

Någon annan som TYCKER detta eller har jag redan fått psykos???

Han låter som Emil Assergård
2021-02-16, 19:12
Medlem
HatarIslams avatar
Men var är Filip Dikmen?!
2021-02-16, 19:14
Medlem
Citat:
Fast jag tycker inte det. Han verkar genomsnäll och go. Hans "problem" tror jag är att han:
2. Har ett behov av att vara en del av ett sammanhang - därför blir han "too much" ibland
3. Tänker för mycket

Han är DEFFFF en av mina favoriter och kommer nog så förbli, om han inte kör en Pätzy och flippar och kallar folk hora och hotar att våldta typ.

Du lyckades nästan göra så att jag gillar honom! Tror du har rätt! Men vi får se hur han klarar nomineringarna sen, jag hade nog inte orkat med honom i huset tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Han låter som Emil Assergård
Nejnejnej. Emil Assergård pratar ju "norrländska". Har träffat Emil flera gånger och han låter inte sådär haha.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
3. Tänker för mycket

Nä usch. Hoppas Peddo och Simon spöar upp han i rökrutan eller nåt. Längtar tills att han börjar gråta. Kommer kännas fint.
2021-02-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nä usch. Hoppas Peddo och Simon spöar upp han i rökrutan eller nåt. Längtar tills att han börjar gråta. Kommer kännas fint.

Oj, så hemsk är han inte. Finns betydligt jobbigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in