2021-02-16, 18:58
Medlem
Känns som Joel börjar störa sig rejält på Simon och lägger småpikar som låten exempelvis och hans väst hahaha
2021-02-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelfrida
Tycker han låter exakt som Jonatan Unge!!
HAN KAN DET FAN VARA eftersom jag kollar på Alla mot alla. Jonatan läspar ju lite dock... MEN kan vara tonen i rösten. Måste kolla på ett avsnitt med honom för att se om det är han.

Tänk om det är CYKELfrida som räddar mig när jag är ute och cyklar. Hade varit fantastiskt.
2021-02-16, 18:59
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vi måste slå våra kloka(?) ihop och komma på vem det är!! Kommer bli galen annars.
Nassim Al Fakir?
2021-02-16, 18:59
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha namedroppar du bara svenska kändisar nu för att göra mig förvirrad??

Hahaha nej det var Johan jag tänkte på från början men fick upp Davids bild i huvudet av nån anledning
2021-02-16, 19:00
Medlem
ungtkaffes avatar
Simon är den där personen med gitarren på festen som alla stör sig på..
2021-02-16, 19:01
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Både Therese och Pedram har garden uppe medan resten har släppt sargen. Therese och Pedram är extremt försiktiga och funderar på vad de ska säga och hur de ska bete sig.

Therese har 30 årskris, nyss blivit dumpad, sagt upp sig och flyttat från bonnehåla till huvudstaden, ”vet inte vad hon vill bli” (citerat från igår), kan inte säga en hel mening utan att staka fram orden, ser helt hålögd ut, hon är så vilse i livet 🥴

Man ser ju att hon är sargad, stackarn ❤️

Så söt med 1kg smink, lösögonfransar, målade bryn, plastbröst, tatuering i svanken, löshår, botox och fyllning i läpparna - så naturlig och fin 🥺
2021-02-16, 19:03
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Therese har 30 årskris, nyss blivit dumpad, sagt upp sig och flyttat från bonnehåla till huvudstaden, ”vet inte vad hon vill bli”, kan inte säga en hel mening utan att staka fram orden, ser helt hålögd ut, hon är så vilse i livet 🥴

Man ser ju att hon är sargad, stackarn ❤️

Så söt med 1kg smink, lösögonfransar, målade bryn, plastbröst, tatuering i svanken, löshår, botox och fyllning i läpparna - så naturlig och fin 🥺

Där ser man, tack för infon. Trasig människa med psykiska problem som de flesta kvinnor, vad oväntat.
2021-02-16, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe

Han är så jobbig va! Har han smugit in lite mycket uppåt eller är han så där sjukt oskön?!
2021-02-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Jag tänkte på Johan Petterson som vart med i Partaj, Dr Mugg etc etc! Han låter precis som honom.
Tycker han låter som Jonathan Unge
2021-02-16, 19:04
Medlem
Hur fungerar elemeninering delen av bb ut? Blir en person eliminerad varje vecka? Eller hur ser det ut? För de ska ju vara 100 dagar som det sänds.
2021-02-16, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe

Om han är bjuden på festen ja...
2021-02-16, 19:06
Medlem
Gay brother mer censur än sändning... vadfan betalar man för

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in