Troligtvis kommer Joel att göra bort sig än mer nu och ska sjunga och skrika. Vilket inte är pos för honom. Kan gälla Nardos också. Emelie och Stefanie, kanske kan ”ligga” sig kvar?
Jag tycker att dagarna ska krylla av massa tävlingar och aktiviteter. Fullt schema varje dag. Dock tycker jag bara att någon enstaka person ska bli immun. Resten ska man kunna rösta ut (även med förbud mot att pakta osv). Ska flera bli immuna så borde det vara att man lyckats vinna eller få flest poäng på en hel vecka med massor av tävlingar.
Helt värdelöst förra säsongen och nu att det räcker att vinna en tävling en dag för att halva gänget ska bli immuna. Det betyder ju att den mest hatade personen kan vara kvar i flera veckor utan att tittarna ens fått chansen att rösta ut personen. Var ju så Amilia klarade sig hur länge som helst förra året..
Överlag borde tävlingarna innebära priser som deltagarna får uppleva på ett eller annat sätt. Dvs som i sin tur skapar roliga saker att titta på.
Hahaha alltså jag satt i seriöst FEM MINUTER och gick igenom min ordkatalog med ord som innehåller "lång". Sjukt att min hjärna slutat funka efter inte ens 48 timmar med BB. Hur ska detta sluta.
Hallå! Halva nöjet med fb-tråden är att hitta träffsäkra smeknamn på deltagarna.
Tillslut fastnar ett namn och då blir det allmänt vedertaget, än så länge famlar dock fb i mörkret😀